V
valaiskaa oi valaiskaa
Vieras
on tapailtu,sitten lopetettu,sitten taas tapailtu,lopetettu ja alotettu seksisuhde. Kumpikin tiennyt et toisella voi olla sutinaa muidenkin kanssa.Nyt jokin aika sitten mies kertoi että on tapaillut jotain naista jonkun aikaa mutta että se on vain tapailua ja mies yrittänyt katkoa välejä siihen naiseen mutta nainen ei vain tajua.Sanoin miehelle et kertoo suoraan sille jos ei halua sitä ei se nainen muuten tajua. No nyt vain on niin että mietin miksi tää mies kertoi minulle tän?! Kun ei minunkaan kanssa halua suhdetta. Jos haluaa seksiä harrastaa ympäriinsä niin eikö olisi fiksumpaa pitää suu kiinni eikä huudella muille ja antaa vaikka kaikkien luulla et kyse on enemmästä kuin se että varta vasten kertoi minulle että on tapaillut mutta haluaa siitä naisesta eroon ja on yrittänyt mutta kun ei nainen tajua.Ja minä en tajua mikse se sano suoraan. En oleta että kyse olisi siitä että haluaa minut tms mutta sitä mietin että miksi kertoi minulle tuosta naisesta ja siitä että se ei ole vakavaa ja haluaa eroon siitä.