V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja P i a:Kävin palstalla jo yksi päivä "ruikuttamassa" mielipiteitä...Mutta nyt kysyisin, että mitä ostaisit, haluaisit tarjottavan "ihannekahvilassasi"...Tai onko jotain muita hyviä ideoita ja ajatuksia hyvästä kahvilasta tms.; ehkä jotain ihan uuttakin!? Kiitos mielipiteistä jo etukäteen!!!
Niin, haaveissa olisi kahvilan tms. perustaminen.
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:Minun ihanne kahvilassa oisi puhtaat (ei pissalle haisevat vessat), mahdollisesti lapsille leikkinurkkaus tai ainakin mikro + pieniä lusikoita millä työttää vauvalle sosetta (ei sellaisia lapioita mitä on esim. ABC:llä). Toivoisin myös että kahvilasta saisi niin suolaista kuin makeaa
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:Minun ihanne kahvilassa oisi puhtaat (ei pissalle haisevat vessat), mahdollisesti lapsille leikkinurkkaus tai ainakin mikro + pieniä lusikoita millä työttää vauvalle sosetta (ei sellaisia lapioita mitä on esim. ABC:llä). Toivoisin myös että kahvilasta saisi niin suolaista kuin makeaa
tää kyllä' veisi minut pois siitä kahvilasta. jos lapsi tulee kahvilaan, istuu hän hiljaa kuten toisetkin asiakkaat, koska leikkimisestä tulee usein inhottavaa melua.
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:myös se ois ihanuus että kahvilassa oisi tilaa liikkua (mahdollisesti myös rattaiden kanssa), sekä tuoretta leipää kotiin ostettavaksi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuoreita gluteenittomia kotileivonnaisia ja suolaisia piirakoita. Sen voisi vaikka mainostaa etukäteen että minä päivinä on reilusti tuoreita gluteenittomia myynnissä. Iänikuiset pakastepullat ja muffinssit kun eivät mene alas enää.