Mitä tarkoittaa "Banned"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27915642]jos sinusta lähes kaksi vuorokautta on hyvin nopeasti, niin sitten niin :D[/QUOTE]

No ei sekään vielä varsinainen ikipoistuminen ole, jos ei alle kahteen vuorokauteen käynyt kirjoittamassa mitään, kirjautumassa kuitenkin sinäkin aikana.

[QUOTE="vieras";27915591]Silloin kun Mummeliisa katosi ja ketju poistettiin, etsiskelin Mummeliisan nickillä avoimista ketjuista lisätietoja kun en tiennyt missä mennään. Banned luki siellä nickin alla hyvin nopeasti. Paljon aikaisemmin, kuin esimerkiksi Mummeli postasi blogikirjoituksensa. Eli valehtelee :)[/QUOTE]

Kirjautuneena viimeksi 16.1. banni tuli 18.1. Ei se asia inttämällä mihinkään muutu...
(ja ketjuhan lähti jo 15.1.)

[QUOTE="vieras";27915669]Kirjautuneena viimeksi 16.1. banni tuli 18.1. Ei se asia inttämällä mihinkään muutu...
(ja ketjuhan lähti jo 15.1.)[/QUOTE]

16.1. kaivelin hakuja Mummeliisan nickillä. Banni oli jo silloin, se on varma. Voi toki olla, että aluksi lyhyempi ja 18. päivä sai tämän pitemmän.

[QUOTE="vieras";27915713]16.1. kaivelin hakuja Mummeliisan nickillä. Banni oli jo silloin, se on varma. Voi toki olla, että aluksi lyhyempi ja 18. päivä sai tämän pitemmän.[/QUOTE]

Olet sä aika uskomaton inttäjä kyllä :D
no, modet tietää totuuden

[QUOTE="vieras";27916167]Mikä teitä vaivaa? Menkää sinne blogiin nillittämään jos uskallatte. Vai meneekö pupu pöksyyn, kun joutuu liian lähelle.[/QUOTE]
Eiks molemmissa saakaan nillittää? Sekä blogissa että palstalla? Vai vaan jommassa kummassa?

[QUOTE="vieras";27916167]Mikä teitä vaivaa? Menkää sinne blogiin nillittämään jos uskallatte. Vai meneekö pupu pöksyyn, kun joutuu liian lähelle.[/QUOTE]

Onhan se aika pelottava eukko, mikä tuli todistetuksi viime tempauksensa aikana.

[QUOTE="STT";27916232]Onhan se aika pelottava eukko, mikä tuli todistetuksi viime tempauksensa aikana.[/QUOTE]
Kävin kattomassa kuvan matamista luistinradalla :D Eih helvetti!!!

[QUOTE="vieras";27915197]Kyllä Mummeliisa taisi ensin vaieta täällä ja banni tuli viiveellä. Ja asia siellä blogin kommenteissa on ihan rehellisesti kerrottu.

Ihanaa, kun blogi on lähtenyt uuteen nousukiitoon.[/QUOTE]

:laugh: :laugh: :laugh:

Unohdit hymiön. :)

[QUOTE="vieras";27916191]Eiks molemmissa saakaan nillittää? Sekä blogissa että palstalla? Vai vaan jommassa kummassa?[/QUOTE]

Ensin itkette kuukausia, että "toi pitää bannata, yhyyhyy, mun palstailu menee nyt i-i-iiihan pieleen, kun toi on tääääläääää" ja sitten kun se toive toteutuu, alkaa tämä nillitys. Mikä sinua vaivaa?

• Tykkää
Reactions: NeitiPikkuInkkuli
[QUOTE="vieras";27916253]Ensin itkette kuukausia, että "toi pitää bannata, yhyyhyy, mun palstailu menee nyt i-i-iiihan pieleen, kun toi on tääääläääää" ja sitten kun se toive toteutuu, alkaa tämä nillitys. Mikä sinua vaivaa?[/QUOTE]

Oletko ihan satavarma, että kyseessä on aina yhdet ja samat henkilöt. Vai olisiko täällä ihmisiä, jotka tykkäävät ja toisia, jotka eivät tykkää. Voisiko olla????

[QUOTE="vieras";27916253]Ensin itkette kuukausia, että "toi pitää bannata, yhyyhyy, mun palstailu menee nyt i-i-iiihan pieleen, kun toi on tääääläääää" ja sitten kun se toive toteutuu, alkaa tämä nillitys. Mikä sinua vaivaa?[/QUOTE]
Mikäs tässä on nyt nillitellessä, kun ei tarvii pelätä, että se pelottava mummo hyökkää sutena sekaan :)

Viimeisimmät kommentit
Vastauksena kirjoitukseen: Pojilla
satu [Jäsen]
Hanna,

Käsittääkseni lähtöni jälkeen mutta syy moiseen syntyi varmasti täysin ennen lähtöäni eli en kritisoi ollenkaan.

:)
Pysyvä linkkiPysyvä linkki 20.01.2013 @ 00:59
Vastauksena kirjoitukseen: Pojilla
Hanna [Vieras]
Hei,

saitko sen bannin ennen vai jälkeen lähtösi?
Pysyvä linkkiPysyvä linkki 19.01.2013 @ 23:02

[QUOTE="vieras";27916304]Oletko ihan satavarma, että kyseessä on aina yhdet ja samat henkilöt. Vai olisiko täällä ihmisiä, jotka tykkäävät ja toisia, jotka eivät tykkää. Voisiko olla????[/QUOTE]

Minulle on ihan sama kuinka monta teitä latvakakkosta täällä pyörii ihmisiä ahdistelemassa, kunhan lopetatte sen nillittämisen. Hanki joku kehittävämpi harrastus.

Luuletteko, että Mummeliisa tunnustaisi blogissaan, miten nolosti kävi ja hän jäi valheesta kiinni. Ei. Parempi tarina on tosiaan tuo että itse vapaaehtoisesti poistui ja sattumoisin tuli banni heti perään. Menisiköhän ihan niin? Hyvä, että joku uskoo tämänkin.

[QUOTE="vieras";27916377]Luuletteko, että Mummeliisa tunnustaisi blogissaan, miten nolosti kävi ja hän jäi valheesta kiinni. Ei. Parempi tarina on tosiaan tuo että itse vapaaehtoisesti poistui ja sattumoisin tuli banni heti perään. Menisiköhän ihan niin? Hyvä, että joku uskoo tämänkin.[/QUOTE]

Ja onko tällä järisyttävällä tiedolla/luulolla joku suurempi merkitys mihinkään? No niin, sitähän minäkin. Joten kipitäs nyt takaisin keittiöön olemaan hyödyksi.

[QUOTE="vieras";27916340]Minulle on ihan sama kuinka monta teitä latvakakkosta täällä pyörii ihmisiä ahdistelemassa, kunhan lopetatte sen nillittämisen. Hanki joku kehittävämpi harrastus.[/QUOTE]

Entä jos ei lopeteta? Sinä kuitenkin säästyt hermoromandukselta siten, että ignooraat tämän kaltaiset aloitukset. Jooko?

[QUOTE="vieras";27916396]Ja onko tällä järisyttävällä tiedolla/luulolla joku suurempi merkitys mihinkään? No niin, sitähän minäkin. Joten kipitäs nyt takaisin keittiöön olemaan hyödyksi.[/QUOTE]

Kummasti se tuntuu sinun persettäsi kutittavan, kun jaksat vängätä vastaan. Helpommalla pääsisit pysymällä pois tästä keskustelusta ja jatkamalla omassa köökissäsi.

[QUOTE="vieras";27916405]Entä jos ei lopeteta? Sinä kuitenkin säästyt hermoromandukselta siten, että ignooraat tämän kaltaiset aloitukset. Jooko?[/QUOTE]

Kyllä te lopetatte.

Mites muuten, hyväksyisitkö lapseltasi sellaista käytöstä, jota itse täällä harrastat?

[QUOTE="vieras";27916377]Luuletteko, että Mummeliisa tunnustaisi blogissaan, miten nolosti kävi ja hän jäi valheesta kiinni. Ei. Parempi tarina on tosiaan tuo että itse vapaaehtoisesti poistui ja sattumoisin tuli banni heti perään. Menisiköhän ihan niin? Hyvä, että joku uskoo tämänkin.[/QUOTE]

Ei ole mikään uskon asia. palstalla tiukasti päivystävät kyllä näkivät, kuinka se meni, eli banni tosiaan napsahti pari päivää myöhemmin, kuin ko nikki oli viimeiseksi kirjautunut.

Yhteistyössä