Mitähän mies nyt tekee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leikinloppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Leikinloppu

Vieras
Sanoin miehelleni että nyt tuntuu siltä että olen nyt tässä kun parempaakaan vaihtoehtoa ei ole. Heti kun löytyy hyvä ja minulle sopiva heteromies, tämä on sitten tässä. Tältä minusta todellakin tuntuu ja ajattelin että olen ainakin rehellinen. Mies on tehnyt tämän liiton aikana kaikki mahdolliset temput valehtelusta uskottomuuteen ja kaikki siltä väliltä. Lyönyt ei kuitenkaan ole, uhannut kyllä. Hän ei halua kuitenkaan erota. Sen hän on sanonut selvästi.

Tuota noin... eiköhän se ole aika yhdentekevää, mitä mies tekee.

Mitä Leikinloppu tekee? Vai jatkaako leikkiä, kunnes saa itselleen uuden leikkikaverin, noin niinkuin lennosta? Mihin sitä uutta miestä tarvitaan? Eikö riitä, että entisen kanssa ei ole hyvä?

Teen juuri niinkuin sanoin. Olen rehellinen enkä petä puskissa. Jos ei ketään sopivaa tule olen tässä, jos tulee, ilmoitan miehelle heti että nyt olen tavannut miehen jonka kanssa alan tapailla. Mitäs sanotte miehet? Onko uusi tilanne? Miten toimisitte tässä tilanteessa mieheni tilalla? Eihän sillä sinänsä merkitystä ole mutta olisi kiva tietää mitä miehet tekevät jos eivät halua erotakaan omaisuus-tai mukavuussyistä. Salarakkaan tai suhteen hankkiminenkaan ei auta miestä tässä tilanteessa mitään.

Niin. Jos ei toisen naama kiinnosta, ja etsit jotain parempaa, niin eikö sillon olis sama vaikka eroaisit tuosta miehestäsi?

Aika omituinen ajattelutapa kyllä sinulla, täytyy myöntää.

Alkuperäinen kirjoittaja en tajunnu.:
Niin. Jos ei toisen naama kiinnosta, ja etsit jotain parempaa, niin eikö sillon olis sama vaikka eroaisit tuosta miehestäsi?

Aika omituinen ajattelutapa kyllä sinulla, täytyy myöntää.

Kiusa se on pienikin kiusa. Mies pääsisi liian helpolla jos minä tekisin kaiken avioerotyön. Suurta rakkautta etsin kun tässä kerran pahasti petyin. Voinhan minä olla tässäkin ja etsiä. Ei tässä ole paha olla kun seksikin on loppunut jo jonkin aikaa sitten. Erotkoon mies jos tahtoo.
Perinteinen mallihan on se että mies pettää (salaa) ja sitten mietitään jatketaanko vai ei ja kärvistellään. Jos nainen toimii avoimesti, ehdottaa jopa yhteistä sopueroa, eikä se miellytä miestä niin mitäpä tässä muutakaan voisi.
Tässä näkee miten kaavamaisesti ajatellaan. Siksipä kysyin että mitäs nyt mies tekee? Yksi vastasi jo että lähtisi mitenkäs ne muut? Nainenhan yleensä Suomessa laittaa eron vireille. Minä en viitsi.

Joko mies tajuaa menettämisen pelossaan mitä on tehnyt tai sitten ei tajua sitä koskaan. Silloin sinun ei häntä kannata katsellakaan. Hänen pitäisi jollain tavalla todistaa sinulle olevansa arvoisesi ja ellei mitään tapahtu, häntä ei yksinkertaisesti voisi vähempää kiinnostaa. Kyllä tuollaisen ilmoituksen pitäisi herättää jo jos jonkinlaisia tunteita puolesta ja vastaan. Mutta jos on vain välinpitämättömyyttä, tiedät missä mennään ja silloin pistä vain vauhtia noille suunnitelmillesi ja juokse lujaa! :)

Tuntuu vähän siltä että hän on niin törkeän itserakas ja ylimielinen että ajattelee ettei se kuitenkaan mitään löydä kunhan uhkailee. No ans' kattoo nyt!

No älä odota siihen saakka että löydän jonkun toisen. Lähde nyt, pakkaat kamasi ja sanot että olet tullut siihen tulokseen että on parempi jatkaa eri teitä. Tee konkreettinen päätös niin että miehesi tajuaa että olet tosissasi. Ei se muuten sitä tosissaan otakaan, koskaan. Sitten saat kärvistellä huonossa suhteessa maailman tappiin asti.