mitä tehä ku seksi ei vaan kiinnosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei kiinnosta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei kiinnosta

Vieras
elikkä siinähän se jo tuliki......ku ei vaan kiinnosta...puolesvälis ollaan ja viimeks kiinnostanu ennen raskautta....rupee vaan parisuhdekki kärsiin,ku isäntä on kärttysä ja heittää mulle eteen aina sen ettei hän saa...mikä neuvoks????? sääliseksiki on tyhmää ja isäntä ei sellast ees halua....tyhmältä se itsestäniki tuntuu.......
en tie mitä tekisin,ku kärsin itekki tässä,ku parisuhde ei oo ihan niinku pitäis....toivoin,et tää odotus olis ihanaa aikaa ku on pikkunen suunniteltu ja kaikkee....mut ei....
onko kukaan samassa tilanteessa? välillä tuntuu ettei mies muutenkaan ymmärrä tätä raskaus aikaa ja niitä vaivoja ja väsymyksiä........auttakaa pliis..........

Täällä aika sama fiilis.. Ei jaksa kiinnostaa.
Mutta olen kylläkin yrittänyt pitää miehen edes vähän tyytyväisenä ettei raasu ihan kärsi. ;)
Lähinnä siis suihinotot ja käsitöinä sit koska ei itseä huvita muuhunkaan ryhtyä. Nyt se on jo onneksi suht tottunut siihen etten mä halua eikä kovin usein enää heitä niitä sarkastisiakommentteja seksin harrastamisesta.

Ja sitten vasta olikin ilonen mies kun mulla oli pari päivää tossa kun itsenikin teki mieli ja hyökkäsin sen kimppuun. :laugh:

Jonz 26+6

No höh :hug: mulle tuo on raskauksien alusta tuttua, ei vaan huvita eikä jaksa. Sitä se mieskin vähän kummasteli aiemmin, sanoi että muahan saa yleensä hätistellä pois kimpusta :whistle: ;) olin vaan niin väsynytkin, joka kerta alkuraskaudessa. Toisaalta sen kestää, kun mulla ne halut suunnilleen puolivälissä taas palaa entiselleen. Toivottavasti sullakin pian. Ja kerro miehelles nuo mitä kirjoitit. Hormoonit voi muuttaa fiiliksiä ym. niin paljon, että ei aina itsekään meinaa tuntea itseään :whistle: mut kyllä se siitä ajan kanssa, vaihteleehan se tosi paljon, mutta ainakin mulla kaikki palaa entiselleen heti kun vauvan kanssa pääsee kotiin :)

En oo keksiny vastausta tuohon...

Sillon ku esikoista odotettiin, jaksoin kiinnostua vielä vähän. Mut loppupäässä nekin hommat oli suihinottoa sitten. Seuraava lapsi sai alkunsa yhdestä kerrasta, eikä odotusaikana harrastettu seksiä ollenkaan. Siitä menikin sitten liki 1½ vuotta kun seuraavan kerran päästiin petipuuhiin. Kaks kertaa ja kolmas lapsi tulossa. Eikä seksiä taaskaan harrasteta. :/ Mua vaan ei kiinnosta. Kuitenkin ihana tuo mies kun aina jaksaa kehua kauniiksi ja ehdotella :D Ei oo kertaakaan vielä suuttunu vaikka varmasti jo tietää ettei seksi minusta helpolla irtoa!

Kumma miten ihminen voi muuttua näin paljon lapsien jälkeen. Ennen lapsia oltiin sängyssä (tai missä vaan) todella usein.. Nyt mua vaan hävettää oma kroppa (vaikka sekin on miehen mielestä kauniimpi kuin ennen lapsia) ja haluttomuus. :ashamed:

Ei kiinnosta ei! :\| Mutta sit ku alkuun pääsee nii kyllä se kuitenkin ihan kivalle tuntuu :p mutta se on siitä kii että ei millään viittis! Nykyisin ehkä jonkun kerran kuussa seksiä harrastetaan...
Alkaa kyllä olla jo aika kömpelö olo nyt rv 33 menos, jospa ne halut sit myöhemmin palautuis ;)

No meillä vähän toisin päin. Mua huvittais, mutta miestä ei. En tiiä mikä siinäkin on. Varmaan kerran viikossa harrastetaan jos sitäkään ja melkein aina minun aloitteesta. Olen kysynyt mieheltä syitä, mutta ei vain kuulemma huvita. Ei ole kuulemma vikaa siinä, ettäolen lihonut, maha kasvanut jne... miehellä aika rankkaa töissäkin, on väsynyt jne... ihan ymmärrettävää, mutta ärsyttää olla aina se ehdottava osapuoli. Haluja olis itellä vaikka kuinka. Tuntuu, että raskausaikana olen ollut tavallista halukkaampi ja välilä kuin kiimainen narttu... :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Toivottavasti tämä on ohimenevää miehen osalta. Tai sitten toivon, että itelläkin halut vähenisivät samalle tasolle miehen kanssa...?! Mene ja tiedä... aika näyttää. :/

No meillä tämä haluttomuus menee toisinpäin, eli mies ei halua. Sama juttu oli esikoisen raskausaikana, no sitä sen haluttomuutta lisäsi vielä enemmän minun alkuaikojen verenvuodot ja siihen liittyvät pelot, sitten kun masu kasvoi, niin siitä se tuntui epämiellyttävältä vauvaa ajatellen. Nyt odotan toista lastamme ja aika harvoissa on yhdyntäkerrat.

Raskauden jälkeen kuiteskin asia palautunut ennalleen!

Naisella vielä voi hormonit tehdä tepposensa, että ei haluta ja puhu siitä vain miehesi kanssa reilusti, kyllä hän ymmärtää! Ainahan sä voit miehesi mieliksi antaa hänelle vaikka käsihoitoja ;) ... näin meilläkin oli/on, mutta vain käänteisesti, eli minun mielikseni :D

juu.. meillä sama juttu miehen halut kutistunu murto-osaan..
ja vähänkö kiukuttelen kaikkea fiksua kun hormoonit jyllää, että sul on vähintää joku toinen ja mä en enää kelpaa :laugh:
Kyllä sitä sit välillä tulee järkiinsä, mutta eihän se kiva oo olla ilman.. :(

Jos mies nurisee ettei saa, niin ottakoon erotiikan konkreettisesti omiin käsiinsä. Ihmetyttää tuollainen mies, anteeksi vaan. Sooloseksi kuuluu mun mielestä parisuhteeseen ihan samalla tavalla kuin puolison kanssa. Jos mun mies kehtais valittaa ettei saa niin näyttäisin sille ovea. Läheisyyttä ja hellyyttä voi osoittaa muutenkin kuin fyysisesti ja jos ei osaa niin nytpä on hyvä aika opetella.

Meillä menossa rv 32 ja yhdynnässä ollaan oltu kaksi kertaa raskausaikana. Tosin meillä on ollut yhdyntäkielto lähes alusta asti. Hyvin ollaan pärjätty ilmankin.

Ei muakaan ole ikinä kiinnostanut alkuraskaudessa ja sitten kun taas himot jylläisivät EHKÄ loppuraskaudessa, niin mies ei halua "satuttaa" pikkuista ;) Onneksi mies ei ole pahemmin painostanut minua. Kerran tai kaksi ollaan oltu, mutta mä en ole kyllä saanut siitä oikein mitään. :ashamed: Nyt 20+2 eli mies saa vielä ootella. Mä taidan muutenkin olla muuttunut enempi rapsuteltavaksi ja silittelyä kaipaavaksi kehrääväksi kissaksi tässä vanhemmiten, vaikka mies onkin aivan ihana :heart: :whistle: ;) <br><br>

joo ei meilläkään kinnosta kun mulla paikat niin kipeinä ollu jo kaksi kuukautta ainakin...enkä halua mitään suihinottoo enkä sitä että minä kädellä veivaan kun se ei mulle merkkaa mitään kun mies ei voi samalla mua hyväillä kun nuo paikat siis niin arat ettei voi kuvitellakkaan antaa koskea sinne :/
joten jos tuo mies jotain on puuhaillu niin oman käden oikeutta :whistle:
nyt ei edes luvannu kun sanoin ett pitää vaavi ulos saada vaikka muhun sattuski \|O

Mulla oli samaa. Alkoi kiinnostaa vasta tässä iiihan lopussa nyt. Meillä on ratkaisuna sellasiin se, että joko mies hoitelee ite ittensä ihan yksin, tai mun vieressä tai niin että mä kerron sille vaikkapa itse keksimääni sexfantasiaa samalla tai kosken siihen edes jollain tapaa, eli olen jollain tavalla hengessä mukana :). Joskus kun ei yhtään huvvannu, makasin vaan nakuna kiinni iho ihoa vasten ja mies hoiteli ittensä. Se sanoi että on ihanaa kun vaan saa edes tuntea mun läheisyyden ja ihon, lämmön jne.
Mies on kestänyt aina mun mahdolliset haluttomuudet tosi hyvin juuri noin ja koska me puhutaan asiasta tosi avoimesti. Mä puhun kuinka mua harmittaa kun ei huvita ja mies lohduttelee ettei se oo maailman loppu jne.
Toki toi riippuu paljon suhteesta ja miehestä kellä onnistuu tuollainen. Toiset miehet ei vaan tunnu ymmärtävän haluttomuuksia vaikka niistä kui puhuis ja osassa suhteessa esim nainen ei hyväksi miehen käteen vetoa jne.
Mutta meillä näin, että jos siitä olis mitään apua. :hug: :wave:

Meillä vähän sama homma tuon haluttomuuden kanssa, seksiä tullu harrastettua muutaman kerran viimeisen 7 kuukauden aikana. Ei vaan ole yksinkertaisesti tehnyt mieli koko raskausaikana. Muutaman kerran saanut ite jostain jonkun piristysruiskeen niin sit on omasta aloitteesta siirrytty makkarin puolelle (tai sohvan). Mies vaan ihmetteli jossain vaiheessa et eikö naisten pitäisi olla raskausaikana tosi kiimasia :laugh: . Ei taida ihan kaikilla mennä noin vaikka kuinka toivoisi.
Ei miestä kuulemma haittaa ettei saa niin usein kuin ennen mutta itteäni vaan harmittaa miehen kohtalo ja aina välillä tulee ajatelleeksi et mitäs jos se päättääkin lähteä vierailemaan muualle vaikka tiedän hyvin ettei tekisi sellaista... mutta minkäs sitä omille ajatuksilleen voi? Ehkä tuon takia, yritän välillä vähän tsempata itsekin jaksamaan.
Toivottavasti palautuu ennalleen synnytyksen jälkeen viimeistään ;)

Kuumimmat

Yhteistyössä