Mitä mä teen tin miehenkans

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mailis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mailis"

Vieras
Oikein hyvä mies, mutta kun sillä seisoo jatkuvasti. Ei ihan mahdottomasti kuitenkaan yritä, jos huomaa etten nyt halua, mutta jää kumminkin aina hiukan vajaaksi.
On juteltu ja kyllä hän sen myöntää ja sanoo että yrittää sopeutua minun mukaani, mutta, mutta. pitäskö etsiä joku toinen nainen, jonka kanssa tuon ihanuuden jakais. Sitä en halua että lähtee omin päin lisää etsimään
Neuvokaa!

Siis mikä siinä on se suurin ongelma? Jos ei kuitenkaan väkisin ruinaa.

Omalla miehellä myös seisoo useamman kerran päivässä, mutta vaikea sitä olisi aina seisokin sattuessa hommiin alkaa. Ennen lapsia onnistuikin, mutta nykyään joutuu odottamaan iltaan asti. Ja jos ei pysty odottamaan, niin runkkaaminen on sallittua.
Tai sitten jos vauva nukkuu ja isompi on koulussa, kaverilla tms. niin sitten onnistuu panot päivälläkin.

Enkä ole ajatellut miestäni kenenkään kanssa jakaa!

Meillä oli noita ongelmia, mutta joku vanhempi nainen neuvoi että kiusaa sitä miestä!!
Minäpä aloin tekemään aloitteita ja härnäämään, mutta en kuitenkaan antautunut heti, vaan vedin hänen kiihkonsa aina äärimmilleen. Uskokaa tai älkää, mutta uustta seisokkia ei enää ihan heti tullutkaan ja mies tykkäsi. Nyt menee ilta ihan hyvin yhdellä kerralla. Aiemmin ei kolmekaan oikein riittänyt, jos sai heti, kun veitikka oli pystyssä.
Voi jollain toimia jopa väärinpäinkin, mutta meillä näin.

[QUOTE="kotitonttu";29579737]Meillä oli noita ongelmia, mutta joku vanhempi nainen neuvoi että kiusaa sitä miestä!!
Minäpä aloin tekemään aloitteita ja härnäämään, mutta en kuitenkaan antautunut heti, vaan vedin hänen kiihkonsa aina äärimmilleen. Uskokaa tai älkää, mutta uustta seisokkia ei enää ihan heti tullutkaan ja mies tykkäsi. Nyt menee ilta ihan hyvin yhdellä kerralla. Aiemmin ei kolmekaan oikein riittänyt, jos sai heti, kun veitikka oli pystyssä.
Voi jollain toimia jopa väärinpäinkin, mutta meillä näin.[/QUOTE]

Totahan pitää koklata.
Kyllähän se on tosiaan meilläkin näkynyt jo että kiusoittelu antaa paremman rauhan jatkossa. En vain oikein itse hokannu, mut kun sinä sanoit, niin tuli tapauksia mieleen.

Varmaan tuo kiusoittelukin on oikeaan suuntaan, mutta ei se jakokaan aina niin hankataa ole. Minä jeesasin yhtä ystävääni kolme vuotta, tuollaisen ongelman hoidossa. Ystävän raskauden aikana olin kai kovastikkin avuksi. Ei mies silti unohtanut kuka sen kikkelin oikea haltija on! Aikas harvat kerrat muuten jo tuntu auttavan, ei tahtonut taas riittää minulle, kun ei silloin ollut muuta menossa.

Sano miehellesi että käy redtubessa tai xhamsterissa purkamassa paineita silloin tällöin. Meillä se auttoi asiaan ja ei tarvi olla koko ajan enää vehtaamassa.

[QUOTE="vieras.";29579972]Sano miehellesi että käy redtubessa tai xhamsterissa purkamassa paineita silloin tällöin. Meillä se auttoi asiaan ja ei tarvi olla koko ajan enää vehtaamassa.[/QUOTE]

Tuo toimii varmaan samalla tavalla kuin se kiusoittelukin?

Siellä joku sanoi että kiusaa sitä miestä, toinen neuvoi käskemään nakusivuille. Molemmat toimivat niin että nostetaan miehen haluja hetkellisesti niin laukaisu on selvästi rajumpaa.
Samaa sarjaa on minun ehdotukseni. Pane mies töihin sinun naitinnoksesi. Ajattele mitä voisit haluta miehen tekevän sinulle. Intiimihierontaa, suukottelua päästä varpaisiin. Jos osaat nauttia suuseksistä, niin pane mies tekemään sitä oikein pitkään ja perusteellsesti. Kun sinä sitten voihkit ja kiemustelet niin miehen itsetunto nousee, tyyliin: "minä saan tuon aikaan". käytä mielikuvitustasi esim. voit kokeilla mitä naamalle istahtaminen vaikuttaa yms. muista kuitenkin että sinun on nautittava näistä tempuistasi ainakin hiukan, väkisin väännettynä ne vain kärjistävät ongelmaa. Sitten kun päädstät hänet sisällesi, niin mies on taatusti kypsää kauraa sillä yhdellä orgulla. Ja molemmat nukutte onnelisina aamuun, sylikkäin. Näin saat käännettyä ongelmasi nautinnoksesi.

Niistä muista keinoista vielä. Jos sinulla on sopiva ystävä, joka jeesaa mielellään niin ilmeisesti voisi riittää kunnon tyhjennys kerran kuukaudessa. Pidä kuitenkin huoli että se olet sinä joka olet päätät niistä kerroista ainakin käytännössä. Voit toki antaa miehelle luvan mennä "tarvittaessa" hakemaan apua, mutta taustalta kuitenkin ohjaat hommaa.
Jos mies hahuaa, niin tähän löytyy myös apua lääkäriltä. Annostus pitää vain olla tarkaa, ettei sinulle sitten tule vajausta.
Rohkeutta ja mielikuvitusta asian ratkontaan.

[QUOTE="...";29583011]Anteeks jo valmiiks tää kysymys mutta onko nuo seisokkimiehet mahdollisesti ulkomaalaisia..tummaihoisia?[/QUOTE]

Eivät välttämättä, tunnen kyllä pari tuollaista ja ihan suomalaisia.
Ei ole kvaa tuokaan. En tosin oikein ymmärrä kun minulla tahtoo joskus jäädä tilaisuus jopa käyttämättä! tosin siitä ei ole valitettu, mutta yksi naaras on kyllä hyvin riittänyt.

Tuossa on kyllä joskus kyse myös miehen huonosta itsetunnosta, mutta ei suinkaan aina. Ne tarpeet vain on niin erilaisia.

Yhteistyössä