A
apua!
Vieras
Tämä tapahtui toissapäivänä: Lapsellani oli rahaa 5,josta hän halusi säästää 2. Hänen kaverillaan oli 4 rahaa. He olivat menneet kauppaan ja tyttöni oli sanonut menevänsä etsimään jotain hyvää karkkipussia (lapsen kaveri oli ollut sipsihyllyllä). Kun lapseni oli löytänyt karkkipussin, oli kaveri lähtenyt kotiinsa. :headwall: Lapseni kysyi häneltä puhelimessa, miksi oli suuttunut (olin vieressä kuuntelemassa), ja kaveri vastasi, että mieti sitä. Eilen otin lapseni kännykän ja luin hänen viestinsä (lapsen kanssa ollaan sovittu, että vanhemmat saavat lukea viestit välillä). Kaveri oli lähetellyt tällaisia viestejä: Oot sä kyllä ihan vitun sokee, jos et tajua mistä suutuin! , Sä oot kyllä paska kaveri, kun teit näin törkeen tempun! , Me ei enää voida olla kavereita, kun oot noin tyhmä! jne. :O Tänään he sopivat riitansa minun ja kaverin äidin edessä. Sattumalta satuin kuulemaan, kuinka lapseni kysyi kaveriltaan miksi suuttui. Ja vastaus oli: Kun sä et ostanu mulle mitään. Kyllä kiehautti, kun kaverilla oli ollut omaakin rahaa.
Lähdettiin sit pois sieltä, mutta jäin miettimään, onko tuollanen oikeasti hyvä kaveri. Auttakaa.