mitä mä teen...

Röllimetsän elätti

Aktiivinen jäsen
30.05.2007
1 792
0
36
oltiin eilen kaupassa . mä menin omia reittejä ja mies omia ja reffattiin sitten kassoilla lapattiin tavarat hihnalle ja mä menin toiseen päähän pakkaamaan ja ihmettelin sitten kotona ,kun purkasin tavaroita ,niin löytys sellasia kohdevaloja kysysin mieheltä ,että mihkä se ne laittaa. ei ollu edes ottanut niitä,eli ne oli edellisen asiakkaan. nyt mietin kehtaanko viedä takas ???? joku luulee ,että oon pölliny ne ,kun takasin vien.... :ashamed:

Kyllä ne kehtaa takaisin viedä.
Sanot vaan et siinä kiireessä kun pakkasit et katsonut mitä sinne kasseihin pakkasit :D
Harvemmin kukaan pöllii tavaraa ja sit palauttelee niitä ;) tai jos niin tekeekin niin varmaan yrittää vaihtaa niitä johonkin muuhun/vaatii rahojaan takaisin :whistle:

mä olin kerran lasten kanssa kaupassa ja ne oli ottanut sit mun huomaamatta toisen asiakkaan pihvit kassalla mun tavaroihin, no mä sit kotona ihmettelemään, että mistä nää tuli. ja kukaan ei tienny, mä sit menin kauppaan kyseleen asiasta, ja siellä sanottiin, että kukaan ei ole niitä kysellyt ja mä sain sit vielä pitääkin ne. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja en vaan:
en veisi takaisin.

miksi???
ensinäkään,kun meillä ei ole tarvetta moiselle valolle
sen on joku muu maksanut ja aina ,kun mä nään sen valon muistaisin,että ne on jonkun muun..
ja tämä on niin pieni kyläpahanen ,että mä nään niitä ihmisiä työnikin puolesta jo,että en kehtaa olla viemättäkään....

Yhteistyössä