mitäs mieltä ootte tälläisestä?(mies ja ryyppyreissu)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pirttihirmu(ko?)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pirttihirmu(ko?)

Vieras
Kun ite vedin pultit kun mies lähti tänään kaverin luo illanviettoon jossa tullaan myös juomaan varmaan aika reippaasti.Ei muuten mutta mua ketuttaa kun piti just tänää lähteä kun sit huomenna kotiutuu joskus iltapäivällä(ellei mee jopa alkuiltaan) ja taatusti krapulassa niin siinahän se on aatto sitten pilalla! Itekin olen kyllä huomenna töissä mutta kotiudun puolenpäivän jälkeen mutta kun en kerkee sitten enää ees kauppaan ja mies tuskin ylös pääsee ennen puoltapäivää.Käytiin me kyllä eilen ostaa jo suurin osa mut salaatiti ynnä muut on vielä ostamatta.
Joten olenko ihan kamala bitch kun meuhkasin miehelle et pakkoko se on just tänää mennä?(!)
Se sitten lähti suuttuneena ja mä jäin parkumaan....

Ja juu mies tuskin koskaan käy missään mutta kun ottaa ajankohta nyt päähän et eikö olis voinu mennä vaik ensviikolla.
Onhan tässä sit vielä juhannuapäivä mut jotenki se ei nyt yhtään kiinnosta eikä enää koko juhannus.

P.s meil ei lapsia ettei nyt tarvii miettiä et kamala isä lapsilla.

No mä kyllä olen sitä mieltä että sä hirmuilet nyt vähän turhaan... Pärjäätte te ilman niitä salaattejakin ja onhan mies sun kanssasi juhannuksen. Mieti niitä joiden mies jättää heidät yksin koko jussiksi...

Et ole kamala bitch. Älkääkä ainakaan vielä tehkö niitä naperoita. Oottaa että nuoruus on ohi sillä ukollaki jos näyttää siltä että se on kuitenki muuten hyvä isäehdokas.

Eläkä anna sen pilata ommaa juhannusta. Kai sitä jostain abc:lta saa vaikka kaljaa jos juoda tahtoo, ja juomattaki on ihan kiva juhannus, ainaki mulla :D

No sähän ehdit vielä tänäänkin kauppaan ja abc:t on huomennakin auki. Mä oisin voinu vetästä herneen nenään, jos mies lähtisi ryyppäämään välittämättä meidän juhannussuunnitelmista (on lapsia ) mutten muuten. Varsinkin jos harvoin käy.

[QUOTE="vieras";24047942]No sähän ehdit vielä tänäänkin kauppaan ja abc:t on huomennakin auki. Mä oisin voinu vetästä herneen nenään, jos mies lähtisi ryyppäämään välittämättä meidän juhannussuunnitelmista (on lapsia ) mutten muuten. Varsinkin jos harvoin käy.[/QUOTE]

en tosiaan lähe tonne sateeseen ja tuuleen kävellen kauppaan ja täällä ei mitään abc:tä ole lähimainkaan.

Et ole kamala bitch. Älkääkä ainakaan vielä tehkö niitä naperoita. Oottaa että nuoruus on ohi sillä ukollaki jos näyttää siltä että se on kuitenki muuten hyvä isäehdokas.

Eläkä anna sen pilata ommaa juhannusta. Kai sitä jostain abc:lta saa vaikka kaljaa jos juoda tahtoo, ja juomattaki on ihan kiva juhannus, ainaki mulla :D

me ollaan jo aika vanhoja et kyllä niitä naperoita pitäs pian ruveta yrittää jos niitä halutaan.
Mä en ees juo ite joten ei mun kaljoilla väliä vaikken ees saiskaan:)

No sit te ette varmaan syö salaattia...

Istus nyt alas ja hengähdä hetki, ymmärrän et ketuttaa mut rauhotu ja mieti asia uudestaan..

Ei se juhannus nyt varmaan salaattiin tai miehen darraan kaadu..

KAATUU SE!!!!!!!!!

:D

Sori ap, mutta en voi mitään sille että naurattaa. Et sinä, eikä sun tilanne (vaikka musta sä otat nyt pulttia vähän turhaan) vaan se että sä muistutat vähän mua kun mua pännii. Kun yksi juttu menee mettään niin sitten kaikki on ihan kettua ja mikään ei käy ja nyppii kympillä vaikka juttu ei oliskaan edes iso. :)

Sori ap, mutta en voi mitään sille että naurattaa. Et sinä, eikä sun tilanne (vaikka musta sä otat nyt pulttia vähän turhaan) vaan se että sä muistutat vähän mua kun mua pännii. Kun yksi juttu menee mettään niin sitten kaikki on ihan kettua ja mikään ei käy ja nyppii kympillä vaikka juttu ei oliskaan edes iso. :)

Eiköhän melkein jokaiselle naiselle tule joskus tälläinen hetki, minulle ainakin ja useasti. :D Sillä pyysinkin et istuu ja miettii hetken, sitten sitä vasta yleensä huomaa kuinka yli voi asioita vetää.. :D

[QUOTE="vieras";24048016]Nyt kyllä kuulostaa pirttihirmulta...[/QUOTE]

Mun mielestä siinä ei ole mitään pirttihirmua. Jos kaikki kasvikset olisi ostamatta, ja mies ei voisi niitä krapulansa takia ostaa, niin kyllä keljuttaisi. Pelkkää lihaa/kalaa pitäisi syödä. :/ Ja vielä juhannuksena.

[QUOTE="vieras";24048001]No sitten sanot miehelle, et käy huomenna krapulastaan huolimatta kaupassa. Vaikka tuttujen kyydillä. Tai eikö sulla ole jotain kaveria, joka voisi tänään käyttää? Vai asutteko 300 km:n päässä kaikista kavereista ja sukulaisista?[/QUOTE]

sanoinki sille et käy sitten kaupassa ennen kahtatoista mut saa nyt nähä miten käy.En mä nyt halua et se krapulassakaan ajaa! Mun kaverit ja perhe asuu 50km päässä joten en niitäkään voi pyytää.

[QUOTE="vieras";24048037]Mun mielestä siinä ei ole mitään pirttihirmua. Jos kaikki kasvikset olisi ostamatta, ja mies ei voisi niitä krapulansa takia ostaa, niin kyllä keljuttaisi. Pelkkää lihaa/kalaa pitäisi syödä. :/ Ja vielä juhannuksena.[/QUOTE]

mä en tosiaan aio vetää pelkkää pihvii ja makkaraa 2-3päivää,kyllä siinä nyt tarvii jotain kevyttäkin olla.

Yhteistyössä