Mitä tykkäisit, kun mies ilmaisee olevansa tyytyväinen kun saa viettää viikonlopun kotona ilman vaimoa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hhmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Välillä on ihan kivaa kun muija lähtee johonkin reissuun viikonlopuksi. Saa tehdä sitä ruokaa mistä itse tykkää ja olla niin kuin haluaa. Yleensä se menee siihen että grillailen ulkona ja juon olutta ja poltan tupakkia. Muksut kun vielä käyn kippaamassa mummolaan niin ah mikä ihana rauha.

Tämä ei silti tarkoita sitä ettenkö ikävöisi puolisoani.

Normi homma, tottakai siitä on kiva olla joskus kotona ilman sinua ja varmaan olis kiva olla kotona ilman sua ja lapsiakin joskus...

Siis tottakai siitä on kiva olla ja ymmärrän sen täysin. Ihan huvikseni vain kyselen, mulle on tod ok kun mies sanoo noin. Itse olin viime vkl yksin lasten kanssa ja nautin suuresti. =) Mies perusteli asian niin että saapi tehä asiat niin kuin ite haluaa, ei tarvii mua ajatella.

[QUOTE="Zip";27253273]Välillä on ihan kivaa kun muija lähtee johonkin reissuun viikonlopuksi. Saa tehdä sitä ruokaa mistä itse tykkää ja olla niin kuin haluaa. Yleensä se menee siihen että grillailen ulkona ja juon olutta ja poltan tupakkia. Muksut kun vielä käyn kippaamassa mummolaan niin ah mikä ihana rauha.

Tämä ei silti tarkoita sitä ettenkö ikävöisi puolisoani.[/QUOTE]

:D miks ihmeessä kippaat muksut mummolaan? :D Eikö se olis hienoo olla muksujen kanssa ilman vaimoa ;)

Mielestäni vaan hyvä että osataan olla erilläänkin välillä. Ja tosi kiva että haluaa pyörittää joskus yksinkin sitä huushållia. Kivempihan se olisi niin itse reissuun lähteäkin. Onhan se lapsillekin varmasti kiva olla välillä vain toisen vanhemman kanssa. Se kun usein on vähän erilaista.

Yhteistyössä