N
niin
Vieras
oletko hoitanut mun vauvaa? "Vauva ei osaa miettiä millaiseen kapaloon se haluaa". Äly hoi. Kaikenlaisia besserwissereitä täällä liikkuu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ohje:Olisin ensin tuuditellut kapalossa ja huijannut pukemisella (yleensä rauhoittuu kun on lämmin) Olisin ottanut vaipan pois ja hieronut jalkoja. Jos ei olisi nämä tehonnut olisin vienyt kylpyyn lämpimään veteen jotta rentoutuisi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ohje:Olisin ensin tuuditellut kapalossa ja huijannut pukemisella (yleensä rauhoittuu kun on lämmin) Olisin ottanut vaipan pois ja hieronut jalkoja. Jos ei olisi nämä tehonnut olisin vienyt kylpyyn lämpimään veteen jotta rentoutuisi.
Kuinkahan kauan sitä rääkyvää vauvaa olis kylvyssä pitänyt pitää? Meillä ei ainakaan olis siihenkään rauhoittunut, jos olis ollut tilanne päällä.
Meillä rauhoitti, kun vauva sai katsella ohiajavia autoja, syyspimeällä oli melkein hypnoosissa, kun killitti valoja. Olkkarin ikkunan eteen kaivautui varmaan mun ja miehen jalanjäljkien kokoinen kolo, niin usein siinä iltaisin seisottiin vauva sylissä...
Alkuperäinen kirjoittaja lyhyt on:nykyäitien pinna ...tunnissa hermo mennä.. joo-o.
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Mä oisin varmaan tehnyt ihan saman. Ja teinkin, kun toi kersa huusi vatsavaivojaan eikä nukkunut päikkäreitä ekaan pariin kuukauteen. Oli siinä välissä vähän voimat loppu, kun päivät meni siinä että yritin yksin saada sen olon helpottamaan että se nukkuis edes hetken, kun oli aina ihan yliväsynyt. Parempi se on vetäistä henkeä väliin, jos siltä alkaa tuntumaan eikä väkisin yrittää vetää övereiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Erittäin tuttua. Paitsi että tässä tapauksessa yhtälössä oli mukana vielä äitiä kaipaava vajaa 2-vuotias.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lyhyt on:nykyäitien pinna ...tunnissa hermo mennä.. joo-o.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja lyhyt on:nykyäitien pinna ...tunnissa hermo mennä.. joo-o.
ihan ihme ilkeilyä taas! mutta hienoa että löytyy niin täydellisiä äitejä, että hermokaa ei mene koskaan. helvetin hienoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja lyhyt on:nykyäitien pinna ...tunnissa hermo mennä.. joo-o.
ihan ihme ilkeilyä taas! mutta hienoa että löytyy niin täydellisiä äitejä, että hermokaa ei mene koskaan. helvetin hienoa.
Eiks vaan. Mä kun luulin olevani fiksu, kun ainakin ymmärrän mennä rauhoittumaan kun ei enää jaksa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja lyhyt on:nykyäitien pinna ...tunnissa hermo mennä.. joo-o.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan hyvin toimit. Tosin aika montaa keinoa kokeilit tunnin aikana. Eli ensi kerralla yritä kokeilla vain yhtä tai kahta tyynnytyskeinoa. Jatkat siis vain keinuttelua/laulamista what ever koko tunnin. Siis sitä samaa. Ehkä toimii paremmin, ehkä ei... Mutta siis lapsi ei kaipaa 5 min välein vaihtuvaa rauhoituskeinoa.
Ja juuri noin pitää viimeisessä tilanteessa toimia, eli lapsi turvalliseen paikkaan ja itse pois paikalta. Jos siis meinaa lähteä hermo itseltä ja pelkää vaikka ravistelua tms. Siis ihan oikea tapa, jos ei muuta enää keksi/jaksa. Äidille siitä varmaan suurempi trauma jää..
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Uhmaikäisiä harvemmin kapaloidaan, vai? Kyllä se kapaloiminen on kohtuu vaikeaa kun kädet ja jalat viuhtoo täysiä joka suuntaan.Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja no:kapaloon ei tosiaan raivoissaan olevaa vauvaa saa.. Ei ainakaan meidän vauvaa. Mieti itse haluaisitko tulla kiedotuksi tiukkaan pakettiin raivareissa. Sama juttu kantoliinan kanssa. Mutta rengasliina, rintareppu ehkä. Joskus maisemanvaihdos auttaa, pikku pistäytyminen ulkona liinassa vaikka.
Sori vaan, kun rupesi naurattamaan tuo, että kapaloon ei raivoavaa vauvaa saaTuli heti mieleen, että mitenhän pärjäät uhmaikäisen kanssa? hui
Sehän on jo paljon isompi
Ei millään pahalla, mutta oikeasti nauratti pelkkä ajatus siitä miten yrität ja yrität, mutta ei
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Niin ja oikeastaan en kysele mielipiteitä, vaan ihan vinkkejä siihen kuinka voisin seuraavalla kerralla toimia. Mimmi on niin tulta ja tappuraa, että seuraava kerta aika varmasti kyllä tulee.