Mitä liikkuu jätkän päässä jonka pitää jatkuvasti kiduttaa toisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Meillä meni hyvin, kunnes toi mies kuuli vähän juttuja joihin en oo enää ite voinut vaikuttaa pitkään aikaan. Mulle tehtiin todella pahasti, todella. Sit tolla herralla loppu mun arvostus kun seinään kun se kuuli ja alko oikeastaan jatkuva vittuilu. Se oli sellasta.. vittuillaan, minä itken, sovitaan.. vittuillaan, minä itken, sovitaan.. vittuillaan, minä itken, sovitaan.. vittuillaan, minä itken, sovitaan.. vittuillaan, minä itken, sovitaan.. vittuillaan, minä itken, sovitaan.. vittuillaan, minä itken, sovitaan... Eli koko ajan toistu toi kaava, vaikka minä oisin halunnu ihan jotain muuta. Rakastaa, olla hyvä ja onnellinen ja että musta pidettäisiin myös huolta. Mutta kun ei. Minä olen arvoton ja otassa ihan kun lapulla lukisi se ja näin ollen, mun osuus on vain olla aina ihmisten sylkykuppina. Sitten se haukkuu mua.. sitten se kehuu mua.. sitten se haukkuu mua.. sitten se kehuu mua.. sitten se haukkuu mua.. sitten se kehuu mua... mulla rupee tostakin paskasta menee pää ihan sekasin. Pahimmillaan uhkaa hakata ja tapattaa. Sitten on muka olevinaan taas hyvä ihminen, eikä ole tehnyt mulle mitään pahaa ja pyytelee tekopyhämaisesti anteeksi.. " sori jos sä sait sellasen käsityksen " ja ei jätä mua koskaan rauhaan !! Aina alkaa puhumaan uudestaan, vaikka lupas ettei enää ikinä. Mä oon taas ruvennu tuntee tätä ihmistä kohtaan niin syvää vihaa ettei tosikaan. Mun päässä liikkuu nii sairaita ajatuksia mitä mä haluaisin tollekin tyypille tehdä ettei tosikaan. Mikään ei saa mulla enemmän kiehumaan kun se, et herra servaa mut kerta toisensa jälkeen ja pyytelee tekopyhämäisesti multa anteeksi!!! ja on muka hyvä ihminen, kun on oikeesti naisten kanssa tunteeton ja kylmä Ilkka Kanervan tapainen paskiainen. Sitten kun mä kohtaan sen kaiken tuon paskan jälkeen kadulla, vittu että musta tuntuu pahalta. Mua ahdistaa ja mun on koko ajan hirveen paha olla siinä tilanteessa, se näkee sen, käyttää hyväks ja naureskelee kaverinsa kanssa mulle. Se tulee jatkuvasti iholle, vaikka mä kuinka näyttäsin että muhun sattuu ja sen pitäis jotain tajuta eli = lopettaa. Mietin vaan mikä oli senkin kohtaamisen tarkoitus, tuskin mikään, se nyt sattui vaan... mut silti mun päässä vilisee kaikkea paskaa ja mä olen kyllästynyt siihen että mua aina haukutaan ties millä nimillä, siksi mä kuljen pää maassa koska en kyenny kahtoo sitä silmiin, häpesin omaa rumuutta ja likasuutta

ja se oli virhe etten mä pystynyt... ja nyt hakkaan kauheasti päätäni seinään sen takia kun oon onnistunu olemaan taas niin häpäri

muiden elämä tällästä?:))))))))))))))

Kaikki ihan vitun persiillään ja levällään. No ei oo poikaystävä tai avomies ja luojan kiitos ei asuta yhdessä! Jos toi pässi pystyy ees koskaan kenenkään kanssa yhdessä asumaan kun sellasta on vähän valitellu... Epänormaalin sitoutumiskammoinen paskiainen

[QUOTE="vieras";28624328]No niin mä oon yrittäny, mutta kun tämä pässi tunkee aina väkisin mun elämään!! joka kerta, vaikka ollaan sovittu että ei ikinä enää. En minä eroon siitä tunnu pääsevän, pitää vaan keksiä joku keino oppia elämään sen kanssa...[/QUOTE]Älä sovi sen kanssa yhtään mitään vaan vaihda vaikka paikkakuntaa tms, jotta ei tarvitse nähdä koko tyyppiä.

Ootko sä noin tyhymä? Ei se voi tulla sun elämään jos et sitä päästä! Kannattaa puhua vaikka lääkärille ja alkaa hoitaa noita sun itsetunto ongelmia. Kysymyksesi kuuluu että mitä liikkuu jätkän päässä joka jatkuvasti kiduttaa toisia, pitäisi olla että mitä liikkuu naisen päässä joka tuollaista ääliötä huvikseen kuuntelee. Hommaa selkäranka.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28624355:
Älä sovi sen kanssa yhtään mitään vaan vaihda vaikka paikkakuntaa tms, jotta ei tarvitse nähdä koko tyyppiä.

En niin. Mulle riitti. Mä vaan mietin et mitkä on tuon ihmisen motiivit tohon hommaan, jos se tietää et mulla on ollu muutenkin vaikeeta niin miks ei voi olla ystävällinen ja tukea!! ja jos ei kiinosta, niin olisi edes hiljaa! mä en todella usko että tossa ihmisessä on mitään hyvää tai et se tekee minulle mitään hyvällä. Se vaan vihaa mua ja aina kun mä sanon sille siitä, nii ei se sitä kielläkään. Mussa on kaikki pielessä, niin ulkonäöllisesti kun luonteellisesti. Ei mulla tunnu täällä muuta tarkotusta olevan kun olla toisten sorsittavana.. Sitten mä oon aina kun ollaan lähdetty uuteen kierrokseen, niin yrittänyt miettii sen sanomisia ja et kun hän oikeesti väittää et ei hän mitään pahalla, nii koittanu miettii et missä se vika sit oikeesti vois olla jos toi tyyppi ei oo tahallaan ollu tollanen! Silti me päädytään aina samaan pisteeseen. Niin nyt loppu multa anteeksanto ja kaikki uskominen siihen et hänessä ois ees jotakin hyvää, kun joka kerta minua vaan sattuu... Elän mielummin yksin, kun otan kontakteja ihmisiin koska muhun tuntuu aina vaan sattuvan. Oivoi. En minä tule toimeen muiden kanssa.

[QUOTE="vieras";28624328]No niin mä oon yrittäny, mutta kun tämä pässi tunkee aina väkisin mun elämään!! joka kerta, vaikka ollaan sovittu että ei ikinä enää. En minä eroon siitä tunnu pääsevän, pitää vaan keksiä joku keino oppia elämään sen kanssa...[/QUOTE]

Voi voi kuule... kukaan ei ole sun elämässä, ellet sä itse niitä siihen päästä.
Puhelimeen voi olla vastaamatta, oven voi olla avaamatta, kukaan ei kiellä vaihtamasta puolta kadulla jne.
Turha valittaa.

[QUOTE="vieras";28624362]Ootko sä noin tyhymä? Ei se voi tulla sun elämään jos et sitä päästä! Kannattaa puhua vaikka lääkärille ja alkaa hoitaa noita sun itsetunto ongelmia. Kysymyksesi kuuluu että mitä liikkuu jätkän päässä joka jatkuvasti kiduttaa toisia, pitäisi olla että mitä liikkuu naisen päässä joka tuollaista ääliötä huvikseen kuuntelee. Hommaa selkäranka.[/QUOTE]

Ai ei vai? kirjottelee mulle aina kaikkia juttuja.. mä voi sen sormia estää

Voi voi kuule... kukaan ei ole sun elämässä, ellet sä itse niitä siihen päästä.
Puhelimeen voi olla vastaamatta, oven voi olla avaamatta, kukaan ei kiellä vaihtamasta puolta kadulla jne.
Turha valittaa.

No toihan just on sitä häiriköintiä... kun sen pitäis tajuta olla tekemättä kaikkee tollasta! ja kadulla en tosiaan puolta vaiha ja rupee välttelee sitä, mä meen just siitä mistä itse haluan. Mut noihin viestejen lähettelemiseen sillä ei oo kyllä oikeutta.

[QUOTE="vieras";28624382]Ai ei vai? kirjottelee mulle aina kaikkia juttuja.. mä voi sen sormia estää[/QUOTE]
Kirjoittelee miten? Sähköpostilla? Pistä menemään suoraan roskikseen meilit. Tekstareina? Vaihda numeroa. Kirjeinä postiluukusta? Älä avaa niitä.

[QUOTE="vieras";28624373]En niin. Mulle riitti. Mä vaan mietin et mitkä on tuon ihmisen motiivit tohon hommaan, jos se tietää et mulla on ollu muutenkin vaikeeta niin miks ei voi olla ystävällinen ja tukea!! ja jos ei kiinosta, niin olisi edes hiljaa! mä en todella usko että tossa ihmisessä on mitään hyvää tai et se tekee minulle mitään hyvällä. Se vaan vihaa mua ja aina kun mä sanon sille siitä, nii ei se sitä kielläkään. Mussa on kaikki pielessä, niin ulkonäöllisesti kun luonteellisesti. Ei mulla tunnu täällä muuta tarkotusta olevan kun olla toisten sorsittavana.. Sitten mä oon aina kun ollaan lähdetty uuteen kierrokseen, niin yrittänyt miettii sen sanomisia ja et kun hän oikeesti väittää et ei hän mitään pahalla, nii koittanu miettii et missä se vika sit oikeesti vois olla jos toi tyyppi ei oo tahallaan ollu tollanen! Silti me päädytään aina samaan pisteeseen. Niin nyt loppu multa anteeksanto ja kaikki uskominen siihen et hänessä ois ees jotakin hyvää, kun joka kerta minua vaan sattuu... Elän mielummin yksin, kun otan kontakteja ihmisiin koska muhun tuntuu aina vaan sattuvan. Oivoi. En minä tule toimeen muiden kanssa.[/QUOTE]
Lakkaa pohtimasta tyypin motiiveja, koska et tule ikinä saamaan siihen oikeaa vastausta. Et häneltä etkä täältä palstalta. Tuhlaat vain aikaasi ja energiaasi moisen miettimiseen. Käytä sekin aikasi ja energiasi johonkin itsellesi mukavaan ja tulevaisuutesi kannalta oleellisempaan asiaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28624394:
Kirjoittelee miten? Sähköpostilla? Pistä menemään suoraan roskikseen meilit. Tekstareina? Vaihda numeroa. Kirjeinä postiluukusta? Älä avaa niitä.

Ei vaan netissä, yhdellä sivustolla... Tosin mä oon nyt sen mustalla listalla kun rupesin huutaa sille, koska se piilovittuili. Aivan varmasti, mä en nää muutakaan vaihtoehtoa, koska jos on kyse ensiks sellasesta asiasta mistä huutaa mulle tosi ilkeästi niin miten se nyt jälkeenpäin kehtais ees ystävällisesti tulla kyselemään et miten mulla menee jne. kun tietää ihan hyvin ja on ite ollu osaks aiheuttamassa mun pahaa oloa. Sit, minä lisäsin kanssa sen mun mustalle listalle, mutta otimpa huvikseni eilen pois jos se oli se ihminen niin ihan sen takia et katotaampa tuleeko haukkumaan mua vaikka rumaksi... =) Minä haluan tappaa tuon ihmisen. Mulla on niin paha olo henkisesti, et mun pitää mennä kohta oksentamaan.

[QUOTE="vieras";28624413]Ei vaan netissä, yhdellä sivustolla... Tosin mä oon nyt sen mustalla listalla kun rupesin huutaa sille, koska se piilovittuili. Aivan varmasti, mä en nää muutakaan vaihtoehtoa, koska jos on kyse ensiks sellasesta asiasta mistä huutaa mulle tosi ilkeästi niin miten se nyt jälkeenpäin kehtais ees ystävällisesti tulla kyselemään et miten mulla menee jne. kun tietää ihan hyvin ja on ite ollu osaks aiheuttamassa mun pahaa oloa. Sit, minä lisäsin kanssa sen mun mustalle listalle, mutta otimpa huvikseni eilen pois jos se oli se ihminen niin ihan sen takia et katotaampa tuleeko haukkumaan mua vaikka rumaksi... =) Minä haluan tappaa tuon ihmisen. Mulla on niin paha olo henkisesti, et mun pitää mennä kohta oksentamaan.[/QUOTE]
Helppo ja yksinkertainen neuvo: älä mene sille sivustolle, jos ja kun se aiheuttaa sinulle tuollaista pahaa oloa. Jos kyse on Facebookista, niin poista tyyppi kaverilistaltasi.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28624404:
Lakkaa pohtimasta tyypin motiiveja, koska et tule ikinä saamaan siihen oikeaa vastausta. Et häneltä etkä täältä palstalta. Tuhlaat vain aikaasi ja energiaasi moisen miettimiseen. Käytä sekin aikasi ja energiasi johonkin itsellesi mukavaan ja tulevaisuutesi kannalta oleellisempaan asiaan :)

Mä uskon et motiivina on pelkkä ilkeys. Ei siis kypsymättömyys, vaan ihan oikea ilkeys joka säilyy hänessä usean usean vuoden jälkeen nelikymppisenäkin. Ei se opi tai muutu. Aina tulee olemaan kylmä ja ilkeä, hyi. Mut miks just mulle... miks ei sen kaikille kavereille, koska niille kun se ei oo, niin ne pitää sitä hyvänä tyyppinä ja mua pidetään ylläri ihan taas paskana. Mä alan itsekin jo uskoo tuohon ettei mussa oo mitään hyvää... ei muuten sitä niin moni ihminen voi väittää. Toi nyt on vaan tollanen ilkee paska aina joillekki niille keille se haluaa .. ihan omituinen se on, ei siitä saa selkoa :S

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28624421:
Helppo ja yksinkertainen neuvo: älä mene sille sivustolle, jos ja kun se aiheuttaa sinulle tuollaista pahaa oloa. Jos kyse on Facebookista, niin poista tyyppi kaverilistaltasi.

No kyllä mä aion siellä olla... Voinhan mä halutessa aina ignorata sen. Mut ilkeetä kuitenkin kun mä en voi tulla sen kanssa toimeen ... tai monen muunkaan, se painaa vielä siinä niskassa.

[QUOTE="vieras";28624431]Mä uskon et motiivina on pelkkä ilkeys. Ei siis kypsymättömyys, vaan ihan oikea ilkeys joka säilyy hänessä usean usean vuoden jälkeen nelikymppisenäkin. Ei se opi tai muutu. Aina tulee olemaan kylmä ja ilkeä, hyi. Mut miks just mulle... miks ei sen kaikille kavereille, koska niille kun se ei oo, niin ne pitää sitä hyvänä tyyppinä ja mua pidetään ylläri ihan taas paskana. Mä alan itsekin jo uskoo tuohon ettei mussa oo mitään hyvää... ei muuten sitä niin moni ihminen voi väittää. Toi nyt on vaan tollanen ilkee paska aina joillekki niille keille se haluaa .. ihan omituinen se on, ei siitä saa selkoa :S[/QUOTE]

Kuules, mä luulen, että sä nautit uhrina olemisesta. Sä nautit kieriskellä siinä pahassa mielessä, jota joku toinen sulle aiheuttaa. Sitäkautta sä voit unohtaa omat heikkoutesti ja typeryytesi. Sun ei tarvitse ikinä katsoa peiliin, kun kaikki on aina jonkun muun syytä.
Sä olisit päässyt eroon siitä ihmisestä, jos olisit halunnut.

[QUOTE="vieras";28624447]No kyllä mä aion siellä olla... Voinhan mä halutessa aina ignorata sen. Mut ilkeetä kuitenkin kun mä en voi tulla sen kanssa toimeen ... tai monen muunkaan, se painaa vielä siinä niskassa.[/QUOTE]
No sitten vaan ignooraat sen. Lakkaat olemasta masokisti ja kyttäämästä, mitä se kirjoittelee. Sä et tule sen ihmisen kanssa enää toimeen ja piste. Turhaan kiusaat itseäsi asialla yhtään enempää. Sillä ei ole mitään merkitystä, miksi se tyyppi on sellainen kuin on,koska et aio ikinä koskaan enää olla missään tekemisissä sen kanssa.

Kuules, mä luulen, että sä nautit uhrina olemisesta. Sä nautit kieriskellä siinä pahassa mielessä, jota joku toinen sulle aiheuttaa. Sitäkautta sä voit unohtaa omat heikkoutesti ja typeryytesi. Sun ei tarvitse ikinä katsoa peiliin, kun kaikki on aina jonkun muun syytä.
Sä olisit päässyt eroon siitä ihmisestä, jos olisit halunnut.

Tavallaan totta... Mut se syy miks mun mieli on janonnu sen ihmisen läheisyyteen ees jotenkin, on se että mä oon ollu ihastunu.. Siks tuun ja meen ja salaa toivon että meillä onnistuis ja satutan itteeni uudelleen .. Haaveilin yhteisestä elämästä ...

Ei kannata tuhlata aikaansa tuollaiseen pässiin. Ota etäisyyttä, älä vastaa mitään, se vaan intoutuu siitä lisää ja jatkaa. Etsi itsellesi muuta tekemistä, keskity oman elämänilosi löytämiseen. Mikä asia tekee sinut iloiseksi?

Yhteistyössä