Mitä viedä päiväkodin hoitajille kevätjuhlassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Veeja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on ns. "ryhmätön" päiväkoti, eli ainakin 5-7 vakituisempaa hoitajaa + monet muut on lasta hoitaneet tämän vuoden aikana. Tehtiin niin että poika sai itse valita kenelle hoitajista viedään kukka. Ostin eri värisiä gerberoita, ja sitten poika valitsi minkä värinen annetaan kenellekin. Poika kävi itse kukat ojentamassa, ja äiti selitti vieressä miten tähän oli päädytty. Näin kukitettiin 3 iloisesti yllättyneen oloista hoitajaa, sekä yksi tarhakaveri, jolle kukka piti ehdottomasti saada vietyä :) Yksi "valituista" hoitajista oli tosin pois kevätjuhlapäivänä, mutta annettiin kukka sitten toiselle mukavalle hoitajalle.

Niin ja lapsella on ikää syksyllä 3 vuotta.

en itse töissä päiväkodeissa, mutta muutama kaveri kyllä. heidän mielestään kivoimpia lahjoja ovat poiskulutettavat lahjat, eli esim. keittiöpyyhkeet, saippuat, karkit (kukkia tulee kuulema paljon, joten ne vähän tylsiä), käsinmaalatut pullasudit, itse tehty mehu/hillo (edullista, jos marjastaa itse) ja muutenkin kaikki lapsen kanssa yhdessä itse tehty lämmittää kuulema sydäntä

En vieny mitään... Kyllähän päiväkodin täditkin sentään saavat työstänsä palkkaa. Minäkin olen kaupungin työntekijä, eivätkä minun asiakkaani koskaan mulle mitään lahjoja tuo. Surkeat on palkat kuitenkin minullakin.

Uutta mansikkasuklaata ja kortin, jossa kiitettiin kuluvasta vuodesta. Alunperin oli tarkoitus viedä vain tuo kortti, mutta sitten haksadin tuohon suklaaseen vielä kaupassa.

Minä vien lahjat/kukat lomille jäädessä - eli kesäkuun lopussa.
Minusta se on loogisempaa - toisaalta rauhallisempi tilanne antaa lahja sitten. (kuin kevätjuhlassa )
Ollaan päädytty tavaroihin , hauskat tiskiharjat+rätit kaikille kolmelle , prinsessamukit (kuvastaa lapsen mieltymystä) , suihkugeeli+palasaippua, silikonipatakintaat...
Tänä kesänä pitää vissiin viedä 4:lle , yksi miespuolinen. Pitää funtsia mikä ois hyvä.
Pyyhkeet ? Frisbeet ? HelloKittynenäliinoja ?
Joku hassu käyttötavara on minusta kiva - ei tarvitse varastoida yms ...

Yhteistyössä