Mitä teen (mies kadoksissa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sompio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos kaikille B)

Onpa nolo olo kun aamulla täytyy selittää miehelle, että oon soittanut terkkariin yms. Kai ne hoitajat miehelle jotain mainitsee kun se sinne aamulla menee :D Se oli niin pöpperössä äsken että ei sille voinut selittää mitään :D

Eli ilmeisesti ei taida olla ketään muuta tuttua paikkakunnalla kuin serkut, jotka voisi tarkastaa onko auto pihassa. ei parkkipaikan läheisyydessä olisi vaikkapa jotain yön auki olevaa liikettä tms tai sitten vaikkapa taksitolppa läheisyydessä tai että olisi taksiliikennettä muutoinkin tuonne päin..

Alkuperäinen kirjoittaja MadMaggie:
No täh, ei kai se eilisillasta asti oo nukkunu?! Jotain selitystä kyllä vaatisin... :D

No joo niin mäkin :D Kysyin, että missä oot ollut niin vastas vessassa :D Oli siis ihan pöpperössä mutta ei kuulostanut juoneelta kuitenkaan.
En mä tiedä, kuulostaa kyllä hullulta että kotona ravaa vessassa kaiket yöt yms. ja nyt tuolla nukkuis sikeesti 6 h eikä herää puhelimeen. Mutta katotaan niitä aamulla sitten =)

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Eli ilmeisesti ei taida olla ketään muuta tuttua paikkakunnalla kuin serkut, jotka voisi tarkastaa onko auto pihassa. ei parkkipaikan läheisyydessä olisi vaikkapa jotain yön auki olevaa liikettä tms tai sitten vaikkapa taksitolppa läheisyydessä tai että olisi taksiliikennettä muutoinkin tuonne päin..

Selvis jo :D

Mulla on myös sikeäuninen mies. Silloin ei oikein naurattanut, kun yritin synnäriltä soittaa puoli neljän aikaan aamuyöllä miehelle, että lähtisi tulemaan, ja puhelin soi ja soi... Sitten sain pari kertaa luurin korvaani, kun mies luuli soittoääntä herätyskelloksi. Heräsihän se lopulta, mutta kyllä mua hermostutti maata siellä laitoksella ja jännätä, herääkö se vai ei...

Alkuperäinen kirjoittaja jojo:
Mulla on myös sikeäuninen mies. Silloin ei oikein naurattanut, kun yritin synnäriltä soittaa puoli neljän aikaan aamuyöllä miehelle, että lähtisi tulemaan, ja puhelin soi ja soi... Sitten sain pari kertaa luurin korvaani, kun mies luuli soittoääntä herätyskelloksi. Heräsihän se lopulta, mutta kyllä mua hermostutti maata siellä laitoksella ja jännätä, herääkö se vai ei...

Voi ei! Kyllä varmasti hermostutti. Onneksi heräsi kuitenkin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Muuten ihan hyvä, mutta just sanottiin poliisi tv:ssä, ettei puhelimia pystytä paikantamaan, ellei epäillä VAHVASTI että asiaan liittyy rikos, siis niidenkin kohdalla jotka kuukausia olleet kateissa

Jaa, en tiiä sitten. Mutta niinpä se hälytystäti katsoi äsken.

Jos hälytystäti pystyisi tuollaiset katsomaan, ei kadonneita etsittäisi kissojen ja koirien kanssa..

No en tiiä. Muhun meni ainakin täydestä.

Mulla oli jokin aika sitten tyttö hukassa, 12 v, ja poliisit olivat jo laittaneet jäljityksen päälle, kun tyttö sitten saapuikin kotiin :/.

No eihän se ukko varmaankaan sieltä klo 18 asti ole nukkunut!
On saattanut sammahtaa vaikka just ennen ysiä, niin ei kai tuo nyt sit ole ihme, jos 4 tuntia yhteenmenoon nukkuu?!

jos mun mies olis tietämättä tavoittamattomissa noin pitkään, ja kun sit sen kiinni saisin, olis sillä jo paskat housussa kun näkis että olen soittanu 123kertaa ja laittanut 55viestiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Teillä on aikamoinen luottamuspula keskenänne :/

Mikä luottamuspula? Enemmän mun mielestä tuossa ap:lla oli huoli kuin pelko toisesta naisesta tai ryyppyreissusta. Onko luottamuspulaa olla huolissaan puolisostaan?

Enpähän tiedä uskoisinko ite tuota että nukkuu niin sikeesti ettei lankapuhelinta kuule?? :O Ja miks se siellä nukkuis sikeemmin kuin kotona? Onhan se kuitenkin vieraampi paikka..

Hyvä että mies löytyi :hug: Mun mielestä koko jutussa oli rankkaa ylireagointia mutta mä oonkin joutunut tietyn läheisen takia tottumaan siihen et välillä hää voi kadota maan alle eikä auta hermoilut yhtään...

Mutta siis mun mielestä kyllä ihan yleisestikin nää kännykät on pistänyt ihmisten päät sekaisin ja riehaannutaan jos aikuinen ihminen on muutaman tunnin tavoittamattomissa.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Muuten ihan hyvä, mutta just sanottiin poliisi tv:ssä, ettei puhelimia pystytä paikantamaan, ellei epäillä VAHVASTI että asiaan liittyy rikos, siis niidenkin kohdalla jotka kuukausia olleet kateissa

Jos hälytystäti pystyisi tuollaiset katsomaan, ei kadonneita etsittäisi kissojen ja koirien kanssa..

No en tiiä. Muhun meni ainakin täydestä.

Mulla oli jokin aika sitten tyttö hukassa, 12 v, ja poliisit olivat jo laittaneet jäljityksen päälle, kun tyttö sitten saapuikin kotiin :/.

Hieman eri asia jos lapsi katoaa ja poliisi laittaa jäljityksen, kun että tuntematon nainen soittaa 112:een että morjes, kattokaapa missä tän nimisen henkilön kännykkä on.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Teillä on aikamoinen luottamuspula keskenänne :/

Mikä luottamuspula? Enemmän mun mielestä tuossa ap:lla oli huoli kuin pelko toisesta naisesta tai ryyppyreissusta. Onko luottamuspulaa olla huolissaan puolisostaan?

Jonkin asteista luottamuspulaa kyllä.
Eiköhän ap olis saanut tiedon, jos mies olisi joutunut onnettomuuteen tai muuta vastaavaa..

no totta hemmetissä voidaan paikantaa. Eihän onnettomuuspaikkojakaan voitais selvittää muulla keinoin niissä tilanteissa jossa hälytyksen tekijä ei tiedä sijaintiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:

no totta hemmetissä voidaan paikantaa. Eihän onnettomuuspaikkojakaan voitais selvittää muulla keinoin niissä tilanteissa jossa hälytyksen tekijä ei tiedä sijaintiaan.

Hei, hälytyksen tekijän sijainti voidaan paikantaa, ei riko kenenkään yksityisyyden suojaa jos kysyy että hei missä MINÄ olen.

Mutta totta helvetissä nyt ymmärrät etten voi vaan soittaa hätäkeskukseen ja kysyä missä joku henkilö on? Mieti mitä kiusaa vaikka vainoava eksä vois tehdä jos vois vaan soittaa hätäkeskukseen että voi voi kun oon huolissani, sanokaapas missä kohti Mirkku nyt menee. Tai hullu mustasukkainen ukko joka haluaa tarkistaa onko vaimo töissä.

Ja hätäkeskus nyt onneksi pystyy paikantamaan pikkasen tarkemmin kun kilometrin tarkkuudella, paitsi jossain Lapin peräpusikoissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:

Hei, hälytyksen tekijän sijainti voidaan paikantaa, ei riko kenenkään yksityisyyden suojaa jos kysyy että hei missä MINÄ olen.

Mutta totta helvetissä nyt ymmärrät etten voi vaan soittaa hätäkeskukseen ja kysyä missä joku henkilö on? Mieti mitä kiusaa vaikka vainoava eksä vois tehdä jos vois vaan soittaa hätäkeskukseen että voi voi kun oon huolissani, sanokaapas missä kohti Mirkku nyt menee. Tai hullu mustasukkainen ukko joka haluaa tarkistaa onko vaimo töissä.

Ja hätäkeskus nyt onneksi pystyy paikantamaan pikkasen tarkemmin kun kilometrin tarkkuudella, paitsi jossain Lapin peräpusikoissa.

toki mä tuon ymmärrän, sanoinkin vaan että puhelimia pystyy kyllä paikantamaan kun joku niin asiantuntevasti väitti toisin.

Alkuperäinen kirjoittaja MadMaggie:
No täh, ei kai se eilisillasta asti oo nukkunu?! Jotain selitystä kyllä vaatisin... :D

No joo niin mäkin :D Kysyin, että missä oot ollut niin vastas vessassa :D Oli siis ihan pöpperössä mutta ei kuulostanut juoneelta kuitenkaan.
En mä tiedä, kuulostaa kyllä hullulta että kotona ravaa vessassa kaiket yöt yms. ja nyt tuolla nukkuis sikeesti 6 h eikä herää puhelimeen. Mutta katotaan niitä aamulla sitten =)

mä nukun ainakin kotona, tai silloin kun lapset ovat lähellä todella kevyesti, herään heti jos lapset vähänkin ääntelee. Mutta sitten jos olen yksin kotona tai nukun jossakin missä lapset eivät ole lähellä niin nukun helposti jopa 10 tuntia todella sikeästi. Tuli vaan mieleen kun sun mies ei herännyt vaikka olit soittanut, ehkä hän oli uuvuttunut.