Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja mä luulen et poikuudesta eroon pääseminen on isompi juttu kuin neitsyydestä eroon pääseminen. En tiedä kenenkään naisen hehkuttaneen haltioissaan ekaa kertaansa, mut parin miehen olen.
Olen mies ja kärsin luultavasti jonkinlaisesta kriisistä (seksuaalisesta)
Minä olen ollut vain vaimoni kannsa sillai ja vaimoni on paneksinut 1 kerran ennen mua jonkun baarista löytämänsä miehen kanssa nuorena ennen mua. Ja tämä asia on alkanut vaivaamaan minua ihan saakelisti varsinkin kun vaimo ei voi kertoa siitä asiasta oikeastaan yhtään mitään. Mua "syö" tämä asia ihan hemmetisti, mietin päivittäin sitä hetkeä kun se on tapahtunut. Muistatteko te neitsyyden viejän ja sen kokemuksen ja muisteletteko usein sitä miestä joka sai "korkata"? ja oliko se ikimuistetava ja mullistava tapahtuma , paras seksikokemus koskaan? Mua harmittaa kun mä en oo ollu muiden kanssa...
Vieläkin mietin päivittäin että kuka se oli. Olen muuttunut eri ihmiseksi ja painostanut vaimoni seksin saralla esim. Anaaliseksiin, ottamaan suihin loppuun asti mihin hän ei ennen olisi suostunut, siis nielemään spermat yms. Juttuja. Miksei hän voi kertoa..
Mieesi varmaan arvostaa paljon horoiluasi. Olisi varmasti mielummin ottanut neitsyen.
Arvostaisi sinua enemmän.