T
tämmöseen törmäsin
Vieras
Tommoselle 1-2 vuotiaalle. Ei lisäaineita, ei liikaa suolaa, ainekset muutenkin mietitty ja valvottua toimintaa. Eiku on parempi ostaa italianpatapussi ja antaa kultsille kotiruokaa

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis mulle yks mamma mussutti, et voi kun annan lapselle tommosta púrkkimössöä vielä. Hän ainakin menee kerhosta kotiin ja laittaa italianpata pussin kiehuun...olin vähän äimänä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis mulle yks mamma mussutti, et voi kun annan lapselle tommosta púrkkimössöä vielä. Hän ainakin menee kerhosta kotiin ja laittaa italianpata pussin kiehuun...olin vähän äimänä.
Siis tälläisiäkin ihmisiä on olemassa. Onko se tyhmyyttä vai mitä kun ei tajuta MITÄ kaikkee tommoset "patapussit" ja vastaavat sisältää, ei niitä syö älykkäät aikuisetkaan saati anna lapsilleen.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis mulle yks mamma mussutti, et voi kun annan lapselle tommosta púrkkimössöä vielä. Hän ainakin menee kerhosta kotiin ja laittaa italianpata pussin kiehuun...olin vähän äimänä.