mitä olet syönyt tänään?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaurapuuro ja näkkileipä, kahvia
Broilerikiusaus ja kiinankaalisalaattia, lasi maitoa, kahvi ja pullapala
Sämpylä, mehua
Leipä, appelsiini, kahvia
.....kohta riisipuuroa ja mehukeittoa.

Toinen ateria puuttuu ns kokonaan, tehdään remppaa tässä samalla.... Ja karppaajat älkööt kauhistuko, mä hiilaan:)
 
Aamulla: kaurapuuroa, mansikoita ja maitoa

kahvitauolla: leipä(päällä juustoa, meetvurstia ja kurkkua), lisäksi vettä

Lounaalla: hunajaisia uunijuureksia ja bratwurstia

kahvitauko nro.2: turkkilaista jogurttia, mustikoita ja hunajaa

Päivällinen:makkarakeittoa ja maitoa, jälkkäriksi vadelmamuffini

iltapala: neljänviljanpuuroa
 
Makaroonilaatikkoa ja ketsuppia vetäisin lounaaksi ja salin jälkeen join Dietmixin-palkkarina. Äsken söin iltapalaksi 2 leipää.

Vettä on mennyt kolmisen litraa.
 
-ruislepä(päällä:margariinia,kurkkua,tomaattia ja hunajapaahdettua broilerin leikettä),pari kuppia kahvia ja vettä

-karjalanpaistia,muusia,puolukkahilloa ja vettä

-lettu vaniliajädellä ja mansikoilla

-kuppi teetä
 
3 palaa paahtoleipää kinkulla ja juustolla aamupäivällä ja 1 juustohampurilaisen iltapäivällä, hups :D tajusin bussissa matkalla kotiin että olin juonutkin viimeks aamupäivästä, siis tossa tunti sitten :O vähän unohtunu taas
 
aamupala: kaksi ruisleipää oivariinilla, teetä, lasi mehua + juotava jogurtti

lounas: täysjyväriisiä, papu-soija-pyöryköitä, porkkanaraastetta, maitoa

"välipala": lasi tuoremehua

päivällinen: nakkipastaa (täysjyväpasta, täyslihanakki, kesäkurpitsa, sipuli), keitettyä kukka- ja parsakaalia + maitoa

iltapalaksi/iltaherkuiksi aion syödä säilykepersikoita ja rivin suklaata. Juomana kivennäisvesi.
 
Aamulla kahvia ja 2 karjalanpiirakkaa. Lounaaksi työpaikkaruokalassa rutikuivia lohipyöryköitä, keitettyjä perunoita ja salaattia. Toistaiseksi en ole syönyt muuta, mutta kohta syön jauhelihapihvejä, sienikastiketta, perunamuusia ja salaattia. Jälkkäriksi ajattelin tehdä karpalorahkaa.
 
aamupala

2 palaa näkkäriä, levite, juustoa, jääsalaattia, iso kuppi teetä maidolla, vitalinea rasvaton ja sokeriton
jogurtti

lounas

broilerinfileepihvi, lohkoperunoita, keitettyä porkkanaa ja papuja, herneitä, maissia, kurkkua, porkkanaa, 2 dl rasvaton piimä, pala ruisleipää, pieni pala hunajamelonia

päivällinen

porkkanalaatikkoa, tomaattia, kurkkua, 2dl rasvaton piimä
jälkkäriksi vähärasvaista ja sokeroimatonta vadelmajätskiä

iltapalaksi myöhemmin

2 palaa näkkäriä levitteellä ja juustolla, kurkkua, teetä, appelsiini
 
Kahvia, vettä, 0.5 litraa palautusjuomaa, pari mukia proteiinijuomaa, kaksi suht isoa homemade lihapullaa, nuudeleita kermakastikkeella, ananasta, 430g broileria kermakastikkeella, kaksi real-viipaletta juustolla sekä levitteellä ja metukalla, kolme viipaletta kermajuustoa.

Tulee mätettyä myöhemmin ainakin hedelmiä, on tuo kasvispuoli tänään niin vähäinen.
 
Aamu: 2 ruisleipää, juusto ja avocado. Kaakaota.
Lounas: Jauhelihakeitto, ruisleipä ja 2 lasia maitoa.
Iltapäivä: 2 mukia vihreää teetä, luonnonjogurttia ja mysliä, päärynä, 2 riviä suklaata.
Nyt: Hernekeitto (purkista), ruisleipä, mehu. (venähti vähän tää syöminen)

Vielä syön varmaan kananmunaleipiä ja hedelmää, ehkä vielä suklaata. Tulipa paljon leipää tälle päivälle.
 
Aamupala-lounas: Pari palaa kaurapeltileipää, yksi ruislimpunsiivu, juustoa, kurkkua, tomaattia. Kuppi kahvia, pala mustikkapiirakkaa.

Päivällinen: Keitettyjä porkkanoita, naudanlihakastiketta, fetasalaattia, raejuustoa.

Iltapala: Fetasalaatin jämät, rahka+sitruunarahkaa+soijarouhetta. Leffaa katsoessa menee varmaan omenaa ja/tai porkkanaa, kermaviilidippiä ja ehkä jotkut sipsin jämät jos kaapista löytyy.
 
Aamupala: 1 kuppikahvia maidolla ja kaksi kaurapaahtoleipää oivariinillä. Lisäksi join tuoremehua lasin ja kaksi isoa lasia vettä.
Päivällä: 2 palaa suklaata ja kourallinen sipsejä , juomana tuorenmehua
"Iltapala" : Pala grandiosa pitsaa ja lasi colaa

En kerennyt syömään päivällistä joka oisi ollut hernekeittoa jossa lisänä possunsuikaleita..
 
Aamupala: Kaurapuuro raejuustolla ja mustikoilla

Lounas: Salaatti + keitetty kananmuna

Välipala: Maitorahkaa mansikoilla ja vehnäleseillä

Päivällinen: Tuorepastaa ja tonnikalakastike

Iltapalaksi aion kohta tehdä lämpimiä broilerileipiä :b
 

Yhteistyössä