Mitä tai ketä pitäisi uskoa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avovaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

avovaimo

Vieras
Olette vapaa ja lähestytte baarissa kiinnostavaa ja täysin tuntematonta miestä. Keskustelette noin 10 min, jonka jälkeen mies ilmoittaa, että seurustelee ja kunnioittaa seurustelukumppaniaan. No keskustelu loppuu siihen, mutta kiinnostus jää elämään...

Kuinka moni edelleen laittaisi parin viikon päästä tapahtuneesta kyseiselle miehelle mailia (tehden salapoliisityötä hänen nimensä ja maili osoitteensa selvittämiseksi) ja kertoisi, että haluaisi olla ystävä ja on eronnut vasta eikä hae mitään vakavaa...

Olisiko syytä epäillä että tarinassa tuntematon mies on täysin syytön ja rakkaalleen uskollinen ja sinkku nainen paha ja toisen omaa himoava...vai kenties sittenkään?

Mitäpä sitten jos varatun miehen avovaimo on ulkomaan matkalla kyseisen tapauksen aikana ja kaikki tämä selviää hänelle ikään kuin vahingossa viikko matkalta saavuttuaan. Avovaimo on ymmällään ja mustasukkainen ja tivaa mieheltään, mistä ihmeestä on kyse, kun tapaus on pitänyt salata. Edellisestä salailusta ja valehtelusta arvet eivät ole vielä edes ehtineet parantua...

Kun avovaimo kysyy: "Onko sinulla vielä jotain salattavaa?" Mies vastaa: "Ei, en ole tehnyt mitään, enkä vastannut mailiin. En ole kiinnostunut."
Seuraa hiljaisuutta, jonka jälkeen avovaimo kysyy: "Oletko nähnyt naista tapauksen jälkeen?" Mies on hiljaa ja kiemurtelee, kunnes vastaa: "Näin hänet kaupungilla pari päivää mailin jälkeen, ja hän pysähtyi moikkaamaan. Minä sanoin hänelle, etten aio vastata mailiin, koska seurustelen."

Onko mies nyt tunnollinen, uskollinen mies, jonka akat ovat saaneet varsinaiseen liemeen. Vai viedäänkö avovaimoa kuin pässiä narussa?
Kertokaa ellit, sinkut ja varatut, missä mättää?

En nyt oikein tajunnut, mutta jos lähestyisin itse miestä joka sanoo olevansa varattu, jättäisin asian siihen. Kunnioitan toisten parisuhdetta, eli en yrittäisi tönkiä miehen yhteystietoja, enkä lähettelisi hänelle mitään sähköposteja.

Ja tämä nainen joka postia laittaa, jos hän väittää että tahtoo vain ystävyyttä, niin en kyllä oikein jaksa uskoa siihenkään. Loppujen lopuksi hänellä olisi kuitenkin jotain muuta mielessä tämän miehen suhteen.

Mies teki oikein kun oli rehellinen avovaimolleen, ja kertoi, että ei vastaa mailiin. Nainen, joka tieten tahtoen kaivaa varatun miehen yhteystiedot mailia lähetelläkseen, on hieman outo.

Siis miehen version mukaan hän on passiivinen ja se toinen nainen yrittää väkisin vongata? No varmaan joo. Nuo on juuri noita miesten keksimiä satuja kun ne narahtaa yhteydenpidosta toiseen naiseen. Ihan vakikamaa. Kysy naisen mielipide asiaan, voi tulla kuule ihan eri juttua...

Miten selvitetään täysin tuntemattoman ihmisen nimi ja osoite? Ehei en usko lainkaan tuohon juttuun, joko miehesi on antanut sen itse tai sitten hän on kertonut naiselle ainakin nimensä ja mahd. työpaikkansa.
Miehethän selittävät asiat aina juuri noin, en hän mitään tehnyt mutta kun naiset aina ahdistelee ja käy kimppuun ja paskan marjat itse flirttailevat ja lähestyvät naisia.

Ei kukaan nainen ala vongata varattua miestä, ellei saa tältä mitään vastakaikua. Eli mies todennäköisesti on lähtenyt flirttailuun jne. ihan vapaaehtoisesti mukaan.

Harva ihminen on niin otettu jostain toisesta ihmisestä, että n. 10 min juttelun perusteella kaivaa toisen yhteystiedot kiven kolosta ihan vain siksi, että haluaisi olla YSTÄVÄ. Tai sitten vonkanainen on harvinaisen yksinäinen ja tarvitsee todella kipeästi ystävää (tuskin). Tosiaan miehen on pitänyt kertoa nimi ja tod.näk. myös antaa meiliosoitteensa, koska meiliosoitteita ei saa mistään numerotiedustelun tapaisesta paikasta, eikä niitä voi myöskään arvata ("Pekka Pekkalan" meiliosoite kun voi olla vaikka "karvamaha@gmail.com").

Suuttumisen tai lähinnä ihmettelyn arvoista jutussa on, miksi mies antoi yhteystietonsa, jos kerran teki heti selväksi, ettei nainen kiinnosta (eli kiinnosti kumminkin vähän). Pettämistä kai ei ole tapahtunut, mutta on hivenen outo tarina.

TOSIN jos baarin nainen sattuisi tuntemaan ko. miehen ystäviä ja saamaan näiden kautta miehen nimen ja meiliosoitteen, salapoliisityötarina voisi vielä olla uskottava. Eli mies ei silloin välttämättä ole antanut mitään yhteystietojaan vaan on "viaton uhri". Mutta, jos taas nainen ei mitenkään tunne miehen tuttuja, salapoliisityötarina vuotaa kuin seula.

No tarinani jatkukoon...

Avovaimo on aika näreissään salailusta ja pakottaa miehen kertomaan naisen nimi. Aamuulla töihin lähtiessään hän sanoo, että "koska mailia naiselta sait, niin tiedät myös nimen, joten kerrot sen myös minulle" Mies siihen, ettei voi muistaa naisen nimeä ja mailikin on jo poistettu, mutta muistaa toki opiskelualan tai jotain sinne päin.

Avovaimo lähtee ja sanoo, että "selvität sen nimen ja laitat sen minulle viestissä"

...parin tunnin päästä viestii tulee nimen kera. Ja kun avovaimo kysyy, eikö miehellä ole mitään sitä vastaan, että hän selvittää tältä tuntemattomalta naiselta mistä on kyse, mies sanoo, että jos se avovaimoa yhtään helpottaa, niin sitten.

Tekeekö avovaimo itsestään pellen jos hän sekoittaa vieraan tuntemattoman ihmisen soppaansa? vai selviääkö sieltä suunnalta kenties jotain sellaista, jota kukaan seurusteleva ihminen ei ole kyllin valmis koskaan kuulemaan?
Mitä tekisi kunnon elli??

Vastauksena mesmerizelle:

Avovaimolla ja toisella naisella ei ole yhtään yhteistä facebook kaveria, kun taas avovaimo on kaveri kaikkien miehen kavereiden kanssa, koska heillä on sama kaveripiiri....

Isälleni kävi niin, että oli vuosia eron jälkeen ollut tanssimassa ravintolassa. Hän oli tanssinut muutaman eri naisen kanssa. Parin kuukauden päästä yksi tanssikavereista (nainen yli 50v.) otti yhteyttä sähköpostilla. Hän oli kaivanut yhteystiedot kun muisti nimen ja missä isäni sanoi olevansa töissä. He ovat seurustelleet nyt useita vuosia.

Jos olisin avovaimo, laittaisin tälle naiselle viestiä, että miksi olet lähetellyt miehelleni mailia, oletko hänestä kiinnostunut ja onko teillä jotain meneillään. Näin ainakin saisit kuulla sen toisenkin näkökulman.

Varmaan jotain silmäpeliä ja flirttiä on ollut, ei kai kukaan ole niin epätoivoinen, että täysin neutraalisti suhtautuneen miehen yhteystietoja alkaa selvittämään. Vaikka eihän se nykyään vaikeaa ole. Jos saa toisen sähköpostin kaivettua esille, siihen yleensä riittää kyllä etunimi + firma, niin sähköposti löytyy. Nimeäkään ei välttämättä tarvitse, kun joillain firmoilla on kuvalliset nimitiedot nettisivuillaan. Jaa-a, vaikea sanoa, kun ei ole sitä naista nähnyt (eikä miestä), että olisiko sillä aihetta noin hyökkäävään käytökseen - siis miksi joku on noin kiinnostunut heti ja varatusta. Jos miehesi ei ole vastannut mailiin, niin mielestäni ei mitään hätää, flirttiä nyt tapahtuu aina jos on menossa iltamissa ilman kumppania.

Ap voi tietenkin itse miettiä onko aihetta huoleen vai ei, riippuu varmaan mikä se edellinen salailu ja valehtelutapaus oli. Liityikö siihen vieraita naisia?

Kerran mieheni oli ilman minua baarissa (meillä ikää +/- 40 vuotta) ja heidän pöytään tuli istumaan tuntematon nainen, joka tunsi jonkun pöydässä istujan. Nainen oli yrittänyt vongata miestäni tovin ja mieheni oli sanonut, että kaveri hän voi olla, niin kuin näiden muidenkin pöydässä istuvien kanssa, mutta että hän menee kohta kotiin vaimon luokse, eikä ole kiinnostunut sen enempää salasuhteesta kuin avioerostakaan. Nainen oli yrittänyt tyrkyttää puhelinnumeroaan, mutta mies ei ollut ottanut sitä.

Tämän kertoi pöydässä istunut ystävämme, joka on sellainen, että hän menee heti soittamaan poissaolijalle ja kertomaan, mitä joku oli tehnyt tai sanonut (tässä tapauksessa minulle) ja vastavuoroisesti hän yrittää onkia tietoonsa kaikki, mitä hänen miehensä tekee tai sanoo, jos hän on baarissa ilman puolisoaan.

Seuraavan aamuna mies otti taskustaan lomakon ja katsoi, että mikä ihmeen paperilappu tässä on ja lapussa oli puhelinnumero. Ko. nainen oli pannut kuitenkin numeronsa mieheni takintaskuun, kun hän ei ollut suostunut sitä vapaaehtoisesti ottamaan. Mieheni kertoi lähes saman tarinan kuin minkä ystävämme oli jo edellisiltana soittanut, tosin ei ihan niin värikkäästi, mutta ystävättärellämme on tapana liioitella muutenkin. Mies repi numeron ja heitti sen roskikseen.

Eli kyllä sinnikkäitä naisia on olemassa ja sellaisia, jotka yrittävät kaikkensa saadakseen varatunkin miehen huomion itselleen, mutta miten kymmenen minuutin jutustelun aikana kukaan ehtii kertoa edes nimeään, sähköpostiosoitteista puhumattakaan? Jos minulle tulee uusi tuttava juttelemaan baarissa, niin jos kymmeneminuuttisen aikana ylipäätään nimiämme sanomme, niin korkeintaan etunimen.

Se tietysti on mahdollista, että, niin uin mezmerize toteaa, että joku toinen tuttava on ne kertonut ja vieläpä työpaikan, sillä varsinkin jos nimi on erikoinen, ei pelkän nimen perusteella oikein ole helppo päätellä, että kuka kaikista pekkavirtasista on juuri se Pekka Virtanen.

Mutta vaikka mies olisikin yhteystietonsa antanut, niin eihän välttämättä ole todellakaan tapahtunut muuta kuin vain viatonta yhteydenpitoa, jos siis sitäkään.

Itselle tapahtui joitakin vuosia sitten niin, että istuin ravintolassa miespuolisen kaverimme kanssa. Mieheni oli esiintymässä siellä bändinsä kanssa. Pöytäämme änkesi mies, joka kiinnostui kovasti minusta. En varmasti mitenkään flirtannut, kohtelias toki yritin olla ja kuvio tuli jutustellessa selväksi, että miehenikin on siellä.

Heti seuraavalla viikolla hän soitti minulle töihin. Oli jotain ihmeen kiertoteitä saanut selville työpaikkani. Suutuin melkoisesti ja tein selväksi, että EI KIITOS, helvetti sentään!

On näitä epätoivoisia tyrkkyjäkin olemassa.

Alkuperäinen kirjoittaja avovaimo:
No tarinani jatkukoon...

Avovaimo on aika näreissään salailusta ja pakottaa miehen kertomaan naisen nimi. Aamuulla töihin lähtiessään hän sanoo, että "koska mailia naiselta sait, niin tiedät myös nimen, joten kerrot sen myös minulle" Mies siihen, ettei voi muistaa naisen nimeä ja mailikin on jo poistettu, mutta muistaa toki opiskelualan tai jotain sinne päin.

Avovaimo lähtee ja sanoo, että "selvität sen nimen ja laitat sen minulle viestissä"

...parin tunnin päästä viestii tulee nimen kera. Ja kun avovaimo kysyy, eikö miehellä ole mitään sitä vastaan, että hän selvittää tältä tuntemattomalta naiselta mistä on kyse, mies sanoo, että jos se avovaimoa yhtään helpottaa, niin sitten.

Tekeekö avovaimo itsestään pellen jos hän sekoittaa vieraan tuntemattoman ihmisen soppaansa? vai selviääkö sieltä suunnalta kenties jotain sellaista, jota kukaan seurusteleva ihminen ei ole kyllin valmis koskaan kuulemaan?
Mitä tekisi kunnon elli??

No minä laittaisin epäröimättä viestin naiselle, ei kahta kysymystäkään. Jos nainen tunketuuu viesteilllään teidän väliinne niin miksi et laittaisi viestiä!

Minä luulen, että useimmalle suhteessa elävälle tulee eteen tilanne, jossa joku ihastuu. En pitäisi kovin tärkeänä alkaa selvittelemään, kuka ja missä ja mitä.

Jos ei pysty luottamaan kumppaniinsa tuon vertaa enempää kuin sinä "avovaimo" teet, suhde on erittäin heikolla pohjalla.

?

Juupa juu. Jos jotain on myös miehen puolelta meneillään, niin tuossa parin tunnin aikana on ehditty jo sopimaan kuka mitäkin sanoo.

Näitä tyrkkyjä munahaukkoja on yllättävänkin paljon. Itsekin sellaiseen törmännyt. Sai mieheni (ex) numeron työnsä kautta. Nolasi tämä pankkineiti vain itsensä. Toisella kertaa olin synnyttämässä ja mieheni haki pizzeriasta itselleen ruokaa kun törmäsi tähän opettajaan. Hyvin tiesi, että mieheni on naimisissa ja silti vonkasi mukaansa. Oli näitä muitakin. Hulluksiahan sitä tulisi jos alkaisi jokaista lokkia pelätä.

.. eli siis jos miehesi osalta jotain on meneillään, niin kyllä hän sen parin tunnin aikana on sille toiselle naiselle sanonut, että todennäköisesti tulet ottamaan yhteyttä häneen, ja varmasti ovat sopineet, mitä kerrotaan. Jos se toinen nainen niin kovasti miehesi haluaa, niin hän tekee juuri kuten mies pyytää, koska on varmasti muuten uhannut katkaista välit: eli nainen väittää ettei mitään ole meneillään, että haluaisi vain olla miehesi kanssa kavereita.

Tuohan on täysin selvä tapaus, Ukkos on antanut vastakaikua naiselle baarissa ja oman meiliosoitteensa. Nainen on viestitellyt ja ovat tavanneen kaupungilla. Eli jonkinasteista sutinaa on ollut puolin ja toisin.

Ukkos yrittää nyt sitä, että ilman muuta voit ottaa naiseen yhteyttä ja selvittää, kun ehkä aavistaa, ettet uskalla/viitsi sekoittaa jotain baarinaikkosta sotkuihinne. Itse varmaankin tarttuisin luuriin ja soittaisin tätöselle välittömästi. Sittenpähän asiat selviää johonkin suuntaan.

Ei kannata uskoa kaikkea, mitä ukot valehtelee.

Ja se toinen nainen varmaan sanoo että juu kyllä, meillä oli hirveen kiihkeetä ja salarakkaita ollaan, ja sinä uskot?

Tai sitten se toinen nainen sanoo että en tiedä mistä puhut, en oo tämmöisestä koskaan kuullutkaan, ja sinä et usko?

TAi sitten se toinen nainen sanoo, että no hänpä oli vähän typerä mutta tuli jo selväksi, että ei heru, ja sinä et usko? Vai uskotko?

Kun olet jo etukäteen päättänyt, että jotain täytyy olla meneillään, niin se on näköjään ihan sama, mitä kummatkin osapuolet sinulle sanovat. Minusta tuo on ihan uskottavaa, että joku on baarijutelun perustella kiinnostunut, ja varsinkin jos on yhteisiä tuttuja (tuliko mieleen ettei kaikkien koko tuttupiiri ole facebookissa ja sinulta saattaa jopa olla jotain näkymiä rajoitettukin kun olet noin kyylä) niin saattavat kokeilla onneaan. Olen myös ollut yhden kesän ison yrityksen puhelinvaihteessa töissä ja sinne näitä ihastuksensa etsijöitä soitti useampikin kesän aikana. Tiesivät etunimen ja ehkä osaston.

Minäkään en tuommoisista olisi puolisolle kertonut, varsinkaan jos on historian painolastia, eikä oikeastaan mitään kerrottavaa. Eihän miehesi toki voi sitä estää, että joku tuntematon ottaa häneen yhtäkkiä yhteyttä.

"Näin hänet kaupungilla pari päivää mailin jälkeen, ja hän pysähtyi moikkaamaan. Minä sanoin hänelle, etten aio vastata mailiin, koska seurustelen."

Olipa yllätys, että baaritapaamisen ja meilin jälkeen pariskunta 'yhtäkkiä' tapaakin kaupungilla ihan vaan ohimennen ja yllätten. Ohhoh, on se maailma sitten yllätyksiä täynnä. Mites sattuikin!

Vanha Noita: osuit naulan kantaa! Olemme todellakin heikoilla jäillä....

Edellisellä kerralla tälläinen kummallinen salailu jäi minulle aika mysteeriksi, mutta annoin olla. En jaksa enää kirjoittaa kolmannessa aika muodossa, koska minähän tässä kärsin, vaikka kuinka kirjoittaisin kuin muista ihmisistä konsanaan.

Joten kerron nyt sitten uteliaille mitä viimeksi tapahtui.
Poikaystäväni oli lähdössä opiskelijakavereidensa kanssa juhlimaan. Halusin mukaan. Se ei ollut suotavaa, ei sitten. Aamuyöstä tuli viesti, että jää kaverille yöksi. Sanoin, että et muuten jää ja mies tuli kotiin. Oltiin oltu jatkoilla tämän opiskelijaporukan kanssa (tyttöjä ja poikia) No kaikki läsnäolijat sitten lueteltiin ja jatkettiin aika riitaisaa polkua, sillä olimme aiemmin molemmat ehdottomasti sitä mieltä, että parisuhteessa ei jatkoilla. No vähänpä tiesin tuolloin.

Meni pari kuukautta ja sama remmi oli lähdössä viettämään opikelija porukan päättäreita mökille pariksi päiväksi. Mökkireissun piti olla opiskelijaryhmän loppujaiset, jonne kaikki opiskelijaryhmän jäsenet lukijat oli kutsuttu. Kun poikaystäväni oli jo mökillä ja hän kertoi läsnäolijat oli heitä vajaa kymmenen - ja sama jatkoporukka jälleen.

Olin jo aika v-mäisessä tunnelmassa, kun poikaystäväni tuli mökiltä takaisin ja ilmoitti, että hänen täytyy kertoa jotain. No ei mitään kauhean suuria paljastuksia mistään pettämisestä, mutta mökillä oli ollut sivuaine ryhmään kuulumaton tyttö, joka oli niiden muiden kaveri. Okei, kyseessä ei siis ollutkaan mitkään loppujaiset, kuten poikaystäväni väitti kivenkovaan niiden olleen, ja sanoi koko illan ettei tiennyt että sinne tulee muita. (Tämä sota siitä, että en pitänyt siitä että hän hengaili jatkoporukan kanssa, koska olin pikkumainen, mustasukkainen ja jne..jne..) Lopulta pyysin saada lukea mailista matkasuunnitelmaa ja selvisi, että kaikki osallistujat mukaan lukien tämä ylimääräinen olivat suunnitelleet reissua jo kuukauden ja poikaystäväni tasan tiesi, että mistä oikein on kyse.

Lopulta vielä sattumalta kysyin, että no oliko tämä ylimääräinen tyttö sitten siellä jatkoillakin pari kuukautta sitten, kun valehtelit tästäkin. ja olihan se ollut.

Minulle jäi mysteeriksi, miksi tämän yhden mimmin nimi jätettiin mainitsematta kahden kuukauden ajan. Kun jatkoilla oli Minna, Pekka, Orvokki, Sauli, Erkki-Pentti jne. En tunne ketään heistä, enkä tätä "ylimääräistäkään" neitokaista.
Eikä se mysteeri kai koskaan selviäkkään....

Olenko Elli, jolla on tuntosarvet kohdillaan vai kenties vähän vinksahtanut itsetunnon menettänyt Elli-riepu? En enää tiedä mitä uskoa, omaa sisäistä ääntä vai toisen vakuutteluja...

Nyt joku viisas varmasti pian toteaa, että olen täysin sekaisin, mustasukkainen ja kaikkea muutakin mukavaa.

ps. Kyseessä ei ole tämä tämän hetkinen nainen vaan kaksi eri henkilöä

Todennäköistä itselle käynyt ainakin näin että baarista on lähdety jatkoille vähän pusuja ym. j a on selvinnyt että toinen on varattu. Sitä ennen on saatettu viestitellä treffipalstalla tai noilla chat keskusteluissa, seuraavaksi tavataan sitten livenä baarissa. Ehkä toinen on ihastunut mutta koska kokee että varatun kanssa satuttaa itseään enemmän koska nainen on juuri eronnut niin haluaa vain kaveria tai edes jotain ihmistä lähelleen.. sen ihon ikävä. Tämä kuulostaa ihan omalta viestiltäni kun olin juuri eronnut, ja kun sen vakavampaa ei kuitenkaan vielä halunnut.

Jos avovaimo nyt jotain syitä asioihin haluaa etsiä kannattaa todella ottaa yhteyttä ja kysellä. Naiset voi olla solidaarisiakin toisilleen kun sanoo reilusti että mies harrastaa näitä sutinoita ja haluaa vaan tarkistaa tilanteen. Ettei halua tulla huijatuksi. Jos sinkku juuri eronnut on haavoilla niin kuin ystävä viesti esitti todennäköisesti hyvin mielel. kertoo jos mies on hänellekin ehdotellut . Meinaan joka piialle vapaata miestä esittävä on sellainen suhina että todenäköisesti kukaan terve nainen ei halua olla nainen muiden joukossa ja sitten on vielä tämä avo vaimo päälle.
Todennäköistä on myös että kun tosiaan otat yhteyttä miehesi pillastuu oikeesti jäätyään kiinni.
Kukaan mies jos ei ole kiinnostunut , ei erikseen ilmoita " jättävänsä vastaamatta koska seurustelee,"
vaan unohtaa vaan ikäänkuin joutavat viestit joihin ei koskaan vastata.
On varsinainen ruuneberi siis tällä ap, mutta taidat tuon itsekin tietää.

Poikaystäväni oli lähdössä opiskelijakavereidensa kanssa juhlimaan. Halusin mukaan. Se ei ollut suotavaa, ei sitten. Aamuyöstä tuli viesti, että jää kaverille yöksi. Sanoin, että et muuten jää ja mies tuli kotiin. Oltiin oltu jatkoilla tämän opiskelijaporukan kanssa (tyttöjä ja poikia) No kaikki läsnäolijat sitten lueteltiin ja jatkettiin aika riitaisaa polkua, sillä olimme aiemmin molemmat ehdottomasti sitä mieltä, että parisuhteessa ei jatkoilla. No vähänpä tiesin tuolloin.

Meni pari kuukautta ja sama remmi oli lähdössä viettämään opikelija porukan päättäreita mökille pariksi päiväksi. Mökkireissun piti olla opiskelijaryhmän loppujaiset, jonne kaikki opiskelijaryhmän jäsenet lukijat oli kutsuttu. Kun poikaystäväni oli jo mökillä ja hän kertoi läsnäolijat oli heitä vajaa kymmenen - ja sama jatkoporukka jälleen.

Tämän tarinan jälkeen tuntuu, että taidat vainoharhailla. Miksi seurustellessa ei saisi jatkoilla? Ei se ole mikään pettämistapa (ainakaan omissa piireissäni), onpahan vain hauska jatkaa hyvällä porukalla iltaa. Ja tuo opiskelujen päättäjäisreissu ei minusta ole yhtään sen vakavampaa. Mies on todennäköisesti siksi kivenkovaan selittänyt kyseessä olleen OPISKELUPORUKAN reissu, ettet tulisi mukaan - ja ei siksi, että hänellä olisi jotain salattavaa tai selän takana vehtaamista, vaan siksi, että haluaa viettää aikaa myös omalla tutulla kaveriporukallaan, missä muidenkaan tyttö- tai poikaystävät eivät ole mukana. Ei hälyttävää minusta, koska kyllä parisuhteessakin pitää voida elää omaa elämää ja tavata omia kavereita ILMAN, että avokki lyöttäytyy aina mukaan.

Yhden tytön nimen salaaminen selittyy minusta juuri sillä, että mies tietää sinun olevan mustasukkainen jne., eikä ole halunnut aiheuttaa haloota siitä, miksi tuo kyseinen tyttö otettiin mukaan opiskelupiirin ulkopuolelta. Jos tyttö oli mukana suunnittelemassa reissua niin hän on varmastikin muun porukan hyvä kaveri, ja vaikkei kuulukaan opiskelupiiriin, oli kuitenkin itsestäänselvästi osa päättäjäisporukkaa. Big deal.

En kannusta sinisilmäisyyteen, mutta kannattaa huomata, että saatat kaivaa suhteellesi hautaa tuolla ylilyöntiasenteellasi. Mies ei taatusti uskalla jatkossakaan kertoa mitään "epäilyttävältä haiskahtavaa" mutta oikeasti viatonta, koska tietää, että kimpoat siitä etkä usko järkipuhetta. Ja kuten muut ovat kommentoineet, kyllä niitä munahaukkoja piisaa jotka väkisin kaivavat yhteystiedot. Sorry, mutta minusta tuo miehen aiempi "salailu" ei ole ollenkaan vankka peruste epäillä häntä. Odotin, että suhteessanne olisi jotain pettämistaustaa kun niin dramaattisesti kerroit, että luottamus mieheen on mennyt - ja sitten kyseessä onkin jotain noin harmitonta.
Suhteellisuudentajua peliin.... ja toivottavasti olen oikeassa, eli mies on viaton :)

Yhteistyössä