H
hämmennyksissä
Vieras
Eilen illalla noin puoli yhdeäksän aikaan löysin just sellaisen kissan minkä haluaisin ostaa. Pistin omistajalle sähköpostia, tietty kaikkihan eivät ole koneella siihen aikaan.
Joten laitoin jonkun ajan päästä viestiä että pistin sähköpostia että vastaathan kun ehdit.
Tunninkaan päästä ei kuulunut vielä mitään ja mä todella haluaisin sen kissan.
Sillä se on juuri sellainen kuin haluan. Noh jokainenhan tietää kun tapaa vaikkapa juuri sen oikean sama pätee lemmikin suhteen.
Hänestä ei vieläkään kuulunut mitään. Mitä mä nyt teen? Odotan vaan? Vai soitanko mä nyt sille vai mitä?
Mut meneeks se ihan ahisteluks jos rupeen nyt viel soittelee?
Mut mua vaan kummastuttaa miksi ei voi vastat kun huomaa että toinen todellakuin kiinnostunut.
Joten laitoin jonkun ajan päästä viestiä että pistin sähköpostia että vastaathan kun ehdit.
Tunninkaan päästä ei kuulunut vielä mitään ja mä todella haluaisin sen kissan.
Sillä se on juuri sellainen kuin haluan. Noh jokainenhan tietää kun tapaa vaikkapa juuri sen oikean sama pätee lemmikin suhteen.
Hänestä ei vieläkään kuulunut mitään. Mitä mä nyt teen? Odotan vaan? Vai soitanko mä nyt sille vai mitä?
Mut meneeks se ihan ahisteluks jos rupeen nyt viel soittelee?
Mut mua vaan kummastuttaa miksi ei voi vastat kun huomaa että toinen todellakuin kiinnostunut.