Mitä tekisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jenni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jenni

Vieras
Epäilen mieheni olleen viime viikonloppuna kaverinsa kanssa naisen luona, jonka kanssa minua petti reilu vuosi sitten. Asiasta kysyin jo silloin kun miehen hain tuosta naapurikaupungista samalta kadulta jossa tämä nainen asuu. Olivat kuulema olleet kaverinsa siskon luona. (Pitkä katu, kerrostaloja, joten ehkä olisi mahdollista ).
Autossa jo jotenkin kävi ilmi ettei kaveri ollut ihan mukana miehen tarinassa.
Nyt sitten huomasin facebookissa että tämä miehen kaveri on tuon naisen hyväksynyt juuri kaverikseen. Tämä miehen kaveri on siis myös minulla kaverina... Tiedän että kyseinen henkilö on todella huono valehtelemaan, eikä sitä edes mielellään harrasta...
Noh, katselin miehen puhelutietoja. Oli pitänyt tuona viikonloppuna yhteyttä tähän naiseen, jopa tänä viikonloppuna soitelleet ja tänäänkin yhden viestin mies laittanut hälle.
Nyt tuo miehen kaveri on online facebookissa, kysyisinkö suoraan ennen kuin alan miestä huomenna asiasta pommittaa? Uskaltaisinko?

Anteeksi sekava sepustus, itken tässä samalla... Loppuhan tämä nyt on jos epäilykset käy toteen.

no valitettavasti ihan selvä juttu, siellä se on ollut. hyvä, että jäi kiinni, koska ei tuollainen mies muutu.

sinulle on jotain parempaa tulossa kun heität tuon pihalle :hug:

Aika huonolta kuulostaa :(
Jotenkinhan tuo pitäis saada selvitettyä, joku ovela kysymys pitäis esittää miehen kaverille ja sama kysymys miehelle sitten heti aamusta, etteivät ehtisi kahdestaan jutella ennen sitä.
:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja jenni:
Ehkä minua pelottaa vastaus... Tai sitten se että nolaan vain itseni kysymällä jotain joka ei ehkä edes pidä paikkansa... :(

Kysy niin saat selvyyden. Ja jollei pitänytkään paikkaansa, niin kuittaat vaan jotenkin ja olet kuin ei mitään. Mutta selkeesti vaikuttaa luottamuksen olevan poissa, onko silloin suhteella mahdollisuuksia? Voimia :hug:

Pistin nyt ihan suoran kysymyksen tälle kaverille... Saa nähdä mitä vastaa.
Tuo pettäminen on ainoa minkä olen selville saanut, tiedä sitten vaikka olisi muitakin. Mutta senkin niin pitkin hampain suostuin anteeksi antamaan, ettei toista kertaa voi tulla. Harmittaa vaan, kaksi lasta jo ennestään ja olen puolessa välissä odottamassa kolmatta. Typerä olo :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Missäs sun miehes nyt on?

Nukkuu. Vastasi tosiaan tuo kaveri. Että on totta että ovat olleet siellä yötä. Kaveri on kuulema tämän naisen ystävän kanssa jotain hommaillut siellä mutta mieheni vain nukkunut sohvalla... Ja tosiaan tiedän ettei tuo kaveri valehtele, on siinä ihan uskomattoman huono. Eikä hällä ole syytäkään, niin hyvä kaveri ei miehelleni ole... Mutta huomenna ukko selkä seinää vasten ehdottomasti. |O

Nukkuu. Vastasi tosiaan tuo kaveri. Että on totta että ovat olleet siellä yötä. Kaveri on kuulema tämän naisen ystävän kanssa jotain hommaillut siellä mutta mieheni vain nukkunut sohvalla... Ja tosiaan tiedän ettei tuo kaveri valehtele, on siinä ihan uskomattoman huono. Eikä hällä ole syytäkään, niin hyvä kaveri ei miehelleni ole... Mutta huomenna ukko selkä seinää vasten ehdottomasti. |O

Helpompi on valehdella kun ei tarvii naamatusten sitä tehdä. Koneelle on helppo kirjoittaa niitä valheitakin. Anteeks, mutta mä en usko ton jutun menneen noin. En alkuunkaan.

Voisiko olla mahdollista, että ovat vain kavereitä tämän naisen kanssa?
Ei siis pettämistarkoituksessa liikkeellä, tosin ehkä sitten ei olisi tarpeen salailla tai vääristellä asioita.

Alkuperäinen kirjoittaja pohtija:
Voisiko olla mahdollista, että ovat vain kavereitä tämän naisen kanssa?
Ei siis pettämistarkoituksessa liikkeellä, tosin ehkä sitten ei olisi tarpeen salailla tai vääristellä asioita.

Samaa mietin. Ois ukko sanonut suoraan, jos ei olis mitään salattavaa.

Helpompi on valehdella kun ei tarvii naamatusten sitä tehdä. Koneelle on helppo kirjoittaa niitä valheitakin. Anteeks, mutta mä en usko ton jutun menneen noin. En alkuunkaan.

Samaa mieltä, tuskin on jäänyt sohvalle kun entinen pano on ollut hollilla.

Anteeksi mutta tuli heti mieleen että valehtelee miehesi puolesta. Miehesi on siis ns. "ollut" tämän naisen kanssa. Olisiko mukana kun kaveri "hommailee" saman naisen kanssa. Vaihtoehtoja on pari. Joko miehen kaveri valehtelee tai nainen on ns. seuraneiti ihan kenelle tahansa. En tiedä kumpi vaihtoehto on parempi.

Alkuperäinen kirjoittaja bdt:

Anteeksi mutta tuli heti mieleen että valehtelee miehesi puolesta. Miehesi on siis ns. "ollut" tämän naisen kanssa. Olisiko mukana kun kaveri "hommailee" saman naisen kanssa. Vaihtoehtoja on pari. Joko miehen kaveri valehtelee tai nainen on ns. seuraneiti ihan kenelle tahansa. En tiedä kumpi vaihtoehto on parempi.
'
Naisen ystävä kaverin kanssa ei nainen itte!

Helppohan se on sanoa että valehtelisi, mutta kun tunnen tämän miehen kaverin sen verran hyvin.. Ja tunnustikin jo että yritti jo automatkalla minulle vihjailla etteivät olleet hänen siskon luona. Ja toisekseen, kun tällä naisella, jonka kanssa minua petti, on itselläänkin nykyään mies. En sitten tiedä sen naikkosen moraalista, millainen on.
Mieheni tuntien on hyvinkin mahdollista että on vain sammunut sohvalle, niin sille yleensä käy kun työviikon päätteeksi ottaa alkoholia... Eiköhän tämä asia selviä. Viimeistään niin että otan jälleen yhteyden tähän naiseen, pettämisen jälkeenkin hieman juteltiin.

Helppohan se on sanoa että valehtelisi, mutta kun tunnen tämän miehen kaverin sen verran hyvin.. Ja tunnustikin jo että yritti jo automatkalla minulle vihjailla etteivät olleet hänen siskon luona. Ja toisekseen, kun tällä naisella, jonka kanssa minua petti, on itselläänkin nykyään mies. En sitten tiedä sen naikkosen moraalista, millainen on.
Mieheni tuntien on hyvinkin mahdollista että on vain sammunut sohvalle, niin sille yleensä käy kun työviikon päätteeksi ottaa alkoholia... Eiköhän tämä asia selviä. Viimeistään niin että otan jälleen yhteyden tähän naiseen, pettämisen jälkeenkin hieman juteltiin.

Ihan oikeesti. Älä usko mitä tahansa. Mä tiedän omasta kokemuksesta, että mielellään sun tilanteessa uskoo selityksen kuin selityksen.
Mutta siis, vaikka mies ei olis pettänytkään fyysisesti, se petti kuitenkin sun luottamuksen, taas.

Vittu mitä paskapäitä ne on.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:

Ihan oikeesti. Älä usko mitä tahansa. Mä tiedän omasta kokemuksesta, että mielellään sun tilanteessa uskoo selityksen kuin selityksen.
Mutta siis, vaikka mies ei olis pettänytkään fyysisesti, se petti kuitenkin sun luottamuksen, taas.

Siinä olet ihan oikeassa, ja sen otan kyllä huomioon. Se, miksei mies ole kertonut totuutta, lienee mieheni tuntien myös helppo arvata, on luonteeltaan sellainen että välttelee riitoja ja riidan aiheita. Ihan sama mistä kyse...

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:

Siinä olet ihan oikeassa, ja sen otan kyllä huomioon. Se, miksei mies ole kertonut totuutta, lienee mieheni tuntien myös helppo arvata, on luonteeltaan sellainen että välttelee riitoja ja riidan aiheita. Ihan sama mistä kyse...

Niin, ja jos nyt olisikin syystä ja toisesta sinne päätynyt vaan nukkumaan, niin mitä nämä puhelut ja viestit ovat vielä nytki. Eli jos halutaan pitää perhe, ei kyl pettämiskumppanin kans edes kaveerata. Yksinkertaista!

Yhteistyössä