mitä tää on?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelottaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelottaa

Vieras
Voiko olla flunssaa: kauhea väsymys, lihakset kipeät, pientä lämpöä. Jo viikon kestänyt mutta ei mitään muuta, kuten nuhaa tai yskää. Alkoi kurkkukivulla mut nyt sekin hävinnyt. Mulla on alkanut jo mielikuvitus laukkaamaan: Pelkään että mulla on HIV. Siinä on alkuvaiheessa just samat oireet...Apua. Onko muilla ollut vastaavanlaista flunssaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja t-06---p-08:
No voihan se olla kumpaa vaan jos oot ilman kortsua seksiä harrastanut. Suosittelisin käymään Hiv-testissä, niin ei tarvi sitä murehtia, tosin se ei heti näy.

niin ajattelin mennä. hirveetä et sellanen tauti saattaa tulla niinkin helposti...
 
No ainakin lihaskivut ja kuumeilu viittais influenssaan. Kannattaa käydä lääkärissä. Niin..ja eikös tuo possuflunssa alkanut kurkkukivulla..? Käy ihmeessä lääkärissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja J.t harmaana:
No ainakin lihaskivut ja kuumeilu viittais influenssaan. Kannattaa käydä lääkärissä. Niin..ja eikös tuo possuflunssa alkanut kurkkukivulla..? Käy ihmeessä lääkärissä.

oon käyny lääkärissä mut ei löytyny mitään ihmeellistä. siis mitään testejä ei otettu et mistä sen tietää mitä on. lääkäri oli sitä mieltä et joku virustauti. eiks influenssassa tule kova kuume? mulla vaan 37 astetta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja J.t harmaana:
No ainakin lihaskivut ja kuumeilu viittais influenssaan. Kannattaa käydä lääkärissä. Niin..ja eikös tuo possuflunssa alkanut kurkkukivulla..? Käy ihmeessä lääkärissä.

oon käyny lääkärissä mut ei löytyny mitään ihmeellistä. siis mitään testejä ei otettu et mistä sen tietää mitä on. lääkäri oli sitä mieltä et joku virustauti. eiks influenssassa tule kova kuume? mulla vaan 37 astetta.

Riippuu ihmisisestä...mulle ei koskaan nouse kuume korkealle, vaikka oisin influenssassa. Siksi mulla kestääkin aina tosi pitkään kaikki lenssut, kun kuume ei riitä tuhoamaan pöpöjä.
 
Yleisesti ottaen voi sanoa, että jos sairaaksi itsensä tuntevan yleiskunto on hyvä, ei ole syytä huoleen. Perusterve ihminen kestää jopa pientä sairastelua muutamia viikkoja. Tämä pätee myös sikainfluenssaan. Säästettäköön julkisia terveyspalveluja niitä oikeasti tarvitseville.
 

Yhteistyössä