Mitä tekisitte tässä mun tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hämmennyksissä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hämmennyksissä

Vieras
Eilen illalla noin puoli yhdeäksän aikaan löysin just sellaisen kissan minkä haluaisin ostaa. Pistin omistajalle sähköpostia, tietty kaikkihan eivät ole koneella siihen aikaan.

Joten laitoin jonkun ajan päästä viestiä että pistin sähköpostia että vastaathan kun ehdit.

Tunninkaan päästä ei kuulunut vielä mitään ja mä todella haluaisin sen kissan.
Sillä se on juuri sellainen kuin haluan. Noh jokainenhan tietää kun tapaa vaikkapa juuri sen oikean sama pätee lemmikin suhteen.

Hänestä ei vieläkään kuulunut mitään. Mitä mä nyt teen? Odotan vaan? Vai soitanko mä nyt sille vai mitä?
Mut meneeks se ihan ahisteluks jos rupeen nyt viel soittelee?

Mut mua vaan kummastuttaa miksi ei voi vastat kun huomaa että toinen todellakuin kiinnostunut.

Sä oot nyt tästä samasta aiheesta laittanut viestiä aika monta kertaa...
Jos mä olisin kissan nyk. omistaja pitäisin sua vähintään mielisairaana ahdistelijana jos alat nyt soittelemaan.
Jos se kissa on sulle tarkotettu niin kyllä sä sen saat.
Rauha hyvä nainen...

Alkuperäinen kirjoittaja men:
Jos mä olisin kissan nyk. omistaja pitäisin sua vähintään mielisairaana ahdistelijana jos alat nyt soittelemaan.
Rauha hyvä nainen...

:D Peesailla täytyy.

Rauha hyvä nainen...

mitä ihmettä se sua haittaa vaiks ap laittas viestiä aiheesta kymmenelle eri palstalle?

ap:n innokkuus kertoo vain siitä että on todellakin innoissaan ja haluaa kissan.

Rauha hyvä nainen...

eikö teille koskaan ole tullut vastaan että te todella todella kovasti haluatte jotakin?

Jospa ko.henkilö ei ole edes avannut konetta, eikä ole edes nähnyt viestiäsi. Toisilla ihmisillä on elämässä tosiaan päiviä jollon ei tule edes ajatelleeksi mitään sähköposteja.

Odota nyt vaan saat varmaan vastuksen aikanaan jos hän on sinusta kiinnostunut kissan uutena mahdollisena omistajana.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
käskettiinkö ottaa yhteyttä sähköpostitse?? moni kasvattaja ei vastaa viesteihin et reippaasti pitää soittaa mikäli ei toisin mainita

ilmoiuksissa ei ole sähköposti osoitetta jos sitä ei saisi laittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Jospa ko.henkilö ei ole edes avannut konetta, eikä ole edes nähnyt viestiäsi. Toisilla ihmisillä on elämässä tosiaan päiviä jollon ei tule edes ajatelleeksi mitään sähköposteja.

Odota nyt vaan saat varmaan vastuksen aikanaan jos hän on sinusta kiinnostunut kissan uutena mahdollisena omistajana.

mutta jos on myynnissä jotain niinkuin tällä henkilöllä kissa luulisi että pitäisi huolta vastaamsesta.

mun mielestä kuulostaa hämärältä tyypiltä.

Nyt täytyy kyllä selventää teille että mä en ole mikään sekopää ahdistelija :D

Vaan mä todella haluaisin sen kissan. Olisin valmis maksamaan jopa enemmän siitä.
Kolahti aivan täysin.

Olen vain niin innoissani, enkä todellakaan haluaisi että kerkeisi mennä ohi suun. Silloin olisin erittäin harmissani.

Alkuperäinen kirjoittaja vierees:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:

mutta jos on myynnissä jotain niinkuin tällä henkilöllä kissa luulisi että pitäisi huolta vastaamsesta.

mun mielestä kuulostaa hämärältä tyypiltä.

On mullakin ollu koiranpentuja myynnissä enkä silti ole päivystäny mitään nettiä 24/7 :)

enkä tule niin tekemään tulevaisuudessakaan, kun pentuja tulee.

Jos mulle tulis viestejä ja sit puheluja et pitää tietää heti, niin ilman eläintä jäis sellanen kyllä, koska pitäisin ihmistä vähintäinkin outona.

En kyllä heti kehtais soittaa.. voihan kyseinen ihminen olla töissä, eikä netin ääressä, odottele rauhassa.
Mutta sinuna olisin alunperinkin soittanut, en kä laittanut sähköpostia, mikäli asia olisi minulle tärkeä ja olisi pelko, että joku toinen ehtii ensin.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:
En kyllä heti kehtais soittaa.. voihan kyseinen ihminen olla töissä, eikä netin ääressä, odottele rauhassa.
Mutta sinuna olisin alunperinkin soittanut, en kä laittanut sähköpostia, mikäli asia olisi minulle tärkeä ja olisi pelko, että joku toinen ehtii ensin.

syy on se miksi en elen heti soittanut oli se että kello oli jo niin paljon. ja ilmoituksessa ei ollut soittoaikaa. Joten en ehdnnut, sillä en pidä itsekkään että myöhään soitellaan.

Siihen viestiinkin laitoin etten kehdannut enää tähän aikaan soittaa ja pyysin ottamaan yhteyttä kunhan ehtii.

muuten olisin kyllä soittanut.

Voinu olla vaikka töissä eilen ja päässyt vaikka aamuyöllä eikä silloin viihtinyt sulle vastata, nyt nukkuu ja kun herää niin soittelee esim. iltapäivällä. Eli älä vielä soita, illalla korkeintaan!

Yhteistyössä