Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Voihan se olla, että on laittanut puh äänettömälle, ja nukahtanut.Koita sinäkin saada nukutuksi :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:Soitin 112 ja ei poliisi tee mitään. Niinkuin arvelin. Yritin saada partiota käymään parkkipaikalla katsomassa auton, ettei mies ainakaan kalareissulla olisi kaatunut tms. Jos meni kalalle.
Puhelin paikannettiin lähelle äitin osoitetta. Se antaa muutaman kilometrin tarkkuudella sijainnin, missä lähin masto sijaitseekin. Eli voi olla siis äitin asunnolla ihan hyvin ja nukkuu sikeästi...
Soittaisitteko vielä serkulle??
Alkuperäinen kirjoittaja -:Onko mistä syystä äitiään katsomassa, vainko tervehdyskäynnillä vai tila huonontunut? Olisiko mahdollista että olisi vielä terveyskeskuksessa? Jos, niin voisithan yrittää terveyskeskukseen ja selittää tilanteen ja kysyä onko siellä..Ja tietenkin voi yrittää kysellä paikallisesta päivystyksestä..
Alkuperäinen kirjoittaja oikeesti:Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:Soitin 112 ja ei poliisi tee mitään. Niinkuin arvelin. Yritin saada partiota käymään parkkipaikalla katsomassa auton, ettei mies ainakaan kalareissulla olisi kaatunut tms. Jos meni kalalle.
Puhelin paikannettiin lähelle äitin osoitetta. Se antaa muutaman kilometrin tarkkuudella sijainnin, missä lähin masto sijaitseekin. Eli voi olla siis äitin asunnolla ihan hyvin ja nukkuu sikeästi...
Soittaisitteko vielä serkulle??
Voi ei! Soititko oikeesti 112? :hug: Sori, mutta olihan toi tossa tilanteessa liioittelua. Hätänumeroon soitetaan silloin kun tiedetään olevan hätä. Poliisi kiinnostuu vasta kolmen vuorokauden kuluttua ja joku aidosti tarvitsee esim. ambulanssia tai palokuntaa juuri nyt.
Jos miehellä on tapana lähteä ryypiskelemään, en olisi huolissani. Muutoin olisinkin. Ei tossa paljon voi juuri nyt tehdä.
Alkuperäinen kirjoittaja juuli:pitäny tietty puhelimen äänettömällä ollessaan äitinsä luona ja unohtanu sen sitten silleen. Mut silti outoa jos kerran sovitte että soittelette!!
Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:Alkuperäinen kirjoittaja -:Onko mistä syystä äitiään katsomassa, vainko tervehdyskäynnillä vai tila huonontunut? Olisiko mahdollista että olisi vielä terveyskeskuksessa? Jos, niin voisithan yrittää terveyskeskukseen ja selittää tilanteen ja kysyä onko siellä..Ja tietenkin voi yrittää kysellä paikallisesta päivystyksestä..
Äiti huonossa kunnossa. Jos siis se oliskin hälytetty terkkariin.
No soita sinne terveyskeskukseen ja kysy onko mies siellä tai mihin aikaan on ollu! Vastaahan siellä yöhoitaja ja ymmärtää varmasti tilanteen.Näin minä ainakin tekisin.Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:Alkuperäinen kirjoittaja -:Onko mistä syystä äitiään katsomassa, vainko tervehdyskäynnillä vai tila huonontunut? Olisiko mahdollista että olisi vielä terveyskeskuksessa? Jos, niin voisithan yrittää terveyskeskukseen ja selittää tilanteen ja kysyä onko siellä..Ja tietenkin voi yrittää kysellä paikallisesta päivystyksestä..
Alkuperäinen kirjoittaja juuli:No soita sinne terveyskeskukseen ja kysy onko mies siellä tai mihin aikaan on ollu! Vastaahan siellä yöhoitaja ja ymmärtää varmasti tilanteen.Näin minä ainakin tekisin.Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:Alkuperäinen kirjoittaja -:Onko mistä syystä äitiään katsomassa, vainko tervehdyskäynnillä vai tila huonontunut? Olisiko mahdollista että olisi vielä terveyskeskuksessa? Jos, niin voisithan yrittää terveyskeskukseen ja selittää tilanteen ja kysyä onko siellä..Ja tietenkin voi yrittää kysellä paikallisesta päivystyksestä..
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Alkuperäinen kirjoittaja juuli:No soita sinne terveyskeskukseen ja kysy onko mies siellä tai mihin aikaan on ollu! Vastaahan siellä yöhoitaja ja ymmärtää varmasti tilanteen.Näin minä ainakin tekisin.Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:Alkuperäinen kirjoittaja -:Onko mistä syystä äitiään katsomassa, vainko tervehdyskäynnillä vai tila huonontunut? Olisiko mahdollista että olisi vielä terveyskeskuksessa? Jos, niin voisithan yrittää terveyskeskukseen ja selittää tilanteen ja kysyä onko siellä..Ja tietenkin voi yrittää kysellä paikallisesta päivystyksestä..
Aivan näin kannattaa tehä.
Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:odota rauhassa. Jos se nukkuu sen verran sikeästi.
Mä oon soittanut nyt puolen tunnin välein. Nukkuu kyllä sikeästi, mutta nukkuisko noin sikeesti?
Alkuperäinen kirjoittaja noh:Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:odota rauhassa. Jos se nukkuu sen verran sikeästi.
Mä oon soittanut nyt puolen tunnin välein. Nukkuu kyllä sikeästi, mutta nukkuisko noin sikeesti?
Äänettömällä?
Alkuperäinen kirjoittaja juuli:No soita sinne terveyskeskukseen ja kysy onko mies siellä tai mihin aikaan on ollu! Vastaahan siellä yöhoitaja ja ymmärtää varmasti tilanteen.Näin minä ainakin tekisin.Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:Alkuperäinen kirjoittaja -:Onko mistä syystä äitiään katsomassa, vainko tervehdyskäynnillä vai tila huonontunut? Olisiko mahdollista että olisi vielä terveyskeskuksessa? Jos, niin voisithan yrittää terveyskeskukseen ja selittää tilanteen ja kysyä onko siellä..Ja tietenkin voi yrittää kysellä paikallisesta päivystyksestä..
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:Ei kai ne terveyskeskuksetkaan tähän aikaa avoimilla ovilla ole?
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja noh:Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:odota rauhassa. Jos se nukkuu sen verran sikeästi.
Äänettömällä?
Miekin ajattelin tätä, mut siel on myös lankapuhelin.
Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:Ei kai ne terveyskeskuksetkaan tähän aikaa avoimilla ovilla ole?
Mulla on numero sinne äitin osastolle kun oon sinne soitellut. Mutta ei siis ollut siellä eikä äitin tilassa muutoksia.
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:onko miehelläs tapana tehdä tollasia katoamistemppuja?
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:Ei kai ne terveyskeskuksetkaan tähän aikaa avoimilla ovilla ole?
Mulla on numero sinne äitin osastolle kun oon sinne soitellut. Mutta ei siis ollut siellä eikä äitin tilassa muutoksia.
Ootko miehelles viestiä laittanu? Jos se on juomassa, tai siellä serkullaan.