Mullekkin sukulaiset ja ystävät aina sanovat esim. juhlien alkavan klo17, vaikka oikeesti alkavat klo18, jotta olisin paikalla edes melkein ajoissa :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Eikö oo ärsyttävää omasta mielestäkin? Tai mua ainakin tuo mun myöhästely ottaa päähän... Silti olen aina ja jokapaikasta myöhässä! :headwall: Niiiiin huono tapa, huoh!Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Hän vain miettii, että jaa emäntä sano tulevansa klo12, joten voin alkaa odottaa hänen saapuvan klo 12.30 jälkeen...
Toi on niin mua!![]()
Jotkut pitää myöhästelyä epäkunnioitavana asenteena odottavaa kohtaan. Itse en osaa ajatella niin. En ole epäkunnioittava, enkä halua olla epäkunnioittava toisia kohtaan. Vaikka kuinka yrittäisi tsempata joka kerta, että olisi ajoissa, niin siinä ei vaan onnistu. Se on jokin kumma sisäinen juttu, jolle ei oikeasti mahda mitään. Kyllä se monesti harmittaa ja hävettää, kun on ihan joka paikasta myöhässä. Töistä, juhlista, tapaamisista... Kaikkein läheisimmät tietävät tietysti tämän piirteen, joten heidän takiaan ei onneksi tarvitse niin kauheasti stressata myöhästelyään.
Noloa, noloa, mutta en minäkään pidä sitä epäkunnioittavana tai halua olla epäkunnioittava... Se on vaan sellainen tapa sen enempiä mitään tarkoittamatta.
Vähän kuin jollain nenän kaivaminen, ei tarkoita itselle mitään, mutta muista se on inhottavaa