mitäs mieltä ootte tälläisestä?(mies ja ryyppyreissu)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pirttihirmu(ko?)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24048037]Mun mielestä siinä ei ole mitään pirttihirmua. Jos kaikki kasvikset olisi ostamatta, ja mies ei voisi niitä krapulansa takia ostaa, niin kyllä keljuttaisi. Pelkkää lihaa/kalaa pitäisi syödä. :/ Ja vielä juhannuksena.[/QUOTE]

Voisi keljuttaa, muttei koko juhannus nyt sentään pilalla olisi.

[QUOTE="tööt";24048044]Miksikähän se haluaa siellä muualla ryypätä? Olisko hieman peiliinkurkkauksen paikka?[/QUOTE]

kyllä se saa ottaa en mä sitä meinaakaan mutta kun et piti just nyt mennä kun oli jo suunnittelut tehty ja mies oli luvannu käydä kaupassa perjantaina kun ite olen töissä enkä pääse kauppaan.

[QUOTE="vieras";24048105]Peruiko mies kauppaanmenolupauksensa? Onko epäluotettava tapaus?[/QUOTE]

no ei ole epäluotettava vaan ihana mies on mutta kyl se alkuun vähän lupas käydä hakee loput perjantaina ,enneku tää ryyppyreissu tuli ohjelmistoon.

Kuulostaa unelmajuhannukselta. Itse käyt juhannusaattona töissä, ukko makaa päivän krapulassa, syötte perjantain ja lauantain pelkkää makkaraa ja ukko makaa todennäköisesti lauantainkin krapulassa.

[QUOTE="vieras";24048102]Varakkaampi ja näppärämpi olisi jo tilannut taksin ja kävisi sillä kaupassa hakemassa ne salaatit, joita ilman on ilmiselvästi hengenlähtö lähellä.[/QUOTE]

Hyva vinkki aplle! Kylla niuhotat ihan turhasta, kylla sina ne salaatit jollain keinoin saat.

Alkuperäinen kirjoittaja häh;24048164:
Miksi et tänään samalla ostanut salaatteja?ja miksi et niitä itse käy?

koska olin niin kettuuntunut et halusin äkkiä pois sieltä kaupasta ja toisekseen jo mä olisen ne nyt ostanu ni ne olis jo la ja su nahistuneita.Enkä mä nyt enää lähe tonne sateeseen ja muutenkin kurjaan keliin kävellen kauppaan.
Jos mies ei niitä huomenna tuo ni sitten ollaan ilman ja meillä mieskin vetää salaattia kuin pupu joten ei oo yksin kyse mun saalateista.

Kuulostaa unelmajuhannukselta. Itse käyt juhannusaattona töissä, ukko makaa päivän krapulassa, syötte perjantain ja lauantain pelkkää makkaraa ja ukko makaa todennäköisesti lauantainkin krapulassa.

näinhän se todennäköisesti menee:D siksipä mua ei enää koko juhannus kiinnosta.Pitäskö olla töissä sitten koko päivä samalla....saa mies viettää aatonki ihan ittekseen.

no ei ole epäluotettava vaan ihana mies on mutta kyl se alkuun vähän lupas käydä hakee loput perjantaina ,enneku tää ryyppyreissu tuli ohjelmistoon.

No jos on luotettava, niin kaipa käy huomenna kaupassa kuten lupasi. Mun mies ainakin kävisi, ellei onnistuisi juomaan itselleen järkyttävää darraa. Ja siinä tapauksessa ilmoittaisi mulle, ettei kykene kauppaan, ja hoitaisi jonkun kaverinsa käymään puolestaan. Tai sitten mä sanoisin, et anna olla, saa ne salaatit myöhemminkin. Koska on ihana mies.

No oot kyllä pirttihirmu, varsinkin kun teillä ei ole lapsia. Miksi ei sais juhannuksena yhtenä päivänä mennä kamujen kans, varsinkin jos vielä harvoin käy. Jos nyt on joku jotain järjestäny, niin ei sitä sitten välttämättä ens viikolla enää oo. Ja kun ei ole edes mitään erityisiä suunnitelmia teillä vissiin.

Vittu mikä marisija sä oot. Koko ajan valitusta pikkuasioista. No en lähe tonne sateeseen, no ne nahistuu, no no no... oikeesti. Mä en kestäis jos tajuisin joskus olevani tollanen wannabe prinsessa.

koska olin niin kettuuntunut et halusin äkkiä pois sieltä kaupasta ja toisekseen jo mä olisen ne nyt ostanu ni ne olis jo la ja su nahistuneita.Enkä mä nyt enää lähe tonne sateeseen ja muutenkin kurjaan keliin kävellen kauppaan.
Jos mies ei niitä huomenna tuo ni sitten ollaan ilman ja meillä mieskin vetää salaattia kuin pupu joten ei oo yksin kyse mun saalateista.

Ei meillä kyllä salaatti muutamassa päivässä nahistu. Ja oisithan sä sitten saanut salaattia ainakin huomenna ja lauantaina, sunnuntaina on taas kaupatkin auki hetken.

[QUOTE="vieras";24048207]Ei meillä kyllä salaatti muutamassa päivässä nahistu. Ja oisithan sä sitten saanut salaattia ainakin huomenna ja lauantaina, sunnuntaina on taas kaupatkin auki hetken.[/QUOTE]

no meillä nahistuu.

No mietipä nyt itsekin. Jos toinen harvoin missään käy, niin kaipa sille joku syynsä on , että menee juuri nyt eikä esim. viikon päästä. Harvoin käyville tuskin on ihan sama mikä viikonloppu menevät juhlimaan, vaan menevät silloin kun on joku suunnitelma. Ehkä hän nimenomaan haluaa juhlia nyt juhannusfiiliksissä, jos ystävätkin on menossa jonnekin. Mitä siitä kiukuttelemaan? Hän kuitenkin on huomenna kotona, mitä sitten vaikka olisi krapulassa? Ei se mikään sairaus ole. Tykkää varmaan olla sun kanssasi ihan rauhallisen illan, vastapainoksi tälle illalle, jos teillä ei kerran ollut mitään aikomusta lähteä mihinkään juhliinkaan. taitaa sua suututtaa enemmänkin se, ettet pääse mukaan ? Oletko mustasukkainen?

[QUOTE="vieras";24048261]No mietipä nyt itsekin. Jos toinen harvoin missään käy, niin kaipa sille joku syynsä on , että menee juuri nyt eikä esim. viikon päästä. Harvoin käyville tuskin on ihan sama mikä viikonloppu menevät juhlimaan, vaan menevät silloin kun on joku suunnitelma. Ehkä hän nimenomaan haluaa juhlia nyt juhannusfiiliksissä, jos ystävätkin on menossa jonnekin. Mitä siitä kiukuttelemaan? Hän kuitenkin on huomenna kotona, mitä sitten vaikka olisi krapulassa? Ei se mikään sairaus ole. Tykkää varmaan olla sun kanssasi ihan rauhallisen illan, vastapainoksi tälle illalle, jos teillä ei kerran ollut mitään aikomusta lähteä mihinkään juhliinkaan. taitaa sua suututtaa enemmänkin se, ettet pääse mukaan ? Oletko mustasukkainen?[/QUOTE]

no siis siellä on vaan mun mies ja sen kaveri,ovat kaverin kotona,menevät ehkä johonki jos menevät,mun kanssa ei voinu tulla viime eikä edellis viikonloppuna viihteelle vaikka pyysin,musta ei oo kivaa et juhannusaatto menee siihen et se potee kauheeta darraa,meillä oli pieniä suunnitelmia eli oltas menty mökille grillailemaan ja viettämään sinne aikaa,eikä mua haittaa etten päässy mukaan ja juu olen jonninverran mustasukkanen mut musta se on normaalia ja vähän pitää ollakin jos toisesta välittää.

Yhteistyössä