Mitä mieltä mennään ostamaan ne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikä kenelle väliä mistä mä ostan siitä mä en ymmärrä, jos muissa paikoissa ei vaan ole juuri siitä mitä mä haluan. Hei oikeasti tuntu siltä kun täällä kaikilla on super hyvää maku ja super ihanat moderni kalusteet, mut kun avaa oikotie, niin alkaa rakastamaan oma makua kyllä vielä enemmän, kun siellä näkyy just se teijän ihanaa 90luvuinen tyyli joka kämpässä

mun tietääkseni oikotie ei ole mikään sisustusfoorumi.

Mä en muuten tajua, että mitä hiton väliä on jos jonkun sisustus tms. on junttia. Eikö se pääasia ole, että itte tykkää.

Mulla ittellä ku on kolmiosaanen kirjahylly joka on 70-luvulta, vähän vanhempi ku mä. Olkkarinpöytä on 80-luvulta. Nuo kaikki mun lapsuudenkodista eikä mun mielestä mitään rumia. Tuosta kirjahyllystä ei edes uskoosi kuntonsa puolesta, että on noin vanha.

Taasko täällä jauhetaan? Minä silloin näin kuvat sohvistasi, kehuin, pyysin kuvia muualta talosta, muistatko..
Nyt noi lamput. Sulla näyttää olevan sama maku ku mulla. Lienemme sitten erikoisia tällä palstalla, mutta minä tykästyin tuohon toisena kuvaamaasi valaisimeen. Se kulmikas. Upea!

[QUOTE="vieras";22355487]mun tietääkseni oikotie ei ole mikään sisustusfoorumi.[/QUOTE]

No en mä täälläkään ikinä nähnyt sellaista kämppä mikä oli sisustettu kun sisustuslehdestä suoraan

Alkuperäinen kirjoittaja äh;22355502:
Taasko täällä jauhetaan? Minä silloin näin kuvat sohvistasi, kehuin, pyysin kuvia muualta talosta, muistatko..
Nyt noi lamput. Sulla näyttää olevan sama maku ku mulla. Lienemme sitten erikoisia tällä palstalla, mutta minä tykästyin tuohon toisena kuvaamaasi valaisimeen. Se kulmikas. Upea!
ollaan sitten näköjään erikoisia:D, mut jostain syystä, on mun maku myös deko lehdessä löytyy aina ja melkein saman tyyliset kämppät vaikka kuulema mun maku on paska:D

ollaan sitten näköjään erikoisia:D, mut jostain syystä, on mun maku myös deko lehdessä löytyy aina ja melkein saman tyyliset kämppät vaikka kuulema mun maku on paska:D

sinähän voit pyytää deko-lehden toimittajia tekemään jutun kodistasi!
deko on paras sisustuslehti, siitä ollaan samaa mieltä! mutta väitätkö tosissasi että niissä lehdissä on jotain samaa sisältöä mitä sinun kodissasi?

[QUOTE="vieras";22355563]sinähän voit pyytää deko-lehden toimittajia tekemään jutun kodistasi!
deko on paras sisustuslehti, siitä ollaan samaa mieltä! mutta väitätkö tosissasi että niissä lehdissä on jotain samaa sisältöä mitä sinun kodissasi?[/QUOTE]

Tätä peesaan! Kun sulla on moderni koti nii voisivat tehä jutun lapsiperheen modernista kodista!!

[QUOTE="vieras";22355563]sinähän voit pyytää deko-lehden toimittajia tekemään jutun kodistasi!
deko on paras sisustuslehti, siitä ollaan samaa mieltä! mutta väitätkö tosissasi että niissä lehdissä on jotain samaa sisältöä mitä sinun kodissasi?[/QUOTE]

silloin kun sisustus on valmis, miksei, ainakin monta laji pakko vielä ostaa

Onhan se kaks eri asiaa puhua ja kirjoottaa jotakin muuta kuin äidinkieltään. Mä osaan puhua englantia ja lausua niitä sanoja, mutta sitten kun pitää niitä kirjoottaa niin saa joittenkin sanojen kanssa miettiä sitä oikiaa kirjootustapaa.

mut jos sitä kieltä käyttää 11v päivittäin niin kyllä se siinä ajassa pitäis suht tutuksi tulla. En tiedä, hassulta vaan tuntuu jos ei. Mulla on muutama kurdi kaverikin, yks heistä on ollut 2v Suomessa ja hänelläkin sujuu ihan loistavasti, aloitti opinnot juuri täällä suomessa. toki kirjoitus on vielä hitaampaa ja asteittain hankalaa, mutta siis kahdessakin vuodessa oppii jo paljon.

mulla vielä 1v menee ennen kun valmistetaan tämä koti, nyt se on vieläkin keskeneräinen, tykkään sisusta mut ei kaikki ehti, rakennus, sisustus, työt, lapset:x

mut jos sitä kieltä käyttää 11v päivittäin niin kyllä se siinä ajassa pitäis suht tutuksi tulla. En tiedä, hassulta vaan tuntuu jos ei. Mulla on muutama kurdi kaverikin, yks heistä on ollut 2v Suomessa ja hänelläkin sujuu ihan loistavasti, aloitti opinnot juuri täällä suomessa. toki kirjoitus on vielä hitaampaa ja asteittain hankalaa, mutta siis kahdessakin vuodessa oppii jo paljon.

Oppii, jos vaan viittii.

Mä en muuten tajua, että mitä hiton väliä on jos jonkun sisustus tms. on junttia. Eikö se pääasia ole, että itte tykkää.

Mulla ittellä ku on kolmiosaanen kirjahylly joka on 70-luvulta, vähän vanhempi ku mä. Olkkarinpöytä on 80-luvulta. Nuo kaikki mun lapsuudenkodista eikä mun mielestä mitään rumia. Tuosta kirjahyllystä ei edes uskoosi kuntonsa puolesta, että on noin vanha.

Samaa mieltä, noissahan on ihan tunnearvoa. Itse en olekaan koskaan sisustanut sen mukaan mitä on sisustuslehdissä vaan sen mukaan mistä itse pidän. Minulla on kalusteita eri aikakausilta, osa perittyjäkin. Kalusteissa, astiastoissa ja liinavaatteissa on minun ja sukuni elämä. Sisustan itseäni, en muita varten. Kalusteissa, astiastoissa ja liinavaatteissa on minun ja sukuni elämä. En tosin ole muutenkaan tavannut puhua rahasta hankintoja tehdessäni.

[QUOTE="vieras";22355629]Oppii, jos vaan viittii.[/QUOTE]

niin no toki siihen tarvii sen motivaation. Onhan niitäki jotka ei koskaan suostu puhumaan muuta kuin äidinkieltään.

[QUOTE="vieras";22355642]Samaa mieltä, noissahan on ihan tunnearvoa. Itse en olekaan koskaan sisustanut sen mukaan mitä on sisustuslehdissä vaan sen mukaan mistä itse pidän. Minulla on kalusteita eri aikakausilta, osa perittyjäkin. Kalusteissa, astiastoissa ja liinavaatteissa on minun ja sukuni elämä. Sisustan itseäni, en muita varten. Kalusteissa, astiastoissa ja liinavaatteissa on minun ja sukuni elämä. En tosin ole muutenkaan tavannut puhua rahasta hankintoja tehdessäni.[/QUOTE]

Mä täs joku aika sitten kattelin vanhoja kuvia missä oli kaks mun serkkua just tuon kirjahyllyn edes. Toinen mua vuoden vanhempi serkku seisoi hyllyä vasten ja oli alle vuoden. =) Vieressään oleva muutaman vuoden vanhempi veljensä kuoli valitettavasti vähän alle 30-vuotiaana. :(

Mä täs joku aika sitten kattelin vanhoja kuvia missä oli kaks mun serkkua just tuon kirjahyllyn edes. Toinen mua vuoden vanhempi serkku seisoi hyllyä vasten ja oli alle vuoden. =) Vieressään oleva muutaman vuoden vanhempi veljensä kuoli valitettavasti vähän alle 30-vuotiaana. :(

juu, kyllä se on totta että nuo pitävät sisällään paljon muistoja. Minulla on valokuvia, joissa istun ihan pikkuisena valkoiset tossut jalassa nojatuolissa. Tuo tuoli on nyt kunnostettuna käytössäni.

Yhteistyössä