Todella hyvät nimet.
Jos ja kun on nyt ihan pakko jostain nipottaa
ja väkisin jotain keksiä niin sanottaessa "Lilja ja Minttu", tuo ja-pääte saattaa puheessa kuulua "Liljaja Minttu".
Tuo jonkun ehdottama Lila on älytön ehydotus. Väkisin keksityn oloinen.
Jos ja kun on nyt ihan pakko jostain nipottaa
Tuo jonkun ehdottama Lila on älytön ehydotus. Väkisin keksityn oloinen.