Mitä mieltä mennään ostamaan ne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";22355176]Ei oo kuule jääny huomaatta sun elämä täällä palstalla. Me asutaan 2009 Kastellin Valokaari omakotitalossa. Autot on velattomia, velkaa ei ole muusta kun talosta. Ikää on 27.[/QUOTE]

Sama meilläkin ei ole kun talosta velkkaa, sekä mun yrityksestä pieni velka joka otin remonttiin ja kalusteihin. Mitä muuten teet, käytkö töissä? Vai elätkö miehen rahoilla ja miehen palkkallako saitte lainan?

Sama meilläkin ei ole kun talosta velkkaa, sekä mun yrityksestä pieni velka joka otin remonttiin ja kalusteihin. Mitä muuten teet, käytkö töissä? Vai elätkö miehen rahoilla ja miehen palkkallako saitte lainan?

Käyn töissä, käy mies töissä myös. Ihan yhdessä haettiin laina. Harva 27 v on työtön, no riippuu vähän mitä kouluja on käyny, tai no kaupan kassoillehan ny pääse kuka vaan, mutta vähän kouluja on käyty kyllä.

[QUOTE="sandra";22355245]Kuvitteletko sä olevasi ainoa äiti joka käy töissä ja tienaa mahdollisesti enmmän kuin mies?[/QUOTE]

En, miks mun pitää sen kuvitella. Tiedän vaan täällä on monet just ne vittuilijat, istuu peppu homeessa ja haukku muita, kun ei ole muuta elämää ja tekemistä:)

[QUOTE="Vieras";22355250]Käyn töissä, käy mies töissä myös. Ihan yhdessä haettiin laina. Harva 27 v on työtön, no riippuu vähän mitä kouluja on käyny, tai no kaupan kassoillehan ny pääse kuka vaan, mutta vähän kouluja on käyty kyllä.[/QUOTE]

no wau oot kova nainen ja olen joka kateellinen nyt;)

Miks pitäis käydä töissä, kun mies tienaa tarpeeksi :D
Meillä on tän vuoden auto josta ei ole velkaa ja asutaan omakotilaossa ja silti on varaa ostaa kaikki mitä halutaan :)

laita kuva, todista, ai niin kuin joku puu talo mut muu merkki, no hehheh, ei se ole sen laadukampi kaikki puu ja levy talot on sama paska;)

myös kerro sun ikä ja mitä oot saanut ehtinyt saada tässä elämässä. Mä ainakin saanut hyvää onnellinen avioliito, 2 ihanaa lasta, talon, hyviä autoja, kiva työpaikka mikä rakastan, 2firmaa pystyyn joka osoitti siitä että on toimiva, mulla ei ikinä ole sellaista ettei ole rahaa, sekä olen vast 25 ja vielä ulkomaalainen, mut olen vaan sellainen tyyppi joka ei paikalla istu

:laugh: :laugh: :laugh:
Vasta 25v. olet siis tullut Suomeen 14 vuotiaana. Etkä osaa kirjoittaa suomen kieltä? :laugh: :laugh: :laugh: 2 lastakin vielä, minkä ikäisiä he ovat?

[QUOTE="Alissa";22355297]:laugh: :laugh: :laugh:
Vasta 25v. olet siis tullut Suomeen 14 vuotiaana. Etkä osaa kirjoittaa suomen kieltä? :laugh: :laugh: :laugh: 2 lastakin vielä, minkä ikäisiä he ovat?[/QUOTE]

Kyllä tulin 14vuotiaana. Miks mun pitää osata ja millä tavalla, jos joka päivää käytän 4kieltä. Kerro mulle hei itse viisaus mitä kieliä sä osaat puhua, rehellisesti vaan, mä sentään 4

Puutun vain vähäsen tuohon sun sisustusmakuusi. Et varmaankaan tiedä mitä käsite "moderni" merkitsee sisustusmaailmassa. Sinun makusi on tyylitön sekametelisoppa eikä moderni.
Etkä ehkä ostakkaan niin laadukasta tavaraa kuin luulet, ikea ja suomisohva ovat kunnon "junttipaikkoja", varsinkin suomisohva, ja se että olet sieltä ostanut 4000e sohvat ei kerro että se on laatua! ei todellakaan. Niitten hinnoissa on 80% ilmaa. Siellä sua on kyllä kusetettu ihan täysillä.

[QUOTE="vieras";22355429]Puutun vain vähäsen tuohon sun sisustusmakuusi. Et varmaankaan tiedä mitä käsite "moderni" merkitsee sisustusmaailmassa. Sinun makusi on tyylitön sekametelisoppa eikä moderni.
Etkä ehkä ostakkaan niin laadukasta tavaraa kuin luulet, ikea ja suomisohva ovat kunnon "junttipaikkoja", varsinkin suomisohva, ja se että olet sieltä ostanut 4000e sohvat ei kerro että se on laatua! ei todellakaan. Niitten hinnoissa on 80% ilmaa. Siellä sua on kyllä kusetettu ihan täysillä.[/QUOTE]

Mikä kenelle väliä mistä mä ostan siitä mä en ymmärrä, jos muissa paikoissa ei vaan ole juuri siitä mitä mä haluan. Hei oikeasti tuntu siltä kun täällä kaikilla on super hyvää maku ja super ihanat moderni kalusteet, mut kun avaa oikotie, niin alkaa rakastamaan oma makua kyllä vielä enemmän, kun siellä näkyy just se teijän ihanaa 90luvuinen tyyli joka kämpässä

Onhan se kaks eri asiaa puhua ja kirjoottaa jotakin muuta kuin äidinkieltään. Mä osaan puhua englantia ja lausua niitä sanoja, mutta sitten kun pitää niitä kirjoottaa niin saa joittenkin sanojen kanssa miettiä sitä oikiaa kirjootustapaa.

Onhan se kaks eri asiaa puhua ja kirjoottaa jotakin muuta kuin äidinkieltään. Mä osaan puhua englantia ja lausua niitä sanoja, mutta sitten kun pitää niitä kirjoottaa niin saa joittenkin sanojen kanssa miettiä sitä oikiaa kirjootustapaa.

mulle kans vaikea kirjoittaa englanniksi vaikka puhun melkein joka päivää töissä englanttia ja se hyvin onnistu, mut se kirjoittaminen on todella raskas mulle

Yhteistyössä