Mitä mieltä mennään ostamaan ne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Venakko, et ole sitten osannut tingata Suomi-Soffassa. Sua on todella kusetettu siellä jos uskot että ostamiesi sohvat ja kahden tuolin normaalihinta on 5000 euroa. Siellä vedetään kaikki hinnat yläkanttiin puolet ja sitten kun asiakas tinkii, annetaan pitkin hampain alennusta. Todellisuudessa myyjä hieroo käsiään kun taas tuli hyvöt provikat.

Voisitteko te vänkyttäjät painua takaisin yläasteelle olemaan ääliöitä.

Jos teitä ei kiinnosta lukea, älkää lukeko. Joitain toisia voi kiinnostaa lukea. Mutta teidän sonnan jauhanta ei kiinnosta ketään.

Mä ostin tänään:

pussin makaronia
paketin kananmunia
litran piimää
2 1/2 litraa maitoa
kilon luumuja
yhden sipulin
yhden valkosipulin
kilon porkkanoita
800g naudan paistijauhelihaa
kaksi purkkia maitorahkaa
kaksi purkkia Rainbow vaniljarahkaa
tetran mangososetta
vaniljakastiketta
Lumenen red neutralizerin
kaksi Lily Lolon luomiväriä, Mudpie-, ja Cream Soda-sävyt
mustat Reebokin urheiluhousut 3/4 mittaiset
Pineapple leggingsit, mustat
sinisen Pineapple urheilutopin
pinkit Juicy Couture velourhousut

Ja siinä ne taisi ollakin.

[QUOTE="Vieras";22355023]Puhut ny ittees vähän pussiin. Mites toi teiän halppis älväri talo voi? Eikö ollu varaa kunnon taloo rakentaa :D[/QUOTE]

miten se sulle kuulu missä mä asun, asun edes ok talossa ja Turussa, ei niin kuin sä vuokrakämpällä

[QUOTE="Lilli";22354929]Voisitteko te vänkyttäjät painua takaisin yläasteelle olemaan ääliöitä.

Jos teitä ei kiinnosta lukea, älkää lukeko. Joitain toisia voi kiinnostaa lukea. Mutta teidän sonnan jauhanta ei kiinnosta ketään.[/QUOTE]

sama mieltä:cool:

[QUOTE="Vieras";22355023]Puhut ny ittees vähän pussiin. Mites toi teiän halppis älväri talo voi? Eikö ollu varaa kunnon taloo rakentaa :D[/QUOTE]

Siis oikeesti!! Onko sulla nyt fiksu olo?

Mie en ostanu tänään mitään :ashamed: Enkä eilenkään...

Ja niin, nuo alotusviestin lamput ei todellakaan ollu miun makuun. Ei ulkonäöltään eikä hinnaltaan.:) Mut itelleshän sie oon niitä hankkimassa.

ihanko totta niin kauan? Mua vain niin ihmetyttää tuo sun kirjoitustaitosi, sillä mulla on virolainen opiskelukaveri joka on ollut nyt 3 vuotta Suomessa, ja kirjoittaa lähes virheettömästi ja puhuu ihan yhtä hyvin. Aikamoinen ero, onko se kieli todella niin vaikeaa?

Äläkä ota pahalla, ihan aidosti oon utelias vaan.

on ehkä helpompi vironkielisen oppia suomi, kuin venäjänkielisen, virossa asuu molempia.

[QUOTE="Vieras";22355062]Missä kohtaa mä olen sanonu et me vuokralla asutaan? En missään :D. Meidän talo on vähän laadukkaampi ja arvokkaampi kun teidän halppis älväri. Suutut jo, sen huomaa.[/QUOTE]

Ei siis saisi edes suuttua, vaikka paskaa sataa niskaan kilokaupalla? Sinäkö et hermostuisi yhtään, jos sulle tauotta vittuiltaisiin? Itse asut jossain surkeassa omakotitalorötiskössä, minä sentään KARTANOSSA. Toisilla on kato jotain tasoa, harmi sulle että kaikilla ei ole :D

[QUOTE="Vieras";22355062]Missä kohtaa mä olen sanonu et me vuokralla asutaan? En missään :D. Meidän talo on vähän laadukkaampi ja arvokkaampi kun teidän halppis älväri. Suutut jo, sen huomaa.[/QUOTE]

laita kuva, todista, ai niin kuin joku puu talo mut muu merkki, no hehheh, ei se ole sen laadukampi kaikki puu ja levy talot on sama paska;)

myös kerro sun ikä ja mitä oot saanut ehtinyt saada tässä elämässä. Mä ainakin saanut hyvää onnellinen avioliito, 2 ihanaa lasta, talon, hyviä autoja, kiva työpaikka mikä rakastan, 2firmaa pystyyn joka osoitti siitä että on toimiva, mulla ei ikinä ole sellaista ettei ole rahaa, sekä olen vast 25 ja vielä ulkomaalainen, mut olen vaan sellainen tyyppi joka ei paikalla istu

[QUOTE="vieras";22355099]Ei siis saisi edes suuttua, vaikka paskaa sataa niskaan kilokaupalla? Sinäkö et hermostuisi yhtään, jos sulle tauotta vittuiltaisiin? Itse asut jossain surkeassa omakotitalorötiskössä, minä sentään KARTANOSSA. Toisilla on kato jotain tasoa, harmi sulle että kaikilla ei ole :D[/QUOTE]

Nauraa . Ottaa teitä koville.

laita kuva, todista, ai niin kuin joku puu talo mut muu merkki, no hehheh, ei se ole sen laadukampi kaikki puu ja levy talot on sama paska;)

myös kerro sun ikä ja mitä oot saanut ehtinyt saada tässä elämässä. Mä ainakin saanut hyvää onnellinen avioliito, 2 ihanaa lasta, talon, hyviä autoja, kiva työpaikka mikä rakastan, 2firmaa pystyyn joka osoitti siitä että on toimiva, mulla ei ikinä ole sellaista ettei ole rahaa, sekä olen vast 25 ja vielä ulkomaalainen, mut olen vaan sellainen tyyppi joka ei paikalla istu

Raharaharaha....

[QUOTE="vieras";22355113]Älkää ihmeessä ostako mitään Ikeasta. Todella töykeä saiakaspalvelu. Itseäni kusetettiin pahasti.[/QUOTE]

Mä en ole edes ikinä käyn Ikeassa. :D Mutta kuvastossa näin ihanan pinkin sohvan.

[QUOTE="vieras";22355113]Älkää ihmeessä ostako mitään Ikeasta. Todella töykeä saiakaspalvelu. Itseäni kusetettiin pahasti.[/QUOTE]

mulla oli vain hyvää asiakaspalvelu ja hyvät kokemukset, sekä mä kun tykkään ikeasta, en voi mitään

Ei oo kuule jääny huomaatta sun elämä täällä palstalla. Me asutaan 2009 Kastellin Valokaari omakotitalossa. Autot on velattomia, velkaa ei ole muusta kun talosta. Ikää on 27.

[QUOTE="Vieras";22355112]Nauraa . Ottaa teitä koville.[/QUOTE]

Nauru pidentää ikää!
s045.gif

[QUOTE="vieras";22355099]Ei siis saisi edes suuttua, vaikka paskaa sataa niskaan kilokaupalla? Sinäkö et hermostuisi yhtään, jos sulle tauotta vittuiltaisiin? [/QUOTE]

Niinpä. Me ollaan Savannan kanssa molemmat sellaasia jotka saa osakseen paljon paskaa, Savanna mua enemmän. Ja on muitakin palstalaasia joille veetuillaan aiheesta ku aiheesta. Silti meidän pitääs vain ottaa kaikki kiltisti vastaan.

Mäkin oon kattonu ton tyylisiä valaisimia keittiöön, musta ne on modernilla tavalla kauniita ja hyvin valaisevia lamppuja. Vitriini musta oli kamala, anteeks vaan, taisit sen ostaa.

Yhteistyössä