Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En minäkään. Suomi on asukasmääräänsä nähden suuri maa ja jo nyt joillain alueilla terveyden- ja sairaanhoitopalvelujen saatavuus on heikkoa, erikoissairaanhoito usein satojen kilometrien päässä. Toisaalta taas on selvää, että erikoisosaaminen ei säily, jos erikoisosaamista vaativia tapauksia on harvakseltaan. Mutta ensimmäinen ajatukseni jutun luettuani oli, että en kannata.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Näin äkkiseltään, en kannata.
Osia sairaaloista on yhtiöitetty jo pitkään. Esim monissa sairaanhoitopiireissä laboratoriot, kuvantaminen ja lääkintätekniikka on jo yhtiöitetty ja kehitys vain jatkuu.Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Ei ainakaan mitään yhtiöittämistä. Siinä ei tartte kauaa kattella niin on sairaalat yksityisessä omistuksess ja sitä ei tartte ees miettiä miten homma sen jälkeen sujuu :/
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Ei ainakaan mitään yhtiöittämistä. Siinä ei tartte kauaa kattella niin on sairaalat yksityisessä omistuksess ja sitä ei tartte ees miettiä miten homma sen jälkeen sujuu :/
Alkuperäinen kirjoittaja ei ikinä:En todellakaan kannata. Me joudutaan nyt jo ajamaan yli 200km jos laajempia sairaalapalveluja tarvitaan...