mitä ihmeellistä siinä on jos perheellisellä ei ole autoa tai astianpesukonetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Meillä ei KOSKAAN ole pesty konetta harjalla, kaupasta kun on saatavilla astianpesukoneeseen tarkoitettuja puhdistustabletteja! Ainoastaan pohjalla oleva sihti puhdistetaan aika ajoin käsin mutta se on sama kuin yhden juomalasin pesisi...

ai perhana..minä kyllä säästän pennoset ja jynssään hammasharjalla joka ilta :saint:

• Tykkää
Reactions: Kurmeli
[QUOTE="vieras";24149356]Eli Rollo, jos teidän oven taakse ilmestyisi tyyppi pesukoneen kanssa ja onnittelisi, että olette voittaneet sen, niin tyynen rauhallisestiko toteaisit, että kiitos vaan, mutta tiskaan mieluummin käsin, kun se on nopeampaa?[/QUOTE]

Ei vaan sen takia kun se on sähkölaskun osalta halvempaa :D

[QUOTE="mie";24149193]ja tätäkin ihmistä saa arvostella ja haukkua , pääasia ettei ole scarletti....viimeksi näin tais käydä savannan kohdalla ja mitä muita niitä olikaan??[/QUOTE]

Miten mä liityn tähän koko keskusteluun???? :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;24149651:
Kokeileppa. :)
Vielä pitäis tietää, että mitä ihmeellistä on vaatia auttavaa kirjoitustaitoa paikassa, jossa kommunikointi tapahtuu kirjoittamalla? Kuka tahansa, joka noita sen tekstejä koittaa tavata näkee vaan oksennettuja kirjaimia, joiden sisältö pitää itse arvailla ja sitten on täällä joukko huutamassa, että ei saa sanoa pahasti sillä on lukihäiriö on se monilla muillakin ne osaa kyllä kirjoittaa eikä sanat ole tollasta pulunpaskaa.

Pitääkö tänne kirjoittaessa aina pitää mielessä, että voi ei tolta varmaan puuttuu käsi tai ton mummo just kuoli ei saa puhuu mummoista tänään ettei vaan tuu paha mieli?

Vielä pitäis tietää, että mitä ihmeellistä on vaatia auttavaa kirjoitustaitoa paikassa, jossa kommunikointi tapahtuu kirjoittamalla? Kuka tahansa, joka noita sen tekstejä koittaa tavata näkee vaan oksennettuja kirjaimia, joiden sisältö pitää itse arvailla ja sitten on täällä joukko huutamassa, että ei saa sanoa pahasti sillä on lukihäiriö on se monilla muillakin ne osaa kyllä kirjoittaa eikä sanat ole tollasta pulunpaskaa.

Pitääkö tänne kirjoittaessa aina pitää mielessä, että voi ei tolta varmaan puuttuu käsi tai ton mummo just kuoli ei saa puhuu mummoista tänään ettei vaan tuu paha mieli?

Kyllä se vika on sussa, eli lukijassa. Ei ole ongelmia lukea apn tekstejä kun tietää lukihäiriöstä. Osotat vaan oman junttimaisuutes tässä, ei muuta!

Rollolla ei ole lukihäiriöitä. On itse niin sanonut. On vaan niin saatanan laiska ettei viitsi korjata tekstejään.

Ja myöönä pois, ap, jos teillä olisi rahaa ettekä olisi työttömiä lusmuja niin hankkisitte auton, ja luultavasti myös mikron ja astianpesukoneen ;) Mut voit vaan kateellisena haukkua kun toiset ajelee autoillaan tyytyväisenä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Uusimmat

Yhteistyössä