Mitä ajattelet, jos naisella on kolme lasta kolmelle miehelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No jos lapset ovat syntyneet vaikka kaikki äidin ollessa 23-30v, ajattelen, että kevytkenkäinen ja vastuuton hulttio. Jos taas vaikka saanut lapset 20v, 30v ja 35v en ajattele juur mitään muuta kuin täysin ok mulle.

Ajattelen että hän on huithapeli joka ei juuri suunnittele elämäänsä. Kahdelle miehelle vielä menettelee jos on yhä sen jälkimmäisen kanssa yhdessä mutta jos kahden eron jälkeen ei ole mitään oppinut niin...

Ja toisaalta. Minä olen aina halunnut kolme lasta ja pian olen ne saanutkin. Olen vain niin onnekas että ne on samalle miehelle. Jos en olisi löytänyt hyvää miestä, olisiko sitten lapsihaaveetkin pitänyt jättää toteuttamatta. Eli, en voi tuomita. Vaikka vähän taidankin tuomita. Eiväthän asiat mustavalkoisia ole.

Alkuperäinen kirjoittaja bud:
No jos lapset ovat syntyneet vaikka kaikki äidin ollessa 23-30v, ajattelen, että kevytkenkäinen ja vastuuton hulttio. Jos taas vaikka saanut lapset 20v, 30v ja 35v en ajattele juur mitään muuta kuin täysin ok mulle.

Ensimmäisen sain kun olin 22v toisen 26v ja kolmannen 32v

no on se kyllä vähän erikoista. mulla on yks tuttava jolla näin, ja jotenki alitajuntaisesti ajattelen aina että hän on tai on ollut vastuuton ja vähän "helppokin".

Alkuperäinen kirjoittaja taiki:
Ajattelen että hän on huithapeli joka ei juuri suunnittele elämäänsä. Kahdelle miehelle vielä menettelee jos on yhä sen jälkimmäisen kanssa yhdessä mutta jos kahden eron jälkeen ei ole mitään oppinut niin...

Ja toisaalta. Minä olen aina halunnut kolme lasta ja pian olen ne saanutkin. Olen vain niin onnekas että ne on samalle miehelle. Jos en olisi löytänyt hyvää miestä, olisiko sitten lapsihaaveetkin pitänyt jättää toteuttamatta. Eli, en voi tuomita. Vaikka vähän taidankin tuomita. Eiväthän asiat mustavalkoisia ole.

Olen naimisissa kolmannenkin miehen kanssa.

Mulla kolmas tulossa ja kolmannelle miehelle. Myönnän että fiksu en ole ollut ja sen takia käynkin nyt terapiassa että saisin pääni järjestykseen. Lapsiani kuitenkin rakastan yli kaiken enkä todellakaan heitä kadu. (ja olen yhdessä siis tämän tulevan lapsen isän kanssa ja yhdessä on suunniteltu lapsi)

Jakelukone, ellei kaikki lasten isät ole vainajia ja ap leski. Mutta yritän muuttaa ajattelutapaani, koska olen näemmä aivan liian nipo. Ei aina voi tehdä elämässä parhaita ratkaisuja. Minä mokaan muissa asioissa, tämä ihminen tässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Bindi:
no on se kyllä vähän erikoista. mulla on yks tuttava jolla näin, ja jotenki alitajuntaisesti ajattelen aina että hän on tai on ollut vastuuton ja vähän "helppokin".

Olen ollut naimisissa jokaisen kanssa näistä kolmesta, joten en ollut yhden illan "kaato" kenellekään.

Osta dildo :-) ei vaan... on varmasti todella hienoa että lapset saa olla milloin missäkin, sisarpuolista tuntuu varmaan kans todella hauskalta. Toivottavasti miehelläs on myös kolmen eri eukon kanssa muksuja, olis se varmaan kiva sirkus.

Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä:
Osta dildo :-) ei vaan... on varmasti todella hienoa että lapset saa olla milloin missäkin, sisarpuolista tuntuu varmaan kans todella hauskalta. Toivottavasti miehelläs on myös kolmen eri eukon kanssa muksuja, olis se varmaan kiva sirkus.

Saanko näpäyttää sua pikkasen? :)

jos mä olisin sä niin varmaan kattoisin peiliin ja miettisin mikä meni väärin? Häpeäisin varmaan myös jotenkin niin että tekisi mieli painua maan alle..lähinnä siis häpeäisin sitä mitä muut ihmiset musta ajattelisi.

Yhteistyössä