X
XX
Vieras
Mies pikkujouluihin ja sinä äitinä hoidat lapsesi. Niin kuin me muutkin oltiin kipeitä tai ei,oli mies töissä tai pikkujouluissa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No haloo, miehellä jotain niinkin tärkeää menoa kuin pikkujoulu... se nyt mikään pakollinen meno ole, ja jos toinen on kipeänä, niin olisko tuo nyt siltä ukolta kauhean suuri uhraus jättää menemättä?
Alkuperäinen kirjoittaja Pyh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No haloo, miehellä jotain niinkin tärkeää menoa kuin pikkujoulu... se nyt mikään pakollinen meno ole, ja jos toinen on kipeänä, niin olisko tuo nyt siltä ukolta kauhean suuri uhraus jättää menemättä?
Tai olisiko vaimolta kauheu uhraus selvitä lapsen kanssa yksi ilta ja yö-jolloin yleensä nukutaan?
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:taitaa monilla olla asenteena, et kyllähän ton kestää, olen MINÄKIN kestänyt vaikka mitä ja vielä pahempaakin. Taitaa se vihreä kateuspeikko nostaa päätään, kun ap:n mies oli sanonut jäävänsä kotiin, ja ilmeisesti ilman suurempia riitojakin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No tässä jo käy mielessä sairaalahoitokin tyyliin. On sen verran kipeä olo. Kun oikeesti ihmiset, en ole niin terve, että jaksaisin edes lasta kantaa tms. Mulla tosiaan on voimat pois ja huono olo. Ja kun ei tälläinen olo ole ollut kuin joskus silloin nuorena...Mutta en tiedä mitä pitäisi tehdä.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja ap:No tässä jo käy mielessä sairaalahoitokin tyyliin. On sen verran kipeä olo. Kun oikeesti ihmiset, en ole niin terve, että jaksaisin edes lasta kantaa tms. Mulla tosiaan on voimat pois ja huono olo. Ja kun ei tälläinen olo ole ollut kuin joskus silloin nuorena...Mutta en tiedä mitä pitäisi tehdä.
Mutta täällä jaksat kuitenkin roikkua??
Minulla mies paljon ulkomaan työmatkoilla, joten tiedän miltä tuntuu kun yksin 3 pienen lapsen kanssa, joista kaksi minun lisäkseni oksentaa ja yksi menee pirteänä kuin Duracell-pupu... Kyllä siitäkin vain selviää =)
Antaisin miehen mennä, varsinkin kun lupautui jo jäämään kotiin. Hälytä pikkujouluista pois, sitten jos alkaa taju mennä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pyh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No haloo, miehellä jotain niinkin tärkeää menoa kuin pikkujoulu... se nyt mikään pakollinen meno ole, ja jos toinen on kipeänä, niin olisko tuo nyt siltä ukolta kauhean suuri uhraus jättää menemättä?
Tai olisiko vaimolta kauheu uhraus selvitä lapsen kanssa yksi ilta ja yö-jolloin yleensä nukutaan?
Eiköhän tuo yleensä ja aina selviäkin eikä vaadi miestä perumaan PAKOLLISIA menojansa.
Alkuperäinen kirjoittaja Siina:Useinhan se kipeys äidilläkin vaan vakavoituu kun isi olis lähdössä bilettämään.-on niin hyvä syy vetää herneet neään ja esittää ei-pärjäävää vaimoa,jotta mies jäisi kotiin ja saisi oman osan vaimon sairaudesta.tasapeli. Typerää. Kyllä kuule monet äidit täällä hoitelee useita lapsia kipeänä ihan vaan kun miehet työmatkalla tai töissä,siinä ei kuule yksi ilta tunnu missään.
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:Ei ole varaa valittaa..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:taitaa monilla olla asenteena, et kyllähän ton kestää, olen MINÄKIN kestänyt vaikka mitä ja vielä pahempaakin. Taitaa se vihreä kateuspeikko nostaa päätään, kun ap:n mies oli sanonut jäävänsä kotiin, ja ilmeisesti ilman suurempia riitojakin.
Sanos muuta. Tottahan se v*****aa kun itse uhrautuu kerta toisensa jälkeen ja luulee että kärsien kruunu kirkastuu ja sitten joku tekeekin toisin ja pärjää elämässään varsin hyvin ilman marttyyrinkruunuakin..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla on flunssa ja poskiontelotulehdus. Mietin vain just että pitäisiköhän sitä mennä uudestaan lääkäriin kun olo on aivan järkyttävä jos onkin lisäksi jotain muutakin?
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:Mulla oli n. vuosi sitten rintatulehdus. Kuume nousi todella pahaksi ja olo oli todella kipeä.
Mies lähti sit yhtäkkiä reissuhommiin ja mä jäin kotiin kipeänä hoitamaan kahta alle 2v. muksua.
Ei ollut herkkua.
Toisen kerran sairastin pahan oksennustaudin. Mies meni töihin, vaikka koko yö oksennettiin esikoisen kanssa. Pakko oli jaksaa silloinkin.
No mies tuli aamupäivällä kotiin töistä (kesken työpäivän) ja kertoi oksentaneensa kerran. (minä oksensin siis useita kertoja edellisyönä).
Mitä mies tkee? Makasi KOKO päivän aamusta iltaan sängyssä. kusella ja tupakalla kävi!
Ja sanoin jo silloin, että oli tasan viimenen kerta, kun jättää huomioimatta mun sairastamisen, jos ite makaa koko päivän, vaikka minäkin olen pahasti kipeänä!
Ei onnistu meillä enää se, että minä hoidan ja kestän kipeenä kaiken. Kyllä se on niin, että tasavertaista kohtelua pitäisi olla kun kumppani sairastaa!
Mies siis jäisi menemättä pikkujouluihin!
Ja tietää itsekin, ettei enää minua kipeenä kotiin jättäisi, kun kerran "tietää" mitä on kipeänä hoitaa lapsia. Joo pisti vihaksi! |O