Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja bdt:Ois kyl kiva ku jengi ei valehtelisi näin tärkeässä kysymyksessä :-D
Kuka valehtelee sun mielestä?
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja bdt:Ois kyl kiva ku jengi ei valehtelisi näin tärkeässä kysymyksessä :-D
Kuka valehtelee sun mielestä?
Tämä oli huumoria :-D
Alkuperäinen kirjoittaja Liptoni:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En ole enää varma rakastanko. Ei jaksa tätä molemminpuolista loukkaamista.
Kysyttiinkin, että mitä hyvää siinä minkä takia rakastaa ;D
Sinä olet selvästi omaasi tyytyväinen. Tuo on sen merkki. Mutta annas olla, jos, suhteenne lopahtaa, niin aika pian mieli muuttuuAlkuperäinen kirjoittaja Kermakakku:Mukava lukea muiden kehuvan miehiään.
Huvittaa vain, että muutamissa ns. perhepaikoissa olen tänä kesänä katsonut 'sillä silmällä' miehiä, ja nähnyt mitäänsanomattomia, puistattavia, kamalia ja ihme nössyköitä. Hajuttoia, mauttomia, värittömiä pulliaisia, ei ketään mielenkiintoista. Ja te kaikki kehutte omianne mm. hyvännäköisiksi. Niistä yksikään ei sitten ole ollut samassa paikassa, kuin minä :-D
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sinä olet selvästi omaasi tyytyväinen. Tuo on sen merkki. Mutta annas olla, jos, suhteenne lopahtaa, niin aika pian mieli muuttuuAlkuperäinen kirjoittaja Kermakakku:Mukava lukea muiden kehuvan miehiään.
Huvittaa vain, että muutamissa ns. perhepaikoissa olen tänä kesänä katsonut 'sillä silmällä' miehiä, ja nähnyt mitäänsanomattomia, puistattavia, kamalia ja ihme nössyköitä. Hajuttoia, mauttomia, värittömiä pulliaisia, ei ketään mielenkiintoista. Ja te kaikki kehutte omianne mm. hyvännäköisiksi. Niistä yksikään ei sitten ole ollut samassa paikassa, kuin minä :-D![]()
Alkuperäinen kirjoittaja juu:- hyvä isä
-luotettava, vastuullinen
-fyysinen yhteys toimii
-ystävä jolle voin kertoa kaiken
-saa edelleen kaikkien vuosien jälkeen mun sydämen muljahtamaan ympäri, se on tärkein syy![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kermakakku:Hän on miehekäs mies, loistava ystävä, erinomainen rakastaja, luotettava ja samaan suuntaan kanssani työskentelevä elämänkumppani, erinomainen isä.
Lisäksi hän on huomaavainen, hauskannäköinen ja loistava laulaja.
Mukava lukea muiden kehuvan miehiään.
Huvittaa vain, että muutamissa ns. perhepaikoissa olen tänä kesänä katsonut 'sillä silmällä' miehiä, ja nähnyt mitäänsanomattomia, puistattavia, kamalia ja ihme nössyköitä. Hajuttoia, mauttomia, värittömiä pulliaisia, ei ketään mielenkiintoista. Ja te kaikki kehutte omianne mm. hyvännäköisiksi. Niistä yksikään ei sitten ole ollut samassa paikassa, kuin minä :-D
Alkuperäinen kirjoittaja No:Ap,eikö lastesi isässä ollut noita piirteitä?
Alkuperäinen kirjoittaja Kermakakku:Hän on miehekäs mies, loistava ystävä, erinomainen rakastaja, luotettava ja samaan suuntaan kanssani työskentelevä elämänkumppani, erinomainen isä.
Lisäksi hän on huomaavainen, hauskannäköinen ja loistava laulaja.
Mukava lukea muiden kehuvan miehiään.