Mitä mieltä ootte nimistä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nimet kaksosille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muuten oikein ihanat, mut musakin toi Minttu ei oikein natsaa. Vaihda se samantyyliseen, vähän vanhempaan niin toimii :) Vaikka Mimosa, vaikkei se nyt ole niinkään vanha mut nätti.
 
Ihanat! Laittaisin kyllä ton Matildan etunimieksi, on niin hieno että menee hieno nimi "hukkaan" toisena nimienä:) Sitten Mintun tilalle kyllä pitäis keksiä jotain muuta, esim Matilda Mimosa?
Mutta tosi kiva kun heille tulee erilaiset nimet. Muutenhan onkin jo paljon yhteistä, ja tulee olemaan:)
 
Tätä mä en ymmärrä että miksi ihmeessä kaksosille pitäisi antaa samantyyliset nimet, kuten tuossa ehdotettiin Vilja ja Lilja? Eri ihmisiähän he ovat eivätkä saman ihmisen kaksi puolta. Ap:n ehdottamat nimet on ihanat. Itsekin antaisin kaksosille toisiaan muistuttamattomat nimet. Omilla kolmella lapsellani on erityyliset nimet ja tarkoituksella alkavat eri kirjaimillakin.
 
Ihanat nimet ja iso plussa, että ovat erilaiset!! En ymmärrä miksi kaksosilla pitäisi olla samanlaiset nimet keskenään, kun omia persooniaan ovat kuitenkin. Varmasti lapsillekin jatkossa mukavampi, kun on erilaiset nimet eikä tyyliin Hanna ja Henna.
 

Yhteistyössä