V
Vie ras
Vieras
Tee mitä teet kasvatuksen suhteen, mutta älä nyt jätä itse sitä purkkia roskaksi vaan poimi se mukaan, tee siihen uusi liuos (ei ole vaikeaa!) ja yritä vähän opettaa selviytymistaitoja lapsellesikin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tee mitä teet kasvatuksen suhteen, mutta älä nyt jätä itse sitä purkkia roskaksi vaan poimi se mukaan, tee siihen uusi liuos (ei ole vaikeaa!) ja yritä vähän opettaa selviytymistaitoja lapsellesikin.
Niin. Koska jos lasket sen kassin maahan, siinä olevat tavarat on silloin kaikkien yhteistä omaisuutta. Niin se puistoissa menee.
Eihän roskaamiseen ole yhtä syytä, eikä lapsellekaan tarvitsi yhteen lauseeseen asiaa tiivistää. Osa voi olla tahatontakin, joltain on vahingossa tippunut roska, linnut joskus levittelee roskat roskiksesta, pikkulapset ei vielä ymmärrä tai dementikot ei muista viedä roskia roskikseen. Ja jotkut ei vaan viitsi.
Kun puhuu lapselle paljon ja totta, ei haittaa vaikka joskus jonkun asian muotoilisi vähän huonosti. En itse ainakaan ole koskaan ottanut tuolla tavalla stressiä vastatessani lapsen kysymyksiin. Ei lapsen maailmankuvaa kuitenkaan yhdellä lauseella rakenneta, jos vuorovaikutus on jatkuvaa. Kunhan ei lähde lapselle esittämään jotain mihin ei itsekään usko, sellainen ei pitkälle kanna.
Niin. Koska jos lasket sen kassin maahan, siinä olevat tavarat on silloin kaikkien yhteistä omaisuutta. Niin se puistoissa menee.
Kiitos, me selviydyttiin kyllä tästä tapahtumasta ilman elinikäsiä traumoja.
Ymmärrät varmaan, ettei se purkki loju siellä puistossa enää, en mä sen perään kysele tässä.
Mä vaan ihmettelen, miten leikkipuistossa pitää käyttäytyä.
No näin juuri. Sen lisäksi että ap jättää tavaransa levälleen, pelottelee lapsia, niin hän myös ilmaisee asiansa epäselvästi ja syyttelee sitten muita väärinymmärryksistä.
Siten, ettei riehu kuin hullut yhden PIENEN MUOVIPULLON takia.