T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ja lapsille uudeet dvd:T ja toki ruokaa![]()
tulithan sä![]()
Mä kans 4000 e sohvat kuukaus sitten ostin, nyt ne meillä jo 3päivää![]()
ne maksoi 5000 sohva ja kaksi noja tulia sain 1000 alennuksen, hei laita sun huippisohvista kuvan![]()
ihanko totta niin kauan? Mua vain niin ihmetyttää tuo sun kirjoitustaitosi, sillä mulla on virolainen opiskelukaveri joka on ollut nyt 3 vuotta Suomessa, ja kirjoittaa lähes virheettömästi ja puhuu ihan yhtä hyvin. Aikamoinen ero, onko se kieli todella niin vaikeaa?
Äläkä ota pahalla, ihan aidosti oon utelias vaan.
Siis maksoitko sä niistä kangashässäköistä 5000 euroa!?!
Ei helvetti =D
No mut laita sun ihanista design kalusteista kuvia tänään jos vain mulla täältä palstalta on rumin koti, maku ja kalusteet, niin haluan katsoa muiden![]()
En mä ole snaonut, että mulla on desingn huonekaluja tai kalliimmat sohvat kun sulla. En vaan ikinä maksaisi niin laaduttoman näköisistä 5000 euroa.
mä maksoin 4000 ja ehkä en mäkään olisi maksanut sun sohvista mitä oot maksanut, kun mun maku on eritäin erikoinen, mut kun mä en huuta jaksa kenelle jokaiseen keskusteluun siitä, niin kuin sä teet
Se strippaa ja tekee privaattia.Alkuperäinen kirjoittaja Seurannut tätä palstailua;22354839:Mitä teet työksesi,kun sulla tuntuu riittävän rahaa ihmeellisen paljon? Lapsille muumeja ja joululahjaksi iso summa rahaa.