Mitä mieltä mennään ostamaan ne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuskin varma ne valaisimet tai pakko noita nähdä paikan päällä, mut katotaan joka paikasta vielä ennen kun ainakin valaisimet ostetaan, vitriini ihan varma, kun mistään ei saa juuri siitä väriä ja muotoa mitä mä haluan

luna_tuotekuva_0906_1a1.jpg

toi on kivan näköinen mut iso haluan en tiedä mikä koko sillä on

11v, nyt pakko mennä tai emme ehditään kaikki tehdä:wave:

ihanko totta niin kauan? Mua vain niin ihmetyttää tuo sun kirjoitustaitosi, sillä mulla on virolainen opiskelukaveri joka on ollut nyt 3 vuotta Suomessa, ja kirjoittaa lähes virheettömästi ja puhuu ihan yhtä hyvin. Aikamoinen ero, onko se kieli todella niin vaikeaa?

Äläkä ota pahalla, ihan aidosti oon utelias vaan.

Ostimme vitriinin, sekä lampun joka maksoi 349 mut se oli hieno:P, myös lasten huoneseen sisustus jutut, vitriniin erilaiset kivat lasit, 2 aarikka musta ja valkoista lehtitelinetta, sain kivan alennuksen, niistä, sisustustarrat ja muuta kiva ai niin jalkahieronta laite:P

Hirvee hinku sulla aina kertoo mitä ostat, mitä mieltä, mitä makso, lähinnä huvittavaa tollanen :D Hei mä ostin 4000 € sohvan 4 vk sit, oisko mun pitäny tulla tänne kertoon se.

[QUOTE="Vieras";22354193]Hirvee hinku sulla aina kertoo mitä ostat, mitä mieltä, mitä makso, lähinnä huvittavaa tollanen :D Hei mä ostin 4000 € sohvan 4 vk sit, oisko mun pitäny tulla tänne kertoon se.[/QUOTE]

Nii,ei siinä mitään jos kertoo,mut hinnatkin pitää mainita aina centilleen ja kuitin kuva perään ;)

Me ostettiin kans sohva 3689e,sit sohvapöytä 495e,telkkari 2599e ja uudet kylppärikalusteet 995e. Jos joku haluaa nähdä kuitteja niin pitäs mulla olla ne tuolla jossain kehystettynä,hetki vain..

Yhteistyössä