N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24387382:eilen söin kovin vähän. Olisin mielelläni syöny enemmän, mut ei pystyny :x
-aamupalalla en syöny mitään, join vaan lasillisen mansikkamehua ja otin vitamiinin.
-lounaalla söin 1 ruisleivän ja puolikkaan suklaapatukan.
-kahvitauolla söin loput suklaapatukasta.
-kotona söin vietnamilaista riisi-kana sotkua ja salaattia
-iltapalalla meni 1 paahtoleipä ja omena.
rv7