mitä ihmeellistä siinä on jos perheellisellä ei ole autoa tai astianpesukonetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Onko se jotenkin hieno asia, jos pärjää ilman sitä sun tätä kapinetta?

En kannata kerskakulutusta enkä itse tarvitse mihinkään esim. pleikkaria tai kuivausrumpua, mutten osaa myöskään ihailla niitä, jotka elää ilman nykyaikaisia mukavuuksia (suiku tai vaikka astianpesukone). Valinta on jokaisen oma, tietenkin, mutta miksi niistä pitää odottaa sädekehää pään päälle?

Miksi saat käsityksen että ap hakee sädekehää? Itse saan vaan käsityksen normi-keskustelusta

en, vaan että aikaa ei käsin tiskissä mene yhtään enempä kuin konen täyttämisessä. Sähkölasku kasva jos hankkii koneen.

Hmm... Joko olet huomattavasti nopeampi tiskaamaan kuin minä tai sitten tooodella hidas täyttämään konetta. Meillä usein astiat päätyvät suoraan ruokapöydästä, mahdollisesti huuhtaisten sinne koneeseen. Eli jos siinä mahdollisen huuhtaisun tai pelkän astian pöydästä tiskikoneeseen nostamisen aikana kerkeät kunnolla pesemään ja huuhtelemaan astian sekä laittamaan sen kuivauskaappiin niin olet kyllä uskomaton tiskaaja.

en, vaan että aikaa ei käsin tiskissä mene yhtään enempä kuin konen täyttämisessä. Sähkölasku kasva jos hankkii koneen.

Ei se hanasta tuleva lämminvesikään ole ilmaista. Nykyajan koneet eivät vie juurikaan sähköä, mutta tätähän sinä et voi tietää kun et konetta omista. Tietsikka (perinteinen pöytämalli ) vie itse asiassa enemmän sähköä kuin tiskari.

[QUOTE="...";24149336]saahan ne ilmaiseksi,mut eiks ne ota jotain kuukausi maksua? missä sulla on tili? mun miehellä ainakin menee sitä maksua ja on 28v...[/QUOTE]

mulla otetaan maksu vain visa electronista ja jokaisesta automaatilla tehdystä asioinnista

Eli Rollo, jos teidän oven taakse ilmestyisi tyyppi pesukoneen kanssa ja onnittelisi, että olette voittaneet sen, niin tyynen rauhallisestiko toteaisit, että kiitos vaan, mutta tiskaan mieluummin käsin, kun se on nopeampaa?

[QUOTE="mie";24149361]mä olen se joka kirjoitti scarletille ja niin edelleen mut toi oli törkeesti sanottu. Ap:lla on lukihäiriö. Onko scarletilla sit aivo ja mielialahäiriö???
Mut siis hei antakaa olla...[/QUOTE] Ai että keskustelupalstalla auttava kirjoitustaito ei ole hyvä juttu vai?

meillä ei ollu vuoteen astianpesukonetta,mut kaikki muut kyllä löytyy..kyllä vuoden jälkeen jo rupes potuttaan tiskaus käsin. 5 hengen perhe. ostettiin vasta kuukausi sitte astianpesukone.

osuuspankissa.
kuten miehellä ja tyttärelläkin. 1e menee visa electroniin, kaikki mu mikä menee kuukausimaksua sen yli on näistä automaattinostoista tai automaattikyselyistä.

OP-bonusasiakkaana saat päivittäiset pankkipalvelut edullisemmin. Etu koskee kaikkia omistajajäseniä tai Helsingin OP:n asiakkaita, joiden henkilökohtainen pankki- ja/tai vakuutusasiointi on vähintään 5 000 euroa kuukaudessa.

Päivittäisasioinnin palvelukokonaisuuteen kuuluu

käyttötili

OP-verkkopalvelu

verkkotiliote

OP-Visa-, OP-Visa Gold-, OP-Visa Electron- tai OP-Visa Debit -kortti

Palvelukokonaisuuden suositushinta on normaalisti 5 e/kk ja OP-bonusasiakkaille 2,75 e/kk.

oli pakko tarkastaa :saint: ja kyllä mä tosta sen käsityksen saan,että sä maksat verkkopankin tunnuksista myös?

Status
Viestiketju on suljettu.

Uusimmat

Yhteistyössä