K
Kenessä vika?
Vieras
Olen ollut pari päivää ihmeissäni, kun meillä on kyläillyt pari reilu 4-vuotiasta ja yksi 5,5-vuotias ja olen ihan kummissani, kun taidot on mun mielestä vähän ruosteessa... Kahden eri perheen lapsista on kyse.
Astiat jää poikkeuksetta ruokapöytään eikä läheskään joka kerta edes kiitetä ruuasta.
Kaikkia vaatteita ei osata pukea ja tumput suorina seistään sisälle tullessa kun ei osata riisua edes takkia pois.
Kalapuikkoja ei osata pilkkoa, mun mielestä aika pehmeitä pilkottaviksi...
Käsiä ei osata pestä vessan jälkeen.
Kun kysytään jotain yksinkertaista kysymystä -monta kertaa- ei osata vastata.
Tällaisia kaikkia juttuja, jotka on meidän perheessä opetettu jo 2-vuotiaalle. Oonko mä natsi vai onko tää sitä vapaata kasvatusta?
Astiat jää poikkeuksetta ruokapöytään eikä läheskään joka kerta edes kiitetä ruuasta.
Kaikkia vaatteita ei osata pukea ja tumput suorina seistään sisälle tullessa kun ei osata riisua edes takkia pois.
Kalapuikkoja ei osata pilkkoa, mun mielestä aika pehmeitä pilkottaviksi...
Käsiä ei osata pestä vessan jälkeen.
Kun kysytään jotain yksinkertaista kysymystä -monta kertaa- ei osata vastata.
Tällaisia kaikkia juttuja, jotka on meidän perheessä opetettu jo 2-vuotiaalle. Oonko mä natsi vai onko tää sitä vapaata kasvatusta?