mitä voi tehdä jos uskoo törmänneensä "mr oikeaan", vaikka on naimisissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
eli pari lasta on, olen parikymppinen ja nyt tutustunut mieheen joka on kuin se "täydellinen unelmieni mies". Avioliitto on ok, eli ei mitään isompia ongelmia, mutta taidan olla ihastunut :/

anna olla, unohda koko mies. lopeta yhteydenpito siihen. Olen kokenut saman. Älä mölyä omalle miehellesi tästä ihastuksesta vaan anna sen mennä itsestään ohi.

Olen melkein samassa tilanteessa. Mutta minun kohdallani tilanne on se, että mies on varattu (ei kuitenkaan naimisissa, eikä edes avoliitossa). Olemme erittäin hyviä ystäviä eikä hän tiedä tuntemuksistani mitään (en halua olla kodinrikkoja), mutta minulla on vain niin jumalattoman vahva tunne tullut siitä, että hän on SE oikea.
Olenkin nyt päättänyt vain antaa tilanteelle aikaa ja luotan siihen että jos meidät on tarkoitettu yhteen niin kyllä me yhteen päädymme, tavalla tai toisella. En ole maininnut tunteistani mitään, koska en halua että hän esim jättäisi tyttöystävänsä minun takiani. Luotan siihen, että jos hänestä tuntuu samalta kuin minusta niin hän eroaa ennenkuin tunnustaa minulle mitään. Olen hänelle useasti sanonut kun olemme keskustellet että en ikinä sekaantuisi varattuun mieheen.
Enpä nyt tiedä oliko tästä apua.. Tietääkö tämä herra oikea tunteistasi ja onko hänellä samat fiilikset? Miten olette tutustuneet ja kuinka kauan olette tunteneet?

Miten tuo onkin niin tuttua, sitä on moni pohtinut, miten kaksi ihmistä menee yhteen, tekee lapsia, huomatakseen, että joku toinen onkin kiinnostavampi.
Jos suutelet tai menet sänkyyn, se on pahin virhe. Pidä ihastuksena, mutta välimatkaa, koska se todennäköisesti menee puolessavuodessa ohi. Jos vielä vuoden päästä olette palavasti rakastuneita ja kaikki elämänarvot natsaa, niin mieti sittten jatkoa, kaikki riippuu tietenkin siitä, miten miehesi kanssa menee. Uusi suhde saattaa olla parin vuoden päästä samalla tolalla, jos siihen menet. Miehiä ja linja-autoja tulee aina uusia, tavattiin ennen sanoa.
Itselläni vuosikymmenien liitto, ihastuksia ja syrjähyppyjä joskus tullut molemmilla, mutta ei ole lähdetty heti eroa hakemaan, kaikissa suhteissa on ne omat vaikeutensa.
Kasvata lapset aikuiseksi ja lähde sitten, jos liian vaikeasta tuntuu.

Itse miettisin kyllä sitä, että mitä se kertoo ap:n ja hänen miehensä parisuhteesta jos ap on avoin ihastumaan muihin.. Itse ollessani onnellisessa parisuhteessa ei olisi ikinä tullut mieleenkään miettiä muita. Älkää nyt heti teilatko tätä asiaa noilla yksisuuntaisilla mielipiteillänne..

Yhteistyössä