Mitä huonoja piirteitä sinussa on MIEHESI mielestä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Hän vain miettii, että jaa emäntä sano tulevansa klo12, joten voin alkaa odottaa hänen saapuvan klo 12.30 jälkeen...

Toi on niin mua! :whistle:
Eikö oo ärsyttävää omasta mielestäkin? Tai mua ainakin tuo mun myöhästely ottaa päähän... Silti olen aina ja jokapaikasta myöhässä! :headwall: Niiiiin huono tapa, huoh!

Jotkut pitää myöhästelyä epäkunnioitavana asenteena odottavaa kohtaan. Itse en osaa ajatella niin. En ole epäkunnioittava, enkä halua olla epäkunnioittava toisia kohtaan. Vaikka kuinka yrittäisi tsempata joka kerta, että olisi ajoissa, niin siinä ei vaan onnistu. Se on jokin kumma sisäinen juttu, jolle ei oikeasti mahda mitään. Kyllä se monesti harmittaa ja hävettää, kun on ihan joka paikasta myöhässä. Töistä, juhlista, tapaamisista... Kaikkein läheisimmät tietävät tietysti tämän piirteen, joten heidän takiaan ei onneksi tarvitse niin kauheasti stressata myöhästelyään.
Mullekkin sukulaiset ja ystävät aina sanovat esim. juhlien alkavan klo17, vaikka oikeesti alkavat klo18, jotta olisin paikalla edes melkein ajoissa :ashamed:
Noloa, noloa, mutta en minäkään pidä sitä epäkunnioittavana tai halua olla epäkunnioittava... Se on vaan sellainen tapa sen enempiä mitään tarkoittamatta.
Vähän kuin jollain nenän kaivaminen, ei tarkoita itselle mitään, mutta muista se on inhottavaa :whistle: :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lari:
Kysäsin just ja mies sano että mussa ei oo mitää huonojapuolia ja sehän se tekee musta niin ainutlaatuisen. :D
:whistle: Mitäköhän sillä on kiikarissa?
Mitäköhän sillä voi olla tähän aikaan yöstä... ;) :D
Varmaan lasi lämmintä maitoa ja iltasatu :D

 
mä valitan ja pyörin peilin edessä kun pitäisi lähteä, liian leveä toisaalta ja liika kaponen toisaalta,, ja sitten pitäisi kuulemma kehua kauheasti JOS haluaa päästä baanalle saman vuorokauden aikana B) B)
 
Kysyin mieheltä asiaa...kuulemma kun hiukan pimpistä päinkään koskettaa, joutuu jo rakastelemaan... Ei nyt kyllä tullut ihan selväksi, että haittaako se kovinkaan paljon....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:
Kysyin mieheltä asiaa...kuulemma kun hiukan pimpistä päinkään koskettaa, joutuu jo rakastelemaan... Ei nyt kyllä tullut ihan selväksi, että haittaako se kovinkaan paljon....
Tuo ois mun miehen mielestä varmaan jo tosi iso miinus! Onneks minä aina sanon, että "älä viitti, väsyttää":xmas: :D

 
Luulen, että mies vastaisi, että ärsyttävintä minussa on LIIKA AJATTELU JA ASIOIDEN POHDINTA (+ oma päättely mitä kukakin voi milläkin kommentillaan tarkoittaa) ... :xmas:
 
Äkkipikainen(tuliluontoinen) ja silloin ku äkkipikanen niin kuuntelemattomuus.
Liian kova ääni puhelimessa :ashamed: (noku mä en kuule.. :whistle: )

Niin ja joskus järkähtämätön jääräpää

(positiivisessa mielessä)
 
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:
Luulen, että mies vastaisi, että ärsyttävintä minussa on LIIKA AJATTELU JA ASIOIDEN POHDINTA (+ oma päättely mitä kukakin voi milläkin kommentillaan tarkoittaa) ... :xmas:


Tämä, ja lisäksi menneiden asioiden vatvominen aina uudestaan ja uudestaan.
 
Sekoittelen ruokia (siis omiani omalla lautasella), esim salaatinkastikkeen salaatin joukkoon ja ketsupin makaronien joukkoon. Se on kuulemma erityisen vastenmielistä ja lapsellista, vauvamössöä.
 
se että se joutuu kulkemaan mun perässä siivoamassa mun jälkiä :) ja mä juoksen sen perässä siivoamassa sen jälkiä :) miten mä sain meistä nyt semmosen kuvat että tilanteelle voi jopa tehdä jotain...
 
Miehen mielestä mussa on liiaksi draamakuningattaren vikaa. Saatan olla vähän aikaa ihan siipi maassa jonkun (miehen mielestä) pikkujutun takia, eikä mua huvita sillon tehdä mitään. Yleensä nuo olotilat menis ohi itellään hetkessä, jos mies ei alkais, että "piristy nyt, noh, etsä vois nyt vaan piristyy, hei vieläkö sä murjotat sen jutun takia..."
 
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
se kuulemma ärsyttää kun mä käyn haukkaamassa aina sen leivästä vaivihkaa :D. kuulemma tää on "pahin" ärsytys. muista mä en sit tiiäkkään :D

Sama kuulemma meillä. :D
Jos mennään ravintolaan syömään niin napsin ranskalaisia sen lautaselta kun ite otin lohkoperunoita. :snotty:
 

Similar threads

Yhteistyössä