[QUOTE="vieras";24048261]No mietipä nyt itsekin. Jos toinen harvoin missään käy, niin kaipa sille joku syynsä on , että menee juuri nyt eikä esim. viikon päästä. Harvoin käyville tuskin on ihan sama mikä viikonloppu menevät juhlimaan, vaan menevät silloin kun on joku suunnitelma. Ehkä hän nimenomaan haluaa juhlia nyt juhannusfiiliksissä, jos ystävätkin on menossa jonnekin. Mitä siitä kiukuttelemaan? Hän kuitenkin on huomenna kotona, mitä sitten vaikka olisi krapulassa? Ei se mikään sairaus ole. Tykkää varmaan olla sun kanssasi ihan rauhallisen illan, vastapainoksi tälle illalle, jos teillä ei kerran ollut mitään aikomusta lähteä mihinkään juhliinkaan. taitaa sua suututtaa enemmänkin se, ettet pääse mukaan ? Oletko mustasukkainen?[/QUOTE]
no siis siellä on vaan mun mies ja sen kaveri,ovat kaverin kotona,menevät ehkä johonki jos menevät,mun kanssa ei voinu tulla viime eikä edellis viikonloppuna viihteelle vaikka pyysin,musta ei oo kivaa et juhannusaatto menee siihen et se potee kauheeta darraa,meillä oli pieniä suunnitelmia eli oltas menty mökille grillailemaan ja viettämään sinne aikaa,eikä mua haittaa etten päässy mukaan ja juu olen jonninverran mustasukkanen mut musta se on normaalia ja vähän pitää ollakin jos toisesta välittää.