mitä mieltä olette? kirpputorilta huuto.nettiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja daa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

daa

Vieras
Kun täällä aina neuvotaan laittamaan huutikseen tavaraa, kun rahat on vähissä. minulla on rahat vähissä ja huutikseen laitan tavaraa myyntiiin. Onko väärin ostaa kirpputorilta ja laittaa huuto.nettiin ihan ansaitsemismielessä? voittoa n, 1-5e / myynti.

Harvemmin kirpputorilla lukee, että ei jälleen myyjille.
Jos maksat tavarasta sen, mitä myyjä pyytää, niin ei ole valitamista kellään. Olet tuotteen maksanut, silloin saat tehdä sillä ihan mitä itse tahdot.

Välillä löytyy kirppikseltä puoli ilmaiseksi tavaraa jonka tietää huutiksessa menevän kuumille kiville......kokemusta on.....ja siis voitot on per kohde olleet useita kymppejä.

Mä kävin tänään paikallisella kirppiksellä ja kävi mielessä sama juttu :( Yksi looshi paljon hyvää osa lähes uutta (marimekkoa, reimaa, zaran, lindeksin, ellen...) vaatetta. Meille kaikki liian pientä mut esim ellen klassikkomekko, laput kiinni, hintaa 10e

Alkuperäinen kirjoittaja ninnananna:
Välillä löytyy kirppikseltä puoli ilmaiseksi tavaraa jonka tietää huutiksessa menevän kuumille kiville......kokemusta on.....ja siis voitot on per kohde olleet useita kymppejä.

Mitä?

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Harvemmin kirpputorilla lukee, että ei jälleen myyjille.

Juuri näin. Itse ostan paikalliselta kirpputorilta aina jättimäisen pussillisen hyvännäköisiä vaatteita, ja yleensä pussillinen maksaa 5? (kysessä on siis kirpputori jonne ihmiset vievät turhaa tavaraa, eivätkä pyydä siitä mitään).

Sitten laitan tavarat huuto.nettiin, ja saan yhdestä vaatekappaleestakin jo sen 5 euroa, tai enemmänkin :)

Kannattavaa bisnestä siis.

Alkuperäinen kirjoittaja kerro lisää:
Alkuperäinen kirjoittaja ninnananna:

Mitä?

Aitoja retro lastenvaatteita, merkki vaatteita/laukkuja.....0.50-pari euroa. Ilmeisesti kirppis myyjä ei ole tiennyt arvoa tai sitten vaan yksinkertaisesti on halunnu eroon tavarasta. Välillä tulee tämmöisiä vastaan kirpparilla.

Tän takia mä en ostakkaan mitää huutonetistä, ku ne hinnat on ihan älyttömiä ja ihmettelen ihmisiä jotka sielt ostaa. Mut kyllä sä voit niin tehdä, pyytää voi mitä vaan, mut tyhmä on se joka maksaa!!

Juu siis lähtöhinnat mullakin huutiksessa olleet noille kirppislöydöille pikkusen isommat mitä itse olen maksanut (vaivanpalkkaa) , mutta kun ihmiset jostain kumman syystä niitä haluavat kuin kuuta taivaalta niin nouseehan ne hinnat......

nuo vanhat retropelit on esim nintendot,segat, commodore64 sun muut maksaa huutonetissä 20-150€ ja kirppareilta noita saa parilla eurolla. ja pelikasetteja nintendoille löytyy aina välillä kirpparilta centeillä ja huutonetissä 5-80€ jne............

Yhteistyössä