?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Miksi?
Mitä miksi?
Alkuperäinen kirjoittaja bud:No jos lapset ovat syntyneet vaikka kaikki äidin ollessa 23-30v, ajattelen, että kevytkenkäinen ja vastuuton hulttio. Jos taas vaikka saanut lapset 20v, 30v ja 35v en ajattele juur mitään muuta kuin täysin ok mulle.
Alkuperäinen kirjoittaja zxz:Tarkoitaako se 9 lasta kaikkiaan?
Alkuperäinen kirjoittaja taiki:Ajattelen että hän on huithapeli joka ei juuri suunnittele elämäänsä. Kahdelle miehelle vielä menettelee jos on yhä sen jälkimmäisen kanssa yhdessä mutta jos kahden eron jälkeen ei ole mitään oppinut niin...
Ja toisaalta. Minä olen aina halunnut kolme lasta ja pian olen ne saanutkin. Olen vain niin onnekas että ne on samalle miehelle. Jos en olisi löytänyt hyvää miestä, olisiko sitten lapsihaaveetkin pitänyt jättää toteuttamatta. Eli, en voi tuomita. Vaikka vähän taidankin tuomita. Eiväthän asiat mustavalkoisia ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Bindi:no on se kyllä vähän erikoista. mulla on yks tuttava jolla näin, ja jotenki alitajuntaisesti ajattelen aina että hän on tai on ollut vastuuton ja vähän "helppokin".
Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä:Osta dildoei vaan... on varmasti todella hienoa että lapset saa olla milloin missäkin, sisarpuolista tuntuu varmaan kans todella hauskalta. Toivottavasti miehelläs on myös kolmen eri eukon kanssa muksuja, olis se varmaan kiva sirkus.
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Normimeininkiä nykyaikana. Kun etsitään aina vaan sitä parisuhteen ensihuumaa...