Mitä tekisitte tässä tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joo

Vieras
Eli... Tykkään yli kaiken eräästä suomalaisen bändin musiikista... Sinänsä siinä ei ole ongelmaa mutta ennen tämän bändin perustamista olen seurustellut tämän bändin basistin kanssa.. Tästä aikaa n.10 vuotta. Nykyisen miehen mielestä en voi mennä kuuntelemaan bändin keikkaa koska olen joskus basistia pannut.......
Mitä hittoa te tekisitte tässä tilanteessa? olen yrittänyt puhua asiasta, pyytänyt miestä mukaan...

Alkuperäinen kirjoittaja hm:
olen kasvanut ohi moisista. siis mun ei ole pakko mennä kuuntelemaan mitään eikä ketään. levyltäkin voin kkuunnella.

mun mielestä livekeikka on täysin eri asia kuin levy.... Ja kun nykyisin ei basistin kanssa ole mitään!!! Ei edes puhevälejä...

itse kasvoin ulos noista jo 20 v sitten, vaan kyllä alkoi jalkapohjaa kutittaa kun ois rollarit ollut helsingisä joku vuos sitten.

olisin mennyt, vaan en jaksanut. on KADUTTANUT joten MENE ja ota ukkoluupää mukaan.

(joo naurakaa vapaasti rolling stonesille, OLEN IKIVANHA KÄÄPPÄNÄ mut mua ei haittaa.)

Alkuperäinen kirjoittaja pikkubertta:
juu ja pakko vielä jatkaa että kun sanoin äsken miehelle että lähden niin saan kuulemma mennä mutta sitten tulee ero...
Pääsenköhän Guinnessin ennätystenkirjaan tän eron syyllä?

No kannattaa varmaan ottaa se ero muutenkin jos tommosen kakaran kanssa elät :xmas: Joo, oli pahasti sanottu, anteeks.

juu ja pakko vielä jatkaa että kun sanoin äsken miehelle että lähden niin saan kuulemma mennä mutta sitten tulee ero...

no perhana. Mulla on ollut säätöä nykyisen kollegan kanssa joskus 90-luvulla. En siis saisi mennä töihin tuolla logiikalla...

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:

No kannattaa varmaan ottaa se ero muutenkin jos tommosen kakaran kanssa elät :xmas: Joo, oli pahasti sanottu, anteeks.
:D

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Menkää yhdessä miehen kanssa.
kun oliskin näin yksinkertaista - mies ei suostu lähtemään... ei kuulemma tule mun entisiä panoja kattomaan...

No sitten sun on pakko mennä katsomaan entistä panoa yksin. :D Ei ku siis, äh, miksi miehesi on mustasukkainen, onko oikeasti aihetta?

kun oliskin näin yksinkertaista - mies ei suostu lähtemään... ei kuulemma tule mun entisiä panoja kattomaan...

No sitten sun on pakko mennä katsomaan entistä panoa yksin. :D Ei ku siis, äh, miksi miehesi on mustasukkainen, onko oikeasti aihetta?

No kun ei ole aihetta enkä mielestäni ole antanut aihetta!!!!

No sit meet yksin. Sä saat mennä.

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Oikeesti. Ei tossa oo enää mitään järkeä.... Mitä ihmettä sun miehes päässä liikkuu? Että sulla ei ois saanut olla ennen sitä minkäänlaista elämää?

Tai jos sitä risoo se että ap on nainut BASISTIA? Ymmärrän kyllä sikäli, että moinen harmittaa. Onhan basisti aina basisti. "Mistä tietää että keikkalava on suorassa" -Basistin kummastakin suupielestä valuu kuola.
Mutta ois ehkä aiheellista miehenkin päästä yli moisesta basisti-inhosta, oiskohan tollasille jotain ryhmää?

No sit meet yksin. Sä saat mennä.

Jeps, ja niin menenkin. Äsken tuli viesti että jos menet niin tämä kaikki oli sitten tässä....

Yhteistyössä