Mitä mieltä ootte nimistä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nimet kaksosille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihanat nimet olette keksineet tytöillenne! Lilja löytyy meiltäkin. Ja Minttu sopii siihen pariksi oikein hienosti!

Liljan kaveriksi voisin tosin ehdottaa Kieloa!

Lilja Lyydia ja Kielo Kaarina :)
 
[QUOTE="piia";23112970]Ihanat nimet olette keksineet tytöillenne! Lilja löytyy meiltäkin. Ja Minttu sopii siihen pariksi oikein hienosti!

Liljan kaveriksi voisin tosin ehdottaa Kieloa!

Lilja Lyydia ja Kielo Kaarina :)[/QUOTE]

Kiitos mutta ei kiitos. En tykkää kielo Kaarinasta. :)
 
[QUOTE="hei";23112421]nätit nimet mutta eivät passaa kaksosille. saisivat olla samanlaisemmat. vaikka Milja ja Minttu, Lilja ja Linnea, Minttu ja Mimmi, Jenna ja Nanna, Emma ja Ella, Nea ja Kia, Jessika ja Janika, Minttu ja Tytti, Minttu ja Minni, Lilja ja Lilli, Minttu ja Kerttu, Minni ja Lilli. siinäpä muutamat nimet tuplille.[/QUOTE]

Toivottavasti et oo tosissas. Muutama kiva nimi, mutta noin pareina ihan liian samanlaisia kaksosille ja sisaruksille. Lilli ja Minni vois olla Liljan ja Mintun lempinimet. :)
 
[QUOTE="hei";23112421]nätit nimet mutta eivät passaa kaksosille. saisivat olla samanlaisemmat. vaikka Milja ja Minttu, Lilja ja Linnea, Minttu ja Mimmi, Jenna ja Nanna, Emma ja Ella, Nea ja Kia, Jessika ja Janika, Minttu ja Tytti, Minttu ja Minni, Lilja ja Lilli, Minttu ja Kerttu, Minni ja Lilli. siinäpä muutamat nimet tuplille.[/QUOTE]

Meillä kaksostytöt Jessika ja Janika. =)
 

Yhteistyössä