Mitä mausteita käytät makkarakastikkeessa? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sipulia/ruohosipulia/valkosipulia, pippuria, lihaliemikuutio sekä tomaattipyrettä. Worcestershire kastiketta silloin tällöin lisään.

En tee, kun ei meillä muut kuin minä tykkää kastikkeista, eikä lapset juuri syö makkaraa. Mutta jos tekisin niin suola, mustapippuri, toisinaan liemikuutio, toisinaan ei, ja tiraus ketsuppia.

Sipulia, suolaa tai lihalientä, pippuria. Joskus sinappia ja ketsuppia.

Timjamia, mustapippuria sipulia, suolaa ja pari tippaa worchesterin kastiketta. Eipä se juuri muuta tarvitse. Tai no, persiljaa laitan melkein joka ruokaan ja jos haluan makkarasoossin erityisesti lasten makuun niin turautan snadisti ketsuppia jos ei satu olemaan pyrettä kaapissa.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;29409875:
Timjamia, mustapippuria sipulia, suolaa ja pari tippaa worchesterin kastiketta. Eipä se juuri muuta tarvitse. Tai no, persiljaa laitan melkein joka ruokaan ja jos haluan makkarasoossin erityisesti lasten makuun niin turautan snadisti ketsuppia jos ei satu olemaan pyrettä kaapissa.

No laitoin timjamia, mustapippuria, sipulia, suolaa ja soijakastiketta lorauksen ja hyvää tuli.. Ainiin, tais sinne mennä valkopippuriakin :D

Eikä ollut ees lihaliemikuutioita :D

No laitoin timjamia, mustapippuria, sipulia, suolaa ja soijakastiketta lorauksen ja hyvää tuli.. Ainiin, tais sinne mennä valkopippuriakin :D

Eikä ollut ees lihaliemikuutioita :D
Juu ei tosiaan mitään lihaliemikuutioita. Vähän fiilisten mukaan laitan joko soijaa tai worchesteria.
Tämän päivän fiiliksillä soija tuntui paremmalta punaviinikastikkeeseen :D

En tiedä, onko mulla suussa vikaa, mutta en laita koskaan suolaa makkarakastikkeseen.
Tuntuu, että kaikki muut siis lisää suolaa?? Tai sitten mä ostan liian suolaisia makkaroita.

Yhteistyössä