P
Pey
Vieras
Itse kutsuisin myös ihmisiä jotka eivät tule toimeen. Ei ole kutsujan ongelma, millaiset välit juhlavierailla on keskenään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Laittaisin viestin jossa kerron, että ymmärrän täysin hankalan tilanteen. Kertoisin että myös oma tilanteeni on niin hankala, että minun täytyy myös jättää hänet pois ystäväpiiristäni näiden samojen ihmisten takia. Toivottaisin oikein oikein mukavaa loppuelämää valitsemiensa ystävien ympäröimänä.
Mulle eräs entinen ystävä kertoi joskus yhteisen tuttavamme haukkuneen minua. Kysyin miksi sun piti kertoa tuo, halusit varmaan että pahoitan mieleni? Vastasi että "halusin olla rehellinen ja kertoa mitä se susta ajattelee." Nykyään vieläkin kuulemma ihmettelee, miksi en enää välitä olla sen kanssa missään tekemisissä. Ei ole omien sanojensa mukaan halunnut muuta kuin olla rehellinenItse kokisin kutsumatta jättämisen loukkauksena ja näin ollen antaisin ystävyyden kuivua pois. Samalla poistaisin "ystäväni" kaikki yhteistiedot, enkä vastaisi mihinkään yhteydenottoon..
Aikuinen pitää olla molempien, ei vain sinun. Jotenkin ymmärsin viestistäsi että hän kertoi sinulle ettei aio kutsua sinua häihinsä?? Halusiko hän olla "reilu" vai vain loukata päin naamaa?
Jos lapsesi järjestäisi synttärit ja vaihtoehtona olisi joko että
9 kaveria kutsutaan ja 1 jätetään kutsumatta
tai
8 kaveria kutsutaan ja 2 jätetään kutsumatta?
Kutsuisitteko 9 kaveria, ihan vain siksi koska 9 on enemmän kuin 8? Vai miettisittekö miltä siitä yhdestä tuntuu, joka oli ainoa jota ei kutsuttu?
Siis suutuit ystävällesi, koska kertoi mitä tuttunne oli puhunut sinusta? Miksi? Ei viestintuojaa kuulu ampua. Nyt sä lopetit periaatteessa ystävyytenne siksi, että joku toinen on ollut ilkeä sua kohtaan. Ihme logiikka taas.Mulle eräs entinen ystävä kertoi joskus yhteisen tuttavamme haukkuneen minua. Kysyin miksi sun piti kertoa tuo, halusit varmaan että pahoitan mieleni? Vastasi että "halusin olla rehellinen ja kertoa mitä se susta ajattelee." Nykyään vieläkin kuulemma ihmettelee, miksi en enää välitä olla sen kanssa missään tekemisissä. Ei ole omien sanojensa mukaan halunnut muuta kuin olla rehellinen![]()
No jo on kumma. Sulla piti olla paljon kokemusta näistä asioista ja nyt oot sitten ihan sormi suussa.En mä osaa vastata.
Laittaisin viestin jossa kerron, että ymmärrän täysin hankalan tilanteen. Kertoisin että myös oma tilanteeni on niin hankala, että minun täytyy myös jättää hänet pois ystäväpiiristäni näiden samojen ihmisten takia. Toivottaisin oikein oikein mukavaa loppuelämää valitsemiensa ystävien ympäröimänä.
No jo on kumma. Sulla piti olla paljon kokemusta näistä asioista ja nyt oot sitten ihan sormi suussa.
Turpa kiinni. Sä teet tahallaan niin vaikeita kysymyksiä ettei niihin pysty kukaan vastaamaan.
Mulle eräs entinen ystävä kertoi joskus yhteisen tuttavamme haukkuneen minua. Kysyin miksi sun piti kertoa tuo, halusit varmaan että pahoitan mieleni? Vastasi että "halusin olla rehellinen ja kertoa mitä se susta ajattelee." Nykyään vieläkin kuulemma ihmettelee, miksi en enää välitä olla sen kanssa missään tekemisissä. Ei ole omien sanojensa mukaan halunnut muuta kuin olla rehellinen![]()
Ja mä vastaisin sulle että et sä sitä päätä. Mitä jos se porukka on tiivis niin sä suljet ittes pois kaikesta koska kukaan ei voi sanoa silloin noin.
kyllä sen saa määrätä, kenen ystävä itse aikoo olla.Et voi määrätä kuka on kenenkin ystävä!
Heh, en ollenkaan. Kun sattumalta sain tietää että nuo kaksi olivat oikein yksissä tuumin haukkuneet mua. Minä vaan en halua pitää elämässäni ihmisiä jotka ovat mua kohtaan vittumaisia. Ei se sen kummempaa ole.Taisit nyt suuttua kyllä väärälle ihmiselle.