P
pelottaa...
Vieras
Kertokaapa minulle että mitä on epätodellinen olo? tai siis mitä tämä on..
Herään aamulla,olo normaalia..menee noin tunti niin epätodellinen olo tulee. Pystyn suoriutumaan normaalisti ja ajattelemaankin. Pientä muistivaikeutta on,ehkä sitten sen takia kun heti pelkään että mikä olo tämä nyt on! ymmärrän kaiken ym..
Sitten kun juttelen jonkun ihmisen kanssa,ajattelen että näkeekö hän tämän minun oloni?olenko jotenkin sekava tai jotain..mutta ei kukaan ole tähän mennessä sanonut mitään..
eli ei vissiinkään näy ulospäin..
Olen mieheltäni kysynyt olenko ollut ihan normaali ja hän ihmettelee kysymyksiäni...
Päivän mittaan tulee yleensä parempi olo ja epätodellinen olo menee pois..tai se on niinkuin silmissä olisi sumua olo
vaikea selittää. Tätä on ollut nyt noin viikon..aluksi oelästyin sitä niin että oli melkein koko päivän..nyt pari päivää ollut vain aamulla..Kertokaa nyt mitä tämä voi olla??Olen jonkun aikaa epäillyt että minulla on ahdistuneisuushäiriö tai paniikkihäiriö..Käyn aktiivisesti keskustelemassa asioista.. Pelkään myös paljon psykoosia ja skitsofreniaa..voinko olla sairastunut niihin vai liittyykö tämä noihin aikaisempiin(paniikkihäiriö/ahdistus).. Ymmärrän kyllä että oloni ei ole normaali,että tunnen kyllä sairaudentuntoa
Kertokaa mielipiteitä.
Herään aamulla,olo normaalia..menee noin tunti niin epätodellinen olo tulee. Pystyn suoriutumaan normaalisti ja ajattelemaankin. Pientä muistivaikeutta on,ehkä sitten sen takia kun heti pelkään että mikä olo tämä nyt on! ymmärrän kaiken ym..
Sitten kun juttelen jonkun ihmisen kanssa,ajattelen että näkeekö hän tämän minun oloni?olenko jotenkin sekava tai jotain..mutta ei kukaan ole tähän mennessä sanonut mitään..
Olen mieheltäni kysynyt olenko ollut ihan normaali ja hän ihmettelee kysymyksiäni...
Päivän mittaan tulee yleensä parempi olo ja epätodellinen olo menee pois..tai se on niinkuin silmissä olisi sumua olo