P
pirttihirmu(ko?)
Vieras
Kun ite vedin pultit kun mies lähti tänään kaverin luo illanviettoon jossa tullaan myös juomaan varmaan aika reippaasti.Ei muuten mutta mua ketuttaa kun piti just tänää lähteä kun sit huomenna kotiutuu joskus iltapäivällä(ellei mee jopa alkuiltaan) ja taatusti krapulassa niin siinahän se on aatto sitten pilalla! Itekin olen kyllä huomenna töissä mutta kotiudun puolenpäivän jälkeen mutta kun en kerkee sitten enää ees kauppaan ja mies tuskin ylös pääsee ennen puoltapäivää.Käytiin me kyllä eilen ostaa jo suurin osa mut salaatiti ynnä muut on vielä ostamatta.
Joten olenko ihan kamala bitch kun meuhkasin miehelle et pakkoko se on just tänää mennä?(!)
Se sitten lähti suuttuneena ja mä jäin parkumaan....
Ja juu mies tuskin koskaan käy missään mutta kun ottaa ajankohta nyt päähän et eikö olis voinu mennä vaik ensviikolla.
Onhan tässä sit vielä juhannuapäivä mut jotenki se ei nyt yhtään kiinnosta eikä enää koko juhannus.
P.s meil ei lapsia ettei nyt tarvii miettiä et kamala isä lapsilla.
Joten olenko ihan kamala bitch kun meuhkasin miehelle et pakkoko se on just tänää mennä?(!)
Se sitten lähti suuttuneena ja mä jäin parkumaan....
Ja juu mies tuskin koskaan käy missään mutta kun ottaa ajankohta nyt päähän et eikö olis voinu mennä vaik ensviikolla.
Onhan tässä sit vielä juhannuapäivä mut jotenki se ei nyt yhtään kiinnosta eikä enää koko juhannus.
P.s meil ei lapsia ettei nyt tarvii miettiä et kamala isä lapsilla.