M
"mie"
Vieras
Ai että keskustelupalstalla auttava kirjoitustaito ei ole hyvä juttu vai?
no onhan se täällä roikkunut monta vuotta. ja ei se voi mitään jos on lukihäiriö.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ai että keskustelupalstalla auttava kirjoitustaito ei ole hyvä juttu vai?
Meillä ei KOSKAAN ole pesty konetta harjalla, kaupasta kun on saatavilla astianpesukoneeseen tarkoitettuja puhdistustabletteja! Ainoastaan pohjalla oleva sihti puhdistetaan aika ajoin käsin mutta se on sama kuin yhden juomalasin pesisi...
Koska toisen ihmisen nimimerkin haukkuminen ei ole lapsellista.
Onko sulla vielä montakin hahmoa tulossa?Alkuperäinen kirjoittaja niimpä;24149585:munkin mielestä tuo hv nikki on ärsyttävä ja lapsellinen. sillä ei taida päässä ihan kaikki kohdallaan olla.
en, vaan että aikaa ei käsin tiskissä mene yhtään enempä kuin konen täyttämisessä. Sähkölasku kasva jos hankkii koneen.
Mikä mahtaisi olla sovelias? Mamiliini89? Sirppiperse69?Alkuperäinen kirjoittaja ehkä lapsi?;24149451:no,ei tuo kyllä ihan aikuismainen ole.
Tai muuten?Jos oikein yrität, osaat ehkä lopettaa ajoissa!
Tai muuten?
Alkuperäinen kirjoittaja ehkä lapsi?;24149451:no,ei tuo kyllä ihan aikuismainen ole.
Onko sulla vielä montakin hahmoa tulossa?
Tiesitkö että on myös paikannimi.Suosittelen sidettä silmille jos joudut asioimaan.
Joo voi ei mitä mä nyt teen joku ei tykkää musta internetissä :'(Surullista varmaan huomata että on useampi joka ei susta diggaa
Miten mä liityn tähän koko keskusteluun???? :headwall: :headwall:
Vielä pitäis tietää, että mitä ihmeellistä on vaatia auttavaa kirjoitustaitoa paikassa, jossa kommunikointi tapahtuu kirjoittamalla? Kuka tahansa, joka noita sen tekstejä koittaa tavata näkee vaan oksennettuja kirjaimia, joiden sisältö pitää itse arvailla ja sitten on täällä joukko huutamassa, että ei saa sanoa pahasti sillä on lukihäiriö on se monilla muillakin ne osaa kyllä kirjoittaa eikä sanat ole tollasta pulunpaskaa.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;24149651:Kokeileppa.![]()
Miten mä liityn tähän koko keskusteluun???? :headwall: :headwall:
Vielä pitäis tietää, että mitä ihmeellistä on vaatia auttavaa kirjoitustaitoa paikassa, jossa kommunikointi tapahtuu kirjoittamalla? Kuka tahansa, joka noita sen tekstejä koittaa tavata näkee vaan oksennettuja kirjaimia, joiden sisältö pitää itse arvailla ja sitten on täällä joukko huutamassa, että ei saa sanoa pahasti sillä on lukihäiriö on se monilla muillakin ne osaa kyllä kirjoittaa eikä sanat ole tollasta pulunpaskaa.
Pitääkö tänne kirjoittaessa aina pitää mielessä, että voi ei tolta varmaan puuttuu käsi tai ton mummo just kuoli ei saa puhuu mummoista tänään ettei vaan tuu paha mieli?