mitä teille merkitsee neitsyyden viejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksi vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei se mitään mieletöntä seksiä ollut, eikä mies edes tiennyt, että olen neitsyt (en halunnut mainostaa, koska ei olisi varmaan mun kanssa siinä tapauksessa mitään tehnyt). Mulle siinä tilanteessa ei merkinnyt se, että kyse oli ensimmäisestä kerrasta, mutta spesiaalin siitä teki tää ihminen. Lämmöllä muistelen.

Oma mieheni oli kyllä suunnilleen samalla tavalla mustasukkainen eräälle miehelle menneisyydessäni. Vaikkakaan kyse ei ollut neitsyyteni saajasta. Luulen, että vaimosi tekee viisaasti, kun ei kerro yksityiskohtia, meillä ainakin kertominen vain pahensi tilannetta, vaikka mies väitti sen auttavan. Ei auttanut, mies tuli vain hullummaksi. Nyt on jo luojan kiitos päässyt yli.

Kyllä on tän ketjun AP aika uskomaton mulkku. Säälittävä luuseri, joka pettää vaimoaan, koska ei kestä sitä, että tällä on joskus ollut joku (todennäköisesti ei kovin kummoinen) seksikerta ennen häntä.

Kuvittelet naisista kaikenlaista, tässä ketjussa ei kukaan ole vahvistanut uskomustasi siitä, että eka kerta olisi mitenkään erityinen tai ikimuistoinen. Ensimmäinen seksikumppani voi olla merkityksellinen esim. jos on yhä oma kumppani tai jos on ollut ensirakkaus, mutta sekin johtuu niistä _myöhemmistä_ seksikerroista sen saman miehen kanssa, ei siitä ensimmäisestä... Mutta eipä mene jakeluun.

Itse muistan ekasta kerrastani sen kenen kanssa ja suunnilleen milloin, itse toimitus ei ollut kummoinen. Mutta sittemmin oli hyvääkin seksiä ko. miehen kanssa, joka oli ensimmäinen aviomieheni. Enpä silti koskaan sitä ajattele. Olen todella tyytyväinen seksielämääni nykyisen mieheni kanssa, joten eipä tartte haikailla menneitä.

Nuoruudenhuumaa; isosti kiimaa ja tuntitolkulla kestäviä kielareita:p
Laadultaan seksi oli kaukana hyvästä.

Kyllä kaiken muistan mutta aika harvoin tulee ajateltua.

Muutaman kerran ollaan kävelty vastaan ja hymyilty, mutta ei olla juteltu.

Ei kyllä eka yhdyntä ollut muuta kuin jotin, minkä sai pois päiväjärjestyksestä poikaystäväsn kanssa. Päätin kerran, etä nyt mennään loppuun asti.

Enkä mä koe, et kukaan olis mun neitsyyttä vienyt, lähinnä sain asian hoidettua, jälkiviisasna olisin voinut siirtää asiaa muutamalla vuodella, mut en tapahtumaa pahoittelekaan.

Ja mä luulen et poikuudesta eroon pääseminen on isompi juttu kuin neitsyydestä eroon pääseminen. En tiedä kenenkään naisen hehkuttaneen haltioissaan ekaa kertaansa, mut parin miehen olen.

En mieti mun neitsyyteni viejää, miksi ihmeessä sitä pitäs ajatella??

Mun neitsyyteni vei mun ex- avomies ja häntä en ajattele mitenkään, haluisin vaan koko jutun pyyhkiä muististani.

Ja mä luulen et poikuudesta eroon pääseminen on isompi juttu kuin neitsyydestä eroon pääseminen. En tiedä kenenkään naisen hehkuttaneen haltioissaan ekaa kertaansa, mut parin miehen olen.

Ja minä olen kuullut tarpeeksi kehuja kavereilta nuoruudessa kuinka niiden tyttöystävät oli neitsyitä, ylpeänä sekin piti mainita.. sain muuten tyttöystävältä ja se oli vielä neitsyt, muistan aina miten ylpeä yksikin kaveri oli..

Vieläkin mietin päivittäin että kuka se oli. Olen muuttunut eri ihmiseksi ja painostanut vaimoni seksin saralla esim. Anaaliseksiin, ottamaan suihin loppuun asti mihin hän ei ennen olisi suostunut, siis nielemään spermat yms. Juttuja. Miksei hän voi kertoa..

Eipä merkitse mitään. raiskatuksi jouduin ja vuosien terapian jälkeen olen aika ok. Paljon enemmän merkitsee eka kerta oman ihanan mieheni kanssa vaikka kumpikaan meistä ei ollut lähelläkään neitsyyttä.

Olen mies ja kärsin luultavasti jonkinlaisesta kriisistä (seksuaalisesta)
Minä olen ollut vain vaimoni kannsa sillai ja vaimoni on paneksinut 1 kerran ennen mua jonkun baarista löytämänsä miehen kanssa nuorena ennen mua. Ja tämä asia on alkanut vaivaamaan minua ihan saakelisti varsinkin kun vaimo ei voi kertoa siitä asiasta oikeastaan yhtään mitään. Mua "syö" tämä asia ihan hemmetisti, mietin päivittäin sitä hetkeä kun se on tapahtunut. Muistatteko te neitsyyden viejän ja sen kokemuksen ja muisteletteko usein sitä miestä joka sai "korkata"? ja oliko se ikimuistetava ja mullistava tapahtuma , paras seksikokemus koskaan? Mua harmittaa kun mä en oo ollu muiden kanssa...

Islamissa ei ole tätäkään ongelmaa. Olisit ottanut neitsyen. Hommafoorumilta löytyy.

Merkitys riippuu siitä oliko neitsyydenviejällä iso ja vahva penis. Usein molemmat ovat kokemattomia ja humalassa, jolloin homma ei ole hieno.
Jos taas kyseessä on kokeneempi vahva mies, joka avaa paikat kunnolla, saa lanteet tärisemään ja rinnat hehkumaan, niin siitä on sitten aika paha kenenkään pistää kovin pian paremmaksi.

Ei näistä kannata välittää. Mitä sillä on väliä ketä siellä luomien alla näkyy.

Sängyssä on aina vähintään neljä henkeä. Sinä, kumppani, se jota ajattelet ja se jota kumppani ajattelee. Kuvitteelisten henkilöiden henkilöllisyydellä nyt ei liene suuresti väliä.

Ei merkitse yhtään mitään. En nauttinut hommasta yhtään, kunhan vain pääsin taakastani (neitsyydestä) eroon. Tämän jälkeen oli vielä pari irtopanoa ennen kuin tapasin mieheni. Sain elämäni ensimmäisen orgasimin oman mieheni kanssa ja vasta siitä katson oikean seksielämäni alkaneen. Niitä edellisiä kertoja en edes muista. Mutta ihan hyvä, että oli ne huonot kokemukset taustalla, koska muuten en osaisi arvostaa miestäni ja saattaisin vaikka haikailla kokemuksia aidan toiselta puolelta.

Vieläkin mietin päivittäin että kuka se oli. Olen muuttunut eri ihmiseksi ja painostanut vaimoni seksin saralla esim. Anaaliseksiin, ottamaan suihin loppuun asti mihin hän ei ennen olisi suostunut, siis nielemään spermat yms. Juttuja. Miksei hän voi kertoa..

Haluat näköjään tuhota suhteesi. Tuolla menolla vaimosi alkaa katsella miestä, joka ei painosta mihinkään, vaan haluaa naisensa nauttivan sängyssä.

Miten kertominen sinua hyödyttäisi? Ei yhtään mitään.

[QUOTE="Saara";29309877]Ei merkitse yhtään mitään. En nauttinut hommasta yhtään, kunhan vain pääsin taakastani (neitsyydestä) eroon. Tämän jälkeen oli vielä pari irtopanoa ennen kuin tapasin mieheni. Sain elämäni ensimmäisen orgasimin oman mieheni kanssa ja vasta siitä katson oikean seksielämäni alkaneen. Niitä edellisiä kertoja en edes muista. Mutta ihan hyvä, että oli ne huonot kokemukset taustalla, koska muuten en osaisi arvostaa miestäni ja saattaisin vaikka haikailla kokemuksia aidan toiselta puolelta.[/QUOTE]

Mieesi varmaan arvostaa paljon horoiluasi. Olisi varmasti mielummin ottanut neitsyen.
Arvostaisi sinua enemmän.